Sinä joka olet ollut vähän vanhemman (15+ vuotta) miehen kanssa suhteessa, millaisia iloisia yllätyksiä tuli?
Kommentit (12)
Ei jaksanut panna monta kertaa päivässä. Onneksi vaihdoin nuorempaan mieheen.
Sori, että vastaan. Olin suhteessa vain 12 vuotta vanhemman miehen kanssa eikä siinä ollut mitään iloisia yllätyksiä. Ainoastaan surullinen eli se, ettei hänellä toiminut heppi enää.
Vierailija kirjoitti:
Joo, tulin järkiini ja jätin vanhan ukon.
Sama. Ei enää ikinä y yhtään suhdetta jonkun roikkupallin kanssa.
Vierailija kirjoitti:
Sori, että vastaan. Olin suhteessa vain 12 vuotta vanhemman miehen kanssa eikä siinä ollut mitään iloisia yllätyksiä. Ainoastaan surullinen eli se, ettei hänellä toiminut heppi enää.
Vaihdoin sitten itseäni neljä vuotta nuorempaan ja kappas vain: kyllä toimii. Vika ei ollut minussa.
Vierailija kirjoitti:
"Mitä vanhempi puu, sitä kovempi oksa"
Oletko koskaan kuullut lahopuusta tai hometaloista? Ne on niin pehmeitä, että sormella tökkää läpi hirrestä.
Vierailija kirjoitti:
Miksi sytytit valon. Säikähtää vanhempikin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
"Mitä vanhempi puu, sitä kovempi oksa"
Oletko koskaan kuullut lahopuusta tai hometaloista? Ne on niin pehmeitä, että sormella tökkää läpi hirrestä.
Kyllä, mutta oletko nähnyt lahossa hirressä lahoa oksaa?
Minä olin 21v opiskelija ja mies oli 47v työssäkäyvä. Iloinen yllätys oli se että miehellä oli rahaa viedä minua ravintoloihin syömään, kylpylöihin, matkoille jne. Eikä häntä kiinnostanut bilettäminen kuten ei kiinnostanut itseänikään.
Negatiivinen yllätys oli se ettei mies uskonut koko 9 vuotta kestäneen suhteemme aikana sitä etten rupea haluamaan lapsia 'kunhan olen vanhempi". Mies oli myös hyvin mustasukkainen jonka takia suhde sitten päättyikin.
Oli todella iloinen yllätys kun mies r a i s k a s i minut lomamatkallamme.
Onko 15-vuotias (ja vähän yli) mielestäsi vähän vanhempi mies?