Onko ihan tyhmä haave
Kun haluaisin vielä yli viisikymppisenä opiskella, vaikka en koskaan pärjää missään?
Kommentit (57)
Vierailija kirjoitti:
Miksi haluat opiskella? Mikä on tavoitteesi valmistuttuasi? Mitä olet aikaisemmin opiskellut?
Haluan opiskella ekan oman ammatin ja pärjätä taloudellisesti yksin.ap
Täältäkö sun tommosta pitää kysyä. 🤭🤭🤭🤭
Vierailija kirjoitti:
Täältäkö sun tommosta pitää kysyä. 🤭🤭🤭🤭
Ei
Etkö väittänyt pärjänneesi lukuaineissa? Ei silloin voi väittää ettei pärjää "missään". Haloo!
Vierailija kirjoitti:
Etkö väittänyt pärjänneesi lukuaineissa? Ei silloin voi väittää ettei pärjää "missään". Haloo!
Juu, niissä mä pärjään. Mutta en pärjää yhtään edes lyhyessä matikassa, tietotekniikassa, enkä esim kirjanpidossa.
On ihan helvetin tyhmä! Pistä aasinhattu päähäsi ja mene nurkkaan häpeämään!
Miehen mielestä tässä ei oikein ole järkeä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Etkö väittänyt pärjänneesi lukuaineissa? Ei silloin voi väittää ettei pärjää "missään". Haloo!
Juu, niissä mä pärjään. Mutta en pärjää yhtään edes lyhyessä matikassa, tietotekniikassa, enkä esim kirjanpidossa.
Ethän sä silloin todellakaan voi väittää, ettet pärjää missään! Ihan toisensa kumoavat lauseet/ väitteet.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Etkö väittänyt pärjänneesi lukuaineissa? Ei silloin voi väittää ettei pärjää "missään". Haloo!
Juu, niissä mä pärjään. Mutta en pärjää yhtään edes lyhyessä matikassa, tietotekniikassa, enkä esim kirjanpidossa.
Ethän sä silloin todellakaan voi väittää, ettet pärjää missään! Ihan toisensa kumoavat lauseet/ väitteet.
Mutta mikä on sellainen koulutus jossa on vain lukuaineita? En pääse lyhyen matikan takia edes lukiota läpi.
Vierailija kirjoitti:
Miehen mielestä tässä ei oikein ole järkeä.
Eihän sun pitänyt enää välittää miehen sanomisista? Kyllä on taas yhtä soutamista ja huopaamista.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miehen mielestä tässä ei oikein ole järkeä.
Eihän sun pitänyt enää välittää miehen sanomisista? Kyllä on taas yhtä soutamista ja huopaamista.
En mä välitäkkään, mutta se tietää mun vaikeudet opiskelujen suhteen.
Ei taida onnistua. Ensin opiskelua ja sit sun pitäisi vielä löytää työpaikkakin. Voi voi.
Vierailija kirjoitti:
Ei taida onnistua. Ensin opiskelua ja sit sun pitäisi vielä löytää työpaikkakin. Voi voi.
No kyllä mä vielä kerran yritän.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miehen mielestä tässä ei oikein ole järkeä.
Eihän sun pitänyt enää välittää miehen sanomisista? Kyllä on taas yhtä soutamista ja huopaamista.
En mä välitäkkään, mutta se tietää mun vaikeudet opiskelujen suhteen.
Sehän sun elämisen rahoittaa niin onhan sen mielipiteellä väliä. Tuskin haluaisit ottaa opintolainaa.
Miksi meidän miehen kanssa pitäisi olla yhdessä?
Eikö kansalaisopistossa ole mitään kiinnostavia kursseja? Ei sieltä nyt mitään ammattia saa, mutta jos vaikka kokeilisi sitä opiskelua ensin siellä. Varsinkin, jos on pitkä aika viimeisistä opinnoista. Ja saisi ajankuluakin.
Eihän siitä mitään tule, jos et edes tiedä mikä ala kiinnostaa.
Vierailija kirjoitti:
Miksi meidän miehen kanssa pitäisi olla yhdessä?
No miksi? Mistä kukaan muu sen tietää.
Vierailija kirjoitti:
Eikö kansalaisopistossa ole mitään kiinnostavia kursseja? Ei sieltä nyt mitään ammattia saa, mutta jos vaikka kokeilisi sitä opiskelua ensin siellä. Varsinkin, jos on pitkä aika viimeisistä opinnoista. Ja saisi ajankuluakin.
Onhan siellä. Silti mun pitää keksiä että miten pärjään yksin.
Ai sinä lupaat? Tietämättä ap:sitä mitään? Vastuutonta.