Lue keskustelun säännöt.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Alue: Aihe vapaa
Lopetin Metforminin syönnin ja oloni parani heti
24.06.2026 |
Sitä myrkkyä en enää sisääni laita sanokoot lekurit ja lääketehtaat mitä tahansa. Mulla todettiin muka diabetes vuosi sitten, edes kunnolla ei määrätty verensokereita otettavaksi, yhden kerran näytti yli 7 ja heti lääkitys. Olen 172 cm ja 65 kg. Aikaisemmin painoin lähes 70 kg. Olen siis laihtunut 5 kg. Onkohan sitä diabetesta koskaan edes ollutkaan.
Kommentit (2)
Mulla taas olo parani, kun aloitin tammikuussa tuon lääkkeen diabetekseen. Olin ennen Metforminia voimaton ja väsynyt. Mulla otettiin paastosokeri ja pitkäsokeri.
Ei sun mitat siitä kerro onko sulla diabetes vai ei.
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Alue: Aihe vapaa
No, tiedäthän sinä omamittauksien perusteella millaisissa lukemissa verensokerisi on.