Onko ihan tyhmä haave
Kun haluaisin vielä yli viisikymppisenä opiskella, vaikka en koskaan pärjää missään?
Kommentit (57)
Sinulle ei vaan tunnu kelpaavan työttömyys ja asuminen vuokralla. Siitähän tässä lienee pohjimmiltaan olevan kyse. Koska tosi monen on pärjättävä just noin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miksi meidän miehen kanssa pitäisi olla yhdessä?
No miksi? Mistä kukaan muu sen tietää.
Talousasioiden takia ollaan yhdessä. Minä haluan muutakin elämään.
Pitäiskö sitten ehkä tehdä asioille jotain, häh?
Vierailija kirjoitti:
Sinulle ei vaan tunnu kelpaavan työttömyys ja asuminen vuokralla. Siitähän tässä lienee pohjimmiltaan olevan kyse. Koska tosi monen on pärjättävä just noin.
No miksi pitäisi "kelvata?" Mulla on työ. Ei työkkäri sitä hyvällä katso jos sen lopetan.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Sinulle ei vaan tunnu kelpaavan työttömyys ja asuminen vuokralla. Siitähän tässä lienee pohjimmiltaan olevan kyse. Koska tosi monen on pärjättävä just noin.
No miksi pitäisi "kelvata?" Mulla on työ. Ei työkkäri sitä hyvällä katso jos sen lopetan.
Juu, älä lopeta. Mutta älä myöskään valita! Ja mitä se työkkärille kuuluu, jos eroatte ja mies ei jatka työsuhdetta? Kyllähän ihmisten työsuhteet joskus päättyvät, syystä tai toisesta. Sitten vaan kysyttäessä kerrot, miksi työsuhde on päättynyt.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Sinulle ei vaan tunnu kelpaavan työttömyys ja asuminen vuokralla. Siitähän tässä lienee pohjimmiltaan olevan kyse. Koska tosi monen on pärjättävä just noin.
No miksi pitäisi "kelvata?" Mulla on työ. Ei työkkäri sitä hyvällä katso jos sen lopetan.
Juu, älä lopeta. Mutta älä myöskään valita! Ja mitä se työkkärille kuuluu, jos eroatte ja mies ei jatka työsuhdetta? Kyllähän ihmisten työsuhteet joskus päättyvät, syystä tai toisesta. Sitten vaan kysyttäessä kerrot, miksi työsuhde on päättynyt.
Mä vaan tykkään työstäni. Jos se ei olisi miehestä riippuvainen, niin se olisi ihanaa.
Kuten näette, ap:lle on ihan turha ehdottaa yhtään mitään. Ja tätä on jatkunut jo vuosia ja jatkuu ja jatkuu🥱🥱🥱🥱🥱
Kannattaa miettiä, mitkä ovat realistiset vaihtoehdot just tällä hetkellä.
Mikset nyt vaan hae sinne kansalaisopistoon? Saisit edes hieman ajankulua ja muuta ajateltavaa.
Vierailija kirjoitti:
Mikset nyt vaan hae sinne kansalaisopistoon? Saisit edes hieman ajankulua ja muuta ajateltavaa.
Sitten pitäisi mennä taksilla ja olenhan mä kursseilla käynyt. Harmittaa aina palata kotiin.
Eli ei kelpaa kotiin palaaminen, mutta ei vuokralla asuminenkaan. Mitäs muita vaihtoehtoja sulla sitten on?
Vierailija kirjoitti:
Eli ei kelpaa kotiin palaaminen, mutta ei vuokralla asuminenkaan. Mitäs muita vaihtoehtoja sulla sitten on?
Ei varmaan mitään.
Eikö sun syksyllä viimeistään ole pakko muuttaa, kun et enää pääse sinne mörskän alakertaan peseytymään? Eikö kannattaisi nyt keskittyä etsimään sitä asuntoa?
Vierailija kirjoitti:
Eikö sun syksyllä viimeistään ole pakko muuttaa, kun et enää pääse sinne mörskän alakertaan peseytymään? Eikö kannattaisi nyt keskittyä etsimään sitä asuntoa?
Niin. En vaan tiedä, miten se rahattomana onnistuu. No ehkä jostain saan takuuvuokran yms.
Jää työttömäksi ennen syksyä, ajoissa niin eikö karenssi ehdi loppua? Ja katsele niitä asuntojakin nyt jo.
Siinä tapauksessa on tyhmä haaveilla, jos ei suostu yhtään joustamaan tai luopumaan joistain asioista. Vaikkapa ilmaisesta asunnosta, pihasta tai paljusta. Vai ajattelitko, että jatkat asumista mörskässä kun opiskelet?
Vierailija kirjoitti:
Siinä tapauksessa on tyhmä haaveilla, jos ei suostu yhtään joustamaan tai luopumaan joistain asioista. Vaikkapa ilmaisesta asunnosta, pihasta tai paljusta. Vai ajattelitko, että jatkat asumista mörskässä kun opiskelet?
Tässä nyt on teininkin opiskelut ja tulevaisuudenasiat. En ole niistä mitään täällä puhunut.
Talousasioiden takia ollaan yhdessä. Minä haluan muutakin elämään.