Pride tekopenis-kurssi lapsille
Vihervasemmistolainen sukupuolisekavuutta levittävä Pride opettaa tekopenisten tekoa 13 vuotiaille lapsille suunnatulla kurssilla.
Luulin jo nähneeni kaiken mutta erehdyin.
https://pride.fi/tapahtuma/packer-ja-packer-pussin-ompelutyopaja-nuoril…
Kommentit (3168)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Sairasta tässä on se, että on suunnattu LAPSILLE! Aikuiset valitkaa kurssinne vapaasti.
13-vuotias on vielä oikeasti pieni lapsi. Ei sen ikäinen halua "esitellä" itseään oli housuissa tai paidan alla mitä tahansa. Esi-murrosiässä on ihan normaalia ja tavallista olla vähän "häpeissään" omasta kehosta. Kun niitä muutoksia alkaa näkyä. Ei 13-vuotias ihan tavallinen poika halua tuoda esille, että p*niksen kasvu on alkanut. Eivät he halua näyttää, että housuissa jo pullottaa. Ihan sama tytöillä.
Minulla on juurikin 13-vuotias poika. Ja juttelimme tästä asiasta tänään autossa. Hän ei ollut asiasta kuullutkaan, ja totesi ensimmäisenä, että "jossain Jenkeissä tää varmaan on". Piti sitten korjata, että ei kun ihan meidän rakkaassa pääkaupungissa, jossa viime vuosina on oltu huolella sekaisin!
Ei se puoluetta katso, että haluaa pitää lasten puolta ja olla heidän puolella! Tämä "suvaitsevaisuus" ja "Pride" on saanut jo niin sairaat mittasuhteet! Ihan oksettaa.
Onko hieman ahdistunut se sinun poika jos sattuisi olemaan trans tai suuntautumiseltaan muu kuin hetero. Ajattelepa hänen ikäistä translasta siltä kantilta että puolet maailmasta tuomitsee hänet ja siihen päälle myös oma koti on turvaton paikka?
Teinit on aina epävarmoja noista asioista. Ei se sitä tarkoita että ne olisi sitä aikuisenakin, tai olisi aikuisena samaa mieltä kuin mitä teininä saa päähänsä. Siksipä idean pitäisi olla, että teini miettii ihan itse mitä on, eikä sitä vedetä tällaiseen aktivistien ideologiseen aivopesukoneistoon saamaan päähänsä ajatuksia.
Miten tämä vetäminen tapahtuu siellä teillä? Ei kyllä kovin monen perheen ongelma ole. Mielelläni kuulisin kokemuksesi.
Eri. Se "vetäminen" tapahtuu somessa, mediassa, päiväkodeissa, kouluissa ja kaveripiireissä. "Sukupuolen moninaisuus" on upotettu oppimateriaaleihin, pimppipojat ja synnyttävät miehet. Setan sateenkaarityöpajat. Drag queen -työpajat ja satutunnit. Kritiikitön transpropagandan levitys valtamediassa. Transiudesta/muusuilusta on tehty normaalia, jopa ihailtavaa.
Vierailija kirjoitti:
Ei kukaan ilmeisesti osaa vastata miksi 13-vuotiaan lapsen housujen etumuksesta pitäisi pullottaa jotain?? Miten se kurssilla askarreltu housuihin tungettava minityyny on kenellekään lapselle hyväksi?
Kuka 13v biologinen poika haluaisi housujensa pullottavan? Tämä on kyllä mielenkiintoinen kysymys.
Kasaako pojat kangasnyyttejä rinnoiksi?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei kukaan ilmeisesti osaa vastata miksi 13-vuotiaan lapsen housujen etumuksesta pitäisi pullottaa jotain?? Miten se kurssilla askarreltu housuihin tungettava minityyny on kenellekään lapselle hyväksi?
Kuka 13v biologinen poika haluaisi housujensa pullottavan? Tämä on kyllä mielenkiintoinen kysymys.
Niinpä sitten kun vielä tietäisimme mistä sen keksit.😅
Vierailija kirjoitti:
Täytyy olla mieleltään sairas, että pitää normaalina tuollaisia pajoja 🤢🤮
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
"Vähän sylettää, että transaatteen puhtautta kritisoivat kuvitellaan joksikin salaliittoteoreetikoiksi, äärioikeistolaisiksi ja ääriuskovaisiksi, hieman höperöiksi elämänkoululaisiksi. "
Johtuisiko siitä että te ette erota kahta niin erilaista asiaa kuin aate ja ihmiset? Ihan sama mitä mieltä olet jostain aatteesta mutta jos samalla tulet demonisoineeksi kokonaisen ihmisryhmän joka on ihan kiistatta yksi päähän potkituimmista ryhmistä mikä on, se ei ole ihan tervettä.
Jos haluat olla muuta kuin vain vihaa levittävä ääliä, kerro minulle miten sinä ottaisit nämä ihmiset heitä kunnioittaen ja ketään halventamatta osaksi tätä yhteiskuntaa niin että he saavat olla sitä mitä ovat? Mikä olisi sinun ratkaisusi? Ja se ei voi olla mikään malliin "kunhan tulevat järkiinsä".
En minä halua ottaa naista larppaavaa miestä osaksi yhteiskuntaa. Larpatkoon kotonaan. Minua pelottavat seksuaaliset parafiliat ylipäätään, etenkin miehillä (joilla ne varmaan on tavallisempia) Miksi minun pitäisi kohdata arjessani julkisilla paikoilla henkilöitä, jotka toteuttavat siellä seksuaalisuuttaan? Hyvin vastenmielinen ajatus.
No niin, tässähän se tuli. Et halua hyväksyä transsukupuolisia lainkaan osaksi yhteiskuntaa. Mitä heidän oikein pitäisi tehdä?
Ei transsukupuolisuus ole seksuaalisuuden toteuttamista. Eikä transsukupuolinen voi jättää transsukupuolisuuttaan kotiin siksi aikaa kun käy kaupassa ym. liikkuu julkisilla paikoilla.
Sinun pitää arjessa pystyä kestämään kohdata julkisilla paikoilla muut yhteiskunnan jäsenet, vaikka se kuinka olisi sinulle vastenmielistä.
Niin, siinähän se tuli. Ihan selvästi sanoin. Ei minun mielestäni pidä kohdata julkisilla paikoilla parafiliaansa toteuttavia yhteiskunnan jäseniä. En tiedä, mitä heidän pitäisi tehdä. Ainakin voisivat lopettaa valehtelemisen siitä, että kyse ei ole ollenkaan seksuaalisuudesta ja että kaikki on vaan ihanaa ja viatonta. Ei ole.
Transsukupuolisuus ei ole parafilia, vaikka sinä kuinka niin jauhaisit. Jos kyse olis seksuaalisuuden toteuttamisesta, niin ei kai nyt kukaan sitä tekis joka päivä joka hetki kaikkialla?
Miksi muuten jollain olis jo pikkulapsena tollanen seksuaalinen parafilia? Miten se ois edes mahdollista?
Autogynefiliasta puhun. Enkä puhu yhäkään siis näistä feminiinisistä homopojista, joka yksikin tähän ketjuun kirjoitteli. En tiedä, huomasiko kukaan, miten kylmästi transaktiivit ohitti hänen (ihan validin) huolen siitä, mitä olisi tapahtunut, jos hänen lapsuudessaan olisi ollut tätä tuputusta : )
Ja murrosiässä se alkaa, ellei sitten ala myöhemmin, ei taaperona. Ja kyllä, siihen parafiliaan nimenomaan kuuluu se toisilta saatu naiseuden validiointi ja larppaus eri julkisissa paikoissa. Joillekin on tärkeää jotkut naiseuden osat, vaikka se imetys, toisille vaatteet. Joillekin ei mikään riitä. Osa varmaan on ihan tyytyväisiä siellä kotona hommailuun ja normielämässä sitten ovat pukumiehiä, mistä minä tiedän. Naishormonit auttaa monella siihen korostuneeseen seksuaalisuuteen ja sen häpeän kanssa elämiseen, kun estrogeeni demppaa testosteronia ja tulee (kuulemma) rauhallisempi olo. Tämä sitten tulkitaan niin, että ollaankin oikeasti naisia, kun vastakkaisen sukupuolen hormonit helpotti oloa.
Transmiehiä sitten pidän vaan aika säälittävinä ja surullisina tapauksina. Enkä pelkää toisia naisia elämässä yleensäkään. Enkä usko, että siinä on kyseessä niinkään seksuaalinen kieroutuma, ennemminkin vaan väärinkäsitys omasta itsestä ja omasta seksuaalisuudesta. Naiset ja miehet eroaa tässäkin asiassa aika tavalla.
Nyt minusta alkaa tuntua, ettet itse tiedä aiheesta juuri mitään. Mahdatko edes tuntea homoseksuaaleja tai transihmisiä siellä reaalimaailmassa?
Etkös sinä väitä, ettei transnaisia ole olemassa, vaan on ainoastaan näitä "autogynefiilejä" ja feminiinisiä homomiehiä?
Minun läheiseni kertoi jo pikkutaaperona haluavansa olla tyttö, kokevansa olevansa tyttö, ja tämä hänen kokemuksensa oli pysyvä ja muuttumaton. Hän ei ollut feminiininen homomies.
Kerro nyt minulle, miten hänellä on voinut olla seksuaalinen parafilia jo kaksivuotiaana? Miten kyse on voinut olla seksuaalisuudesta?
Minä en ole väittänyt, että taaperolla voi olla seksuaalinen parafilia. Helvettiäkö sitä jankutat? En nyt tiedä sinun "läheisesi" tapausta, mutta sinulle näyttää nyt olevan todella tärkeää todistaa minulle, mitä? Että transius on joku homoseksuaalisuutta vastaava tila. Siinähän selität, en usko. Mitäs jos hän onkin homo? Miksi transius olisi jotenkin parempi asia? Ette kai vain ole homofoobinen perhe/suku? Sehän on vieläkin hyvin yleistä. Transius on tuonut siihen ratkaisun nykypäivänä. Silloin voitte kaikki huokaista helpotuksesta, läheisenne ei olekaan homo, vaan hänellä on sisäsyntyinen transtauti, jonka voi parantaa hormoneilla, kirurgialla ja uudella henkkarilla, helppoa, nyt läheisenne ahdistus helpottaa, ai ei helpottanutkaan, voi sentään.
No mutta kun kyllä sinä väitit, että transnaisilla on aina kyse seksuaalisesta parafiliasta tai homoseksuaalisuudesta. Läheiseni tapauksessa nämä ovat poissuljettuja vaihtoehtoja, ellet väitä, että pikkulapsella voi olla seksuaalinen parafilia. Niinpä minä tiedän täysin varmaksi, että sinun väitteesi on puppua.
Btw luuletko oikeasti, että homofoobikot hyväksyis transsukupuolisuuden jotenkin homoutta paremmin? 😂
Sittenhän teillä on kaikki hyvin ja teillä on perheessä sellainen ihan aito oma trans. Ei homoutta mailla halmeilla. Onnea.
Vierailija kirjoitti:
Miten tämä eroaa naisten hameista ja joga housuista? Miten tämä whole deal vaikuttaa just suhun? Perseen ja kusivärkkien esittelyä kumpikin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Sairasta tässä on se, että on suunnattu LAPSILLE! Aikuiset valitkaa kurssinne vapaasti.
13-vuotias on vielä oikeasti pieni lapsi. Ei sen ikäinen halua "esitellä" itseään oli housuissa tai paidan alla mitä tahansa. Esi-murrosiässä on ihan normaalia ja tavallista olla vähän "häpeissään" omasta kehosta. Kun niitä muutoksia alkaa näkyä. Ei 13-vuotias ihan tavallinen poika halua tuoda esille, että p*niksen kasvu on alkanut. Eivät he halua näyttää, että housuissa jo pullottaa. Ihan sama tytöillä.
Minulla on juurikin 13-vuotias poika. Ja juttelimme tästä asiasta tänään autossa. Hän ei ollut asiasta kuullutkaan, ja totesi ensimmäisenä, että "jossain Jenkeissä tää varmaan on". Piti sitten korjata, että ei kun ihan meidän rakkaassa pääkaupungissa, jossa viime vuosina on oltu huolella sekaisin!
Ei se puoluetta katso, että haluaa pitää lasten puolta ja olla heidän puolella! Tämä "suvaitsevaisuus" ja "Pride" on saanut jo niin sairaat mittasuhteet! Ihan oksettaa.
Onko hieman ahdistunut se sinun poika jos sattuisi olemaan trans tai suuntautumiseltaan muu kuin hetero. Ajattelepa hänen ikäistä translasta siltä kantilta että puolet maailmasta tuomitsee hänet ja siihen päälle myös oma koti on turvaton paikka?
Teinit on aina epävarmoja noista asioista. Ei se sitä tarkoita että ne olisi sitä aikuisenakin, tai olisi aikuisena samaa mieltä kuin mitä teininä saa päähänsä. Siksipä idean pitäisi olla, että teini miettii ihan itse mitä on, eikä sitä vedetä tällaiseen aktivistien ideologiseen aivopesukoneistoon saamaan päähänsä ajatuksia.
Miten tämä vetäminen tapahtuu siellä teillä? Ei kyllä kovin monen perheen ongelma ole. Mielelläni kuulisin kokemuksesi.
Ainakin isoissa kaupungeissa sateenkaariaate näkyy kirjastojen tarroissa ja monenlaisissa (kaupunkien, koulujen) ohjeistuksissa jotka toistavat anti-rasismia ja monimuotoisuus/yhdenvertaisuutta. Kaikki Priden ydinmehua. Eli viesti tihkuu kaikkialta: olethan meidän käsikirjoittamamme hyvä etkä kauhea paha ahdasmielinen valkoinen sortaja.
Iso osa ihmisistä on täysin sokeita tälle indoktrinoinnille joka on vasemmiston pakotusta ja sääntöjen luomista kaikille. Miksi tämä sallitaan?
Itse kiinnität huomiota niihin tarroihin koska olet niiden sisältöä vastaan.
Omalta osaltani huomaan ne joskus ja totean mielessäni että äh, ei ole mun juttu mutta hyvä että on tarroja tarvitseville. Ja olen kaiken lisäksi biseksuaali.
Niin ikään kiinnitän huomiota lääkepakkausten ja linja-autojen stop-painikkeiden pistekirjoituksiin. "Onpa hyvä miten otetaan kaikki huomioon". Ja joka kerta kun menen liuskaa pitkin katutason myymälään; "onpa hyvä kun on tällainen 🌝".
"Ketä ei ole otettu vielä huomioon?"
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
"Vähän sylettää, että transaatteen puhtautta kritisoivat kuvitellaan joksikin salaliittoteoreetikoiksi, äärioikeistolaisiksi ja ääriuskovaisiksi, hieman höperöiksi elämänkoululaisiksi. "
Johtuisiko siitä että te ette erota kahta niin erilaista asiaa kuin aate ja ihmiset? Ihan sama mitä mieltä olet jostain aatteesta mutta jos samalla tulet demonisoineeksi kokonaisen ihmisryhmän joka on ihan kiistatta yksi päähän potkituimmista ryhmistä mikä on, se ei ole ihan tervettä.
Jos haluat olla muuta kuin vain vihaa levittävä ääliä, kerro minulle miten sinä ottaisit nämä ihmiset heitä kunnioittaen ja ketään halventamatta osaksi tätä yhteiskuntaa niin että he saavat olla sitä mitä ovat? Mikä olisi sinun ratkaisusi? Ja se ei voi olla mikään malliin "kunhan tulevat järkiinsä".
En minä halua ottaa naista larppaavaa miestä osaksi yhteiskuntaa. Larpatkoon kotonaan. Minua pelottavat seksuaaliset parafiliat ylipäätään, etenkin miehillä (joilla ne varmaan on tavallisempia) Miksi minun pitäisi kohdata arjessani julkisilla paikoilla henkilöitä, jotka toteuttavat siellä seksuaalisuuttaan? Hyvin vastenmielinen ajatus.
No niin, tässähän se tuli. Et halua hyväksyä transsukupuolisia lainkaan osaksi yhteiskuntaa. Mitä heidän oikein pitäisi tehdä?
Ei transsukupuolisuus ole seksuaalisuuden toteuttamista. Eikä transsukupuolinen voi jättää transsukupuolisuuttaan kotiin siksi aikaa kun käy kaupassa ym. liikkuu julkisilla paikoilla.
Sinun pitää arjessa pystyä kestämään kohdata julkisilla paikoilla muut yhteiskunnan jäsenet, vaikka se kuinka olisi sinulle vastenmielistä.
Niin, siinähän se tuli. Ihan selvästi sanoin. Ei minun mielestäni pidä kohdata julkisilla paikoilla parafiliaansa toteuttavia yhteiskunnan jäseniä. En tiedä, mitä heidän pitäisi tehdä. Ainakin voisivat lopettaa valehtelemisen siitä, että kyse ei ole ollenkaan seksuaalisuudesta ja että kaikki on vaan ihanaa ja viatonta. Ei ole.
Transsukupuolisuus ei ole parafilia, vaikka sinä kuinka niin jauhaisit. Jos kyse olis seksuaalisuuden toteuttamisesta, niin ei kai nyt kukaan sitä tekis joka päivä joka hetki kaikkialla?
Miksi muuten jollain olis jo pikkulapsena tollanen seksuaalinen parafilia? Miten se ois edes mahdollista?
Autogynefiliasta puhun. Enkä puhu yhäkään siis näistä feminiinisistä homopojista, joka yksikin tähän ketjuun kirjoitteli. En tiedä, huomasiko kukaan, miten kylmästi transaktiivit ohitti hänen (ihan validin) huolen siitä, mitä olisi tapahtunut, jos hänen lapsuudessaan olisi ollut tätä tuputusta : )
Ja murrosiässä se alkaa, ellei sitten ala myöhemmin, ei taaperona. Ja kyllä, siihen parafiliaan nimenomaan kuuluu se toisilta saatu naiseuden validiointi ja larppaus eri julkisissa paikoissa. Joillekin on tärkeää jotkut naiseuden osat, vaikka se imetys, toisille vaatteet. Joillekin ei mikään riitä. Osa varmaan on ihan tyytyväisiä siellä kotona hommailuun ja normielämässä sitten ovat pukumiehiä, mistä minä tiedän. Naishormonit auttaa monella siihen korostuneeseen seksuaalisuuteen ja sen häpeän kanssa elämiseen, kun estrogeeni demppaa testosteronia ja tulee (kuulemma) rauhallisempi olo. Tämä sitten tulkitaan niin, että ollaankin oikeasti naisia, kun vastakkaisen sukupuolen hormonit helpotti oloa.
Transmiehiä sitten pidän vaan aika säälittävinä ja surullisina tapauksina. Enkä pelkää toisia naisia elämässä yleensäkään. Enkä usko, että siinä on kyseessä niinkään seksuaalinen kieroutuma, ennemminkin vaan väärinkäsitys omasta itsestä ja omasta seksuaalisuudesta. Naiset ja miehet eroaa tässäkin asiassa aika tavalla.
Nyt minusta alkaa tuntua, ettet itse tiedä aiheesta juuri mitään. Mahdatko edes tuntea homoseksuaaleja tai transihmisiä siellä reaalimaailmassa?
Etkös sinä väitä, ettei transnaisia ole olemassa, vaan on ainoastaan näitä "autogynefiilejä" ja feminiinisiä homomiehiä?
Minun läheiseni kertoi jo pikkutaaperona haluavansa olla tyttö, kokevansa olevansa tyttö, ja tämä hänen kokemuksensa oli pysyvä ja muuttumaton. Hän ei ollut feminiininen homomies.
Kerro nyt minulle, miten hänellä on voinut olla seksuaalinen parafilia jo kaksivuotiaana? Miten kyse on voinut olla seksuaalisuudesta?
Minä en ole väittänyt, että taaperolla voi olla seksuaalinen parafilia. Helvettiäkö sitä jankutat? En nyt tiedä sinun "läheisesi" tapausta, mutta sinulle näyttää nyt olevan todella tärkeää todistaa minulle, mitä? Että transius on joku homoseksuaalisuutta vastaava tila. Siinähän selität, en usko. Mitäs jos hän onkin homo? Miksi transius olisi jotenkin parempi asia? Ette kai vain ole homofoobinen perhe/suku? Sehän on vieläkin hyvin yleistä. Transius on tuonut siihen ratkaisun nykypäivänä. Silloin voitte kaikki huokaista helpotuksesta, läheisenne ei olekaan homo, vaan hänellä on sisäsyntyinen transtauti, jonka voi parantaa hormoneilla, kirurgialla ja uudella henkkarilla, helppoa, nyt läheisenne ahdistus helpottaa, ai ei helpottanutkaan, voi sentään.
Eri. Kuvitteletko oikeasti että homofoobikoista ainakin 95% ei olisi myös transfoobikoita?
Konservatiivipiireissä ja vihervassuperheissä hetero transtyttö on paljon mieluisampi kuin feminiininen homopoika, josta saa jatkuvasti olla piiskaamassa homouden demonia ulos. Vihervassumutsille sukupuolispessulapsi on trofee, 2020-luvun indigolapsi.
Ei kai oikeasti ole noin harhainen?
Konservatiivit, jotka ei hyväksy homoutta, hyväksyy transsukupuolisuutta vielä vähemmän, ja vihervasemmistolaiset, jotka hyväksyy transsukupuoliset, hyväksyy täysin yhtälailla homoseksuaalit.
Transhoidot on raskaita ja transsukupuolisia kohtaan on enemmän syrjiviä ennakkoluuloja kuin homoja, joten eiköhän suurin osa vanhemmista toivoisi lapsensa olevan ennemmin homo.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei kukaan ilmeisesti osaa vastata miksi teini-ikäinen nuoren housujen etumuksessa ei saisi pullottaa jotain?? Miten se kurssilla askarreltu housuihin tungettava minityyny on kenellekään nuorelle pahaksi?
Älä vastaa kysymykseen kysymyksellä. Kerrohan sinä miten asia on ihan omin sanoin. Minä voin kertoa kyllä minun kantani.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Transsukupuolisiudessa ei ole kyse vain seksuaalisesta identiteedistä vaan ihmisen identiteedistä kokonaisuudessaan. Jos joku luulee, että nainen tai mies oleminen tarkoittaa vain seksuaalisuutta, en oikeasti voi mitään kuin ihmetellä, muten joku voi olla näin yksinkertainen.
Ketään EI KIINNOSTA.
No näyttää kiinnostavan kaikki mahdollisuudet päästä pilkkaamaan ja haukkumaan transnuoria.
Transkokemus, myös nuorella, on aina oire jostain seuraavista mielenterveyshäiriöistä: 1. ahdistuneisuushäiriö, 2. kehonkuvanhäiriö, 3. pakko-oireinen häiriö tai 4. skitsofrenia. 3 ensin mainittua voivat esiintyä myös päällekkäin.
Jaa jaa. Kumma kun nuo nimenomaan on erotusdiagnostiikkaa ja niitä trans-diagnooseja annetaan. Pikkasen sä olet nyt väärässä, mutta ei se mitään.
Kehonkuvanhäiriö täyttää mainitsemistani häiriöistä parhaiten transkokijoitten kuvailemat oireet. Monet heistä tietääkseni ovat myös ahdistuneita ja heillä esiintyy pakonomaista ajattelua väärään sukupuoleen syntymisestä. Ja transdiagnooseja annetaan, koska vastakkaisen sukupuolen hormoneitten käyttäminen vääränä lääkityksenä psyykkiseen häiriöön tuottaa lääketeollisuudelle maksimaalisen voiton, koska "pelkoa" potilaan paranemisesta ei ole.
Kun aiemmin pyysin sulta lähteen noille väitteille sanoit, että olet "googlaillut". Suo anteeksi, jos sun diagnoosit ei ihan vakuuta.
Itse et ilmeisesti osannut käyttää hakukoneita vai pelottaako totuus niin helvetisti?
Tuo ole totuutta nähnytkään. Sepä se. Googlelääkärinä sulla ole pljonkaan kyllä sanomista.
Pelottaako mahdollinen transpolien sulkeminen, mikäli "poliittinen tuuli" kääntyy?
Onneksi nuo eivät ole poliittisen ilmapiirin vietävissä. Ei pelota.
Jos transpoli joskus lopetetaan ja transsukupuoliset saa hoitoa ilman diagnoosia, sitten kaatuu moni muukin poli. Diagnoosi nyt on hoidon ja kuntoutuksen edellytys. Ja jos transhoito vapautetaan teeveydenhuollosta, sitten se on niin.
Kyllä hoitolinjaukset ovat poliittisia päätöksiä. Eri potilasryhmät valitetttavasti ovat vastakkain kun rahanjaosta päätetään.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Täytyy olla mieleltään sairas, että menee noin sekaisin vapaaehtoisesta tyynyjen ompelukurrsista😂
Tuo tyyny tungetaan housuihin
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Minun pojalla ja kavereilla on muuta ajateltavaa. Ovat murrosiän kynnyksellä. Heille tavallista ja päivittäistä on käydä läpi muita tuonikäisen haasteita; pelaako toi mun kaa tänään, sanoi pahasti ryhmässä, lupasi tulla yöksi eikä tulekaan, haukkui kaveria jne jne Ne on minun lapselle sen ikäisten haasteita, jotka voin tuntua isoilta asioilta. Varmaan tuntuvat isoilta asioita lapsista.
Meidän koti ei ole turvaton paikka! Hän on rakastettu ja saa olla oma itsensä. Hän osaa ottaa myös erilaiset ihmiset huomioon. Ilman mitään pridejä tai pippelikursseja. Se lähtee kotioloista ja kasvatuksesta.
Just näin. Ei tuon ikäisen pitäisi askarrella mitään elimiä, vaan keskittyä elämän perusasioihin. Ohjata mielenkiintoa tekemiseen ja pois oman kehon analysoinnista. Ehtii sitten se aika tulla, jos on tullakseen, jolloin joutuu tekemään vaikeita päätöksiä toivottavasti vanhempien tuella. Mutta tällaiset amatöörien kurssit ja huomion kiinnittäminen seksuaalisuuteen ei ole tervettä. Lapsen pitäisi saada olla lapsi eikä miettiä miltä haarovälissä näyttää.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
No mutta kun kyllä sinä väitit, että transnaisilla on aina kyse seksuaalisesta parafiliasta tai homoseksuaalisuudesta. Läheiseni tapauksessa nämä ovat poissuljettuja vaihtoehtoja, ellet väitä, että pikkulapsella voi olla seksuaalinen parafilia. Niinpä minä tiedän täysin varmaksi, että sinun väitteesi on puppua.
Btw luuletko oikeasti, että homofoobikot hyväksyis transsukupuolisuuden jotenkin homoutta paremmin? 😂
Sittenhän teillä on kaikki hyvin ja teillä on perheessä sellainen ihan aito oma trans. Ei homoutta mailla halmeilla. Onnea.
Ei ole. Hänen kohtalonsa oli hyvin traaginen. Homoutta mulla on kyllä tässä ihan oman perheen parissa, kiitos vaan.
67 sivua on nyt hoettu jostain kymmenen teinin työpajasta. Miettikää vähän, kuka on sekaisin ja miettii liikaa sukupuoliasioita. Vieläpä muiden, eikä edes omia.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ainakin isoissa kaupungeissa sateenkaariaate näkyy kirjastojen tarroissa ja monenlaisissa (kaupunkien, koulujen) ohjeistuksissa jotka toistavat anti-rasismia ja monimuotoisuus/yhdenvertaisuutta. Kaikki Priden ydinmehua. Eli viesti tihkuu kaikkialta: olethan meidän käsikirjoittamamme hyvä etkä kauhea paha ahdasmielinen valkoinen sortaja.
Iso osa ihmisistä on täysin sokeita tälle indoktrinoinnille joka on vasemmiston pakotusta ja sääntöjen luomista kaikille. Miksi tämä sallitaan?
Itse kiinnität huomiota niihin tarroihin koska olet niiden sisältöä vastaan.
Omalta osaltani huomaan ne joskus ja totean mielessäni että äh, ei ole mun juttu mutta hyvä että on tarroja tarvitseville. Ja olen kaiken lisäksi biseksuaali.
Niin ikään kiinnitän huomiota lääkepakkausten ja linja-autojen stop-painikkeiden pistekirjoituksiin. "Onpa hyvä miten otetaan kaikki huomioon". Ja joka kerta kun menen liuskaa pitkin katutason myymälään; "onpa hyvä kun on tällainen 🌝".
"Ketä ei ole otettu vielä huomioon?"
Oih, ihanan järkevää käytöstä. Ei varmaan siis kukaan nuori koskaan voi joutua ulkopuolisen vaikuttamisen kohteeksi, hyvä kun selvensit! Eri
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Täytyy olla mieleltään sairas, että menee noin sekaisin vapaaehtoisesta tyynyjen ompelukurrsista😂
Nytkö ne on jo muuttuneet tyynyiksi? Vielä äsken ne oli hernepusseja, täysin viattomia toki nekin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mä uskon vakaasti, että osa nykyvanhemmista sekottaa keskenään lapsen normaalit ajatukset ja "halun olla toista sukupuolta"
Olin itse pieni lapsi 80-luvun alussa. Silloin meillä kotona, meidän suvussa ja ihan kavereiden kesken oli hassun hauskaa pukeutua outoihin vaatteisiin. Tämän allekirjoittavat varmasti muutkin saman ikäiset kanssani!
Minulle tyttönä oli hauskaa pukea päälle mummon korkokengät tai yli iso hame. Joillain saattoi olla jopa peruukkeja. Samaa tekivät niin pojat kuin tytöt. Hassuteltiin korkokengissä ja peruukeissa, esitettiin sketsejä jne.
Minä muistan jopa n. 4-vuotiaana kun olin nähnyt isäni ja vaarini käyvän pissaamassa seisten, haluavani itsekin pissata seisten. Muistan elävästi, kun mummolan pihassa kävin "salaa harjoittelemassa" seisten pissaamista.
Mutta kaikki nämä siis ihan normaalia ja tavallista lasten käytöstä! Ei nämä ole asioita, joista vanhempi voi päätellä ja alkaa lasta "kannustamaan", että oletkin jotain muuta kun miksi olet syntynyt.
Ja sä luulet, että noista syistä joku luulisi lastaan transihmiseksi? Nyt alan ymmärtää tämän paniikin syvyyden. Te kehittelette pelkoja ja skenaarioita, joita kauhistella.
Yhtä idioottimaisia selityksiä transit itsekin antavat, kun heidän haastatteluitaan lukee. Halusin pelata jalkapalloa ja pissata seisaaltaan. Eli olen poika.
Luuletko sinä, että he väittävät niitä syiksi transsukupuolisuudelleen, eivätkä yksinkertaisesti kerro lapsuudestaan?? Toimittajat vielä usein noita kyselee. Voi pyhä yksinkertaisuus.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Oliko hän autisti? Heitä on myös paljon transeissa. Jokin idea jää päälle, niin sitä ei aina pysty muuttamaan. Vaikka kuinka todellisuudenvastainen olisikin.
Nyt joudun kyllä autistina kertomaan sulle, että olet ihan totaalisen pihalla. Onko sulla näitä tällaisia päättömiä kuvitelmia kenties kaikista muistakin vähemmistöistä, kuin transsukupuolisista ja autisteista?
Ei kukaan ilmeisesti osaa vastata miksi teini-ikäinen nuoren housujen etumuksessa ei saisi pullottaa jotain?? Miten se kurssilla askarreltu housuihin tungettava minityyny on kenellekään nuorelle pahaksi?