Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Onko ihan tyhmä haave

Vierailija
24.06.2026 |

Kun haluaisin vielä yli viisikymppisenä opiskella, vaikka en koskaan pärjää missään?

Kommentit (57)

Vierailija
41/57 |
24.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Miksi meidän miehen kanssa pitäisi olla yhdessä?

No miksi? Mistä kukaan muu sen tietää.

Talousasioiden takia ollaan yhdessä.  Minä haluan muutakin elämään.

Vierailija
42/57 |
24.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sinulle ei vaan tunnu kelpaavan työttömyys ja asuminen vuokralla. Siitähän tässä lienee pohjimmiltaan olevan kyse. Koska tosi monen on pärjättävä just noin. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/57 |
24.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Miksi meidän miehen kanssa pitäisi olla yhdessä?

No miksi? Mistä kukaan muu sen tietää.

Talousasioiden takia ollaan yhdessä.  Minä haluan muutakin elämään.

Pitäiskö sitten ehkä tehdä asioille jotain, häh?

Vierailija
44/57 |
24.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Sinulle ei vaan tunnu kelpaavan työttömyys ja asuminen vuokralla. Siitähän tässä lienee pohjimmiltaan olevan kyse. Koska tosi monen on pärjättävä just noin. 

No miksi pitäisi "kelvata?" Mulla on työ. Ei työkkäri sitä hyvällä katso jos sen lopetan.

Vierailija
45/57 |
24.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Sinulle ei vaan tunnu kelpaavan työttömyys ja asuminen vuokralla. Siitähän tässä lienee pohjimmiltaan olevan kyse. Koska tosi monen on pärjättävä just noin. 

No miksi pitäisi "kelvata?" Mulla on työ. Ei työkkäri sitä hyvällä katso jos sen lopetan.

Juu, älä lopeta. Mutta älä myöskään valita! Ja mitä se työkkärille kuuluu, jos eroatte ja mies ei jatka työsuhdetta? Kyllähän ihmisten työsuhteet joskus päättyvät, syystä tai toisesta. Sitten vaan kysyttäessä kerrot, miksi työsuhde on päättynyt.

Vierailija
46/57 |
24.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Sinulle ei vaan tunnu kelpaavan työttömyys ja asuminen vuokralla. Siitähän tässä lienee pohjimmiltaan olevan kyse. Koska tosi monen on pärjättävä just noin. 

No miksi pitäisi "kelvata?" Mulla on työ. Ei työkkäri sitä hyvällä katso jos sen lopetan.

Juu, älä lopeta. Mutta älä myöskään valita! Ja mitä se työkkärille kuuluu, jos eroatte ja mies ei jatka työsuhdetta? Kyllähän ihmisten työsuhteet joskus päättyvät, syystä tai toisesta. Sitten vaan kysyttäessä kerrot, miksi työsuhde on päättynyt.

Mä vaan tykkään työstäni. Jos se ei olisi miehestä riippuvainen, niin se olisi ihanaa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
47/57 |
24.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuten näette, ap:lle on ihan turha ehdottaa yhtään mitään. Ja tätä on jatkunut jo vuosia ja jatkuu ja jatkuu🥱🥱🥱🥱🥱

Vierailija
48/57 |
24.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kannattaa miettiä, mitkä ovat realistiset vaihtoehdot just tällä hetkellä. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
49/57 |
24.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mikset nyt vaan hae sinne kansalaisopistoon? Saisit edes hieman ajankulua ja muuta ajateltavaa. 

Vierailija
50/57 |
24.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mikset nyt vaan hae sinne kansalaisopistoon? Saisit edes hieman ajankulua ja muuta ajateltavaa. 

Sitten pitäisi mennä taksilla ja olenhan mä kursseilla käynyt. Harmittaa aina palata kotiin.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
51/57 |
24.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eli ei kelpaa kotiin palaaminen, mutta ei vuokralla asuminenkaan. Mitäs muita vaihtoehtoja sulla sitten on?

Vierailija
52/57 |
24.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Eli ei kelpaa kotiin palaaminen, mutta ei vuokralla asuminenkaan. Mitäs muita vaihtoehtoja sulla sitten on?

Ei varmaan mitään.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
53/57 |
24.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eikö sun syksyllä viimeistään ole pakko muuttaa, kun et enää pääse sinne mörskän alakertaan peseytymään? Eikö kannattaisi nyt keskittyä etsimään sitä asuntoa?

Vierailija
54/57 |
24.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Eikö sun syksyllä viimeistään ole pakko muuttaa, kun et enää pääse sinne mörskän alakertaan peseytymään? Eikö kannattaisi nyt keskittyä etsimään sitä asuntoa?

Niin. En vaan tiedä, miten se rahattomana onnistuu. No ehkä jostain saan takuuvuokran yms.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
55/57 |
24.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jää työttömäksi ennen syksyä, ajoissa niin eikö karenssi ehdi loppua? Ja katsele niitä asuntojakin nyt jo.

Vierailija
56/57 |
24.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siinä tapauksessa on tyhmä haaveilla, jos ei suostu yhtään joustamaan tai luopumaan joistain asioista. Vaikkapa ilmaisesta asunnosta, pihasta tai paljusta. Vai ajattelitko, että jatkat asumista mörskässä kun opiskelet? 

Vierailija
57/57 |
24.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Siinä tapauksessa on tyhmä haaveilla, jos ei suostu yhtään joustamaan tai luopumaan joistain asioista. Vaikkapa ilmaisesta asunnosta, pihasta tai paljusta. Vai ajattelitko, että jatkat asumista mörskässä kun opiskelet? 

Tässä nyt on teininkin opiskelut ja tulevaisuudenasiat. En ole niistä mitään täällä puhunut.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi kaksi yhdeksän