Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Multalalta suorat sanat Rydmanille

Vierailija
25.06.2026 |

Harvoin kuulee noin selkeää puhetta, kun paikalla on kaikkien puolueiden johtoa ja taustalla orastava hallituskriisi. Multala: "Rydmanin on lopetettava venkoilu."

 

Tykkäsin todella paljon jahka kohahdukseltani pystyin.

Kommentit (32)

Vierailija
21/32 |
25.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Multala voi lopettaa omat kännisekoilunsa?

Mitä Multala on tehnyt kännissä, että kutsut häntä sekoilijaksi ketjussa. Näyttää siltä, että puolustelet Rydmania ja hänen kännisekoiluja joissa groomaillaan suojaikärajan alapuolella olevia tyttöjä.

Älä jauha paskaa aivopesty vihervassari-idiootti.  -eri-

Vierailija
22/32 |
25.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

MULTALA PUHUI OMILLE KANNATTAJILLE

Se oli poseerausta, ei mitään muuta.

Juu ja sen todella piiiiiitkä naama venyi entisestään. 

On muuten harvinaisen epämiellyttävän näköinen. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/32 |
25.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi demarit aina sepittää satuja ja suorastaan valehtelee? Niiltä on argumentit loppu.

Vierailija
24/32 |
25.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ps-trollit yrittää saada ketjun poistoon.

 

En ole kokoomuslainen, mutta nyt nostan Multalalle hattua. Rydman on valtoneuvoston jäsen, se on yhteistyötä, hänen pitää lopettaa sooloilu.

Vierailija
25/32 |
25.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

täälläkin näyttää näitä järjestöpohattojen suojelijoita riittävän. Ja innokkaita verojenmaksajia. Ei ihme että maa konkursissa jos tavan suomalaisetkin on näin tyhmiä ovat että uskovat näitä median ja vasemmanlaidan jargoniaa. Olisi varmaan parempi että se loppukonkurssi tulisi vaan lopullisesti ja nopeasti. Silloin olisi vaan pakko purkaa nää kaikki ja aloittaa alusta yhteiskunnan rakentaminen. 

Vierailija
26/32 |
25.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos Rydmanin pitää säästää omalta tontiltaan niin mistä hänen sit pitäisi säästää jos ei turhista järjestörahoista? Esim päällekkäiset maahanmuuttojärjestöt todellakin kaipaa remonttia, ei kai me Suomessa tarvita kymmeniä järjestäjä ajamaan somppujen asioita??? Juuso irtisanoi itsensä kun ei tähän kyennyt ja nyt kun meillä on ministeri joka hoitaa hommansa niin taas haukutaan? 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
27/32 |
25.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Rydman täysin oikeassa yrittäessään suitsia järjettömäksi paisunutta järjestökenttäää. 

Eikös kysymyksessä ole loppujen lopuksi kansalaistenn verorahoilla maksama toiminta? 

Vierailija
28/32 |
25.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Säästöprosentti on jo päätetty. Ei Rydman ole keksimässä mitään uusia säästöjä. Mutta hän haluaa itse päättää yksin, mistä ne säästetään, vaikka hallituksessa on sovittu että kriteerit käydään yhdessä läpi. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
29/32 |
25.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

MULTALA PUHUI OMILLE KANNATTAJILLE

Se oli poseerausta, ei mitään muuta.

Juuri näin. 

JOKISIPILÄN mukaan suuremmassa eripurassa järjestöjen avustuskriteereistä on kyse pohjimmiltaan siitä, että vaalikausi on saapumassa kohti päättöpistettä.

– Tämä on tämmöinen toistuva kuvio aina viimeinen vuosi ennen vaaleja. Alkaa tällainen julkinen keskustelu, että onko tämä yhteishenki rapautumassa ja kuinka pahoja vaikeuksia siellä hallituksessa on, Jokisipilä kertaa.

 

Wass toteaa saman: vaalikauden loppupuolella puolueet alkavat profiloitua erillisinä toimijoina.

Se on hänen mukaansa strateginen valinta.

Hallituskauden alkupuolella kompromissit ovat välttämättömiä. Loppupuolella puolueiden on irrottauduttava yhteisestä linjasta, jotta ne voivat palauttaa uskottavuuden omien kannattajiensa silmissä.

https://www.is.fi/politiikka/art-2000012099928.html

Vierailija
30/32 |
25.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Sinänsä surkuhupaisaa, että kokoomus vaatii näiden leikkausten vaikutusten tarkkaa tutkimista. Taviksilta on leikattu vaikka mitä, täysin ilman vaikuttavuusanalyysejä tai ainakaan sellaisista ei ole piitattu.

Tätä palstaa kun lukee näkyy nämä tavikset tykkäävän vaan kun rahat viedään, ei näytä haittaavan mitenkään niin antaa viedä vaan, ollaan me niin onnellista kansaa.

Mihin ne viedään? Suomalainen saa suomalaisten verovaroista ansaintaa. Sinustako olisi parempi, että olisi todella matalat verot ja pieni julkinen sektori ja iso määrä ihmisiä työttöminä ja huonoilla työehdoilla matalapalkkahommissa - kenties tekemässä kahta työtä? Varakkaat vaurastuis entistä nopeamaan tahtiin, kun ei veroteta kummoisesti.

 

Ei julkinen sektori niin hölmö keksintö ole kuin persut väittää. Totta kai palkkiotasoista eri säätiöissä pitää puhua. Ei ole järkevää, että siellä  tienataan 6 000e/kk toimessa, josta ei juurikaan ole hyötyä. Enempi rahaa suorittavaan portaaseen, mutta sehän ei joillekin käy, koska ei saa verottaa. Nimittäin suorittava porras se vasta verovaroja tarvitseekin. Ei pomojen palkat paljoa vie veropotista. Vaikka siis minäkin katsoisin tarkalla kammalla pomojen palkat ja heidän tarpeellisuuden ylipäätään joissakin järjestöissä.

 

Mutta siitä olen monien kanssa eri mieltä, että kokonaisrahoitusta pitäisi reilusti laskea. Ei pitäisi vaan kohdentaa uudestaan.

 

En halua maata, jossa voidaan huonosti, jossa 10% tienaa valtaosan euroista ja iso osa kituuttaa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
31/32 |
25.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miksi demarit aina sepittää satuja ja suorastaan valehtelee? Niiltä on argumentit loppu.

Missä kohtaa on demari tässä Multala (kok) - Rydman (ps) saagassa?

Vierailija
32/32 |
25.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Persut taas ketjussa haukkumassa omaa hallituskumppania. Sitten kuitenkin itse uhriutuvat kun RKP äänestää Rydmanin luottamuksessa tyhjää. 

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä neljä seitsemän