Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Uusi kehitys/irtisanomisohjelma

Vierailija
25.06.2026 |

USAsta on otettu käyttöön Performance Improvement  ohjelma PIP  tai Focusohjelma. Ovelasti työntekijä voi 1) parantaa muutamassa viikossa työtään suunnitelman luettelemien  vikojen/parannusehdotusten/ päämäärien/vaatimusten suhteen tai 2) joutuu irtisanotuksi kun ei kehitykään. Suunnitelma onkin pehmeä irtisanominen. Ei jouduta oikeuteen. Ovela juttu.

 

Itse olen nyt tässä. Aloitan kuitenkin uutta hanketta mutta pomo lätkäisi suunnitelman eteen vikoineni ja uhkineen. Olisi voinut odottaa että pääsen alkuun uudessa hankkeessa. Tapaamme viikoittain missä minua arvioidaan. Onko kokemusta.

Kommentit (0)

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi seitsemän yksi