Rydmanin linja kirkastuu
https://www.iltalehti.fi/politiikka/a/57787510-5abb-4e16-9d30-d250a314c…
Mitä tämä kertoo, yhdessä järjestöleikkauskriteeriensä kanssa?
Kommentit (32)
Ministeriöiden tehtävä ei ole rahoittaa yliopistojen tutkimusta.
Rydman tekee vahvoja päätöksiä.
Rydmanin poliittiset vastustajat ovat taanneet Rydmanin vaalivyöryn.
Avustusvaroja haalivan järjestön johtaminen on vuodesta toiseen rahakasta tai vähintään kohtuullisen mukavaa puuhaa. Suomen Uutisten selvityksestä käy myös ilmi, että eräät järjestöpomot näyttäisivät saaneet mukavan palkankorotuksen.
Suomessa toimii tuhansia niin sanottuja kolmannen sektorin järjestöjä ja muita organisaatioita, joiden toimintaa ohjaavat sosiaaliset tai muuten yhteiskunnalliset tavoitteet sen sijaan, että toiminta pyrkisi taloudelliseen hyötymiseen. Tällaisten organisaatioiden rahoitus ja toiminnan palkkakulut ovat yleensä enimmäkseen julkisten avustusten varassa.Moni järjestöjohtaja tienaa kuin ministeri – Diakonissalaitoksen pomon tulot lähes 20 000 euroa kuukaudessa
https://www.suomenuutiset.fi/moni-jarjestojohtaja-tienaa-ministeri-diak…
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Rydman tekee vahvoja päätöksiä.
Rydmanin poliittiset vastustajat ovat taanneet Rydmanin vaalivyöryn.
Hän on myös tunnettu lasten groomaaja, rasisti jne.
Ei ole. Sinä syyllistyt mustamaalaukseen.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Rydman tekee vahvoja päätöksiä.
Rydmanin poliittiset vastustajat ovat taanneet Rydmanin vaalivyöryn.
Hän on myös tunnettu lasten groomaaja, rasisti jne.
Ei ole. Sinä syyllistyt mustamaalaukseen.
Maailmallakin tunnettu rasisti.
KVG Rydman racist
Vierailija kirjoitti:
On ihmisryhmiä, joiden tilanteesta ei saa antaa tietoa julkisuuteen?
Soste, "järjestöjen järjestö", on tuollaista tietoa pyrkinyt hankkimaan ja tarjonnut, joten...
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Rydman tekee vahvoja päätöksiä.
Rydmanin poliittiset vastustajat ovat taanneet Rydmanin vaalivyöryn.
Hän on myös tunnettu lasten groomaaja, rasisti jne.
Ei ole. Sinä syyllistyt mustamaalaukseen.
Sinä syyllistyt nyt narraukseen. Aijai sentään. Hän on kiistatta lasten groomaaja ja melkoinen k u s i p ä ä muutenkin. Herää harhoistasi pedofani.
Miten sotejärjestöt selviytyvät hallituksen leikkauksista?
https://areena.yle.fi/1-78068168
Juho Saari:
16:45 "On hyvin helppo kerätä - suhteellisen helppo kerätä tukea syöpäsairaalle teletapille joka on vielä oikean värinen ja jalka poikki."
Hän on vahvasti meidän suomenruotsalaisten asialla. Erittäin hyvä, liian vähän on tehty meille hyödyllistä politiikkaa
Kyllä kirkastuu vähän hitaammillekin. Tämä mies tässä on outo uusoikeiston uusfasisti, joka käy kulttuurisotaa ja tekee identiteettipolitiikkaa.
onko politiikasta tullut sooloilua. tai henkilö kohtaisten kaunojen kostamista.
miltei kuin 30 luvun keski euroopassa nyt
Olen itse järjestökentällä töissä ja VAHVASTI samaa mieltä näistä Rydmanin leikkauksista. Todella todella paljon on meidän alalla ihmisiä, jotka vain nostavat palkkaa hyödyttömästä puuhastelusta, tai ihan vaan tekemättä yhtään mitään varsinaisia töitä.
MUTTA, Rydman itse ei ole mun suosikki. Olin ex-miehen kautta tekemisissä ns. maahanmuuttokriittisten (=avoimesti rasististen) piirien kanssa, ja Rydman oli ehkäpä kaikkein noloin näiden hullujen p*rsettä nuolevista poliitikoista. Oli siellä muitakin, eikä kaikki edes olleet persuja.
Jahas, persut on poistattaneet kommenttini. Tässäpä toisto: persut, kuten muutkin oikeistopopulistit maailmalla, pyrkivät rajoittamaan tutkimusta, väheksymään tutkitun tiedon merkitystä ja tekemään politiikkaa ja päätöksiä oman ideologiansa pohjalta mutu-tuntumalla.
Näinhän Trumpkin on muuten toiminut.
Se kertoo aloittajan matalasta älykkyysosamäärästä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Rydman tekee vahvoja päätöksiä.
Rydmanin poliittiset vastustajat ovat taanneet Rydmanin vaalivyöryn.
Hän on myös tunnettu lasten groomaaja, rasisti jne.
Ei ole. Sinä syyllistyt mustamaalaukseen.
Sinä syyllistyt nyt narraukseen. Aijai sentään. Hän on kiistatta lasten groomaaja ja melkoinen k u s i p ä ä muutenkin. Herää harhoistasi pedofani.
Ikävä kommentti, mutta ei välttämättä lainkaan väärässä.
Persujen romahdus seuraavissa vaaleissa on taattu. Ikävä ei tule.
Vierailija kirjoitti:
Olen itse järjestökentällä töissä ja VAHVASTI samaa mieltä näistä Rydmanin leikkauksista. Todella todella paljon on meidän alalla ihmisiä, jotka vain nostavat palkkaa hyödyttömästä puuhastelusta, tai ihan vaan tekemättä yhtään mitään varsinaisia töitä.
MUTTA, Rydman itse ei ole mun suosikki. Olin ex-miehen kautta tekemisissä ns. maahanmuuttokriittisten (=avoimesti rasististen) piirien kanssa, ja Rydman oli ehkäpä kaikkein noloin näiden hullujen p*rsettä nuolevista poliitikoista. Oli siellä muitakin, eikä kaikki edes olleet persuja.
Yksityiselläkin sektorilla sama ongelma (Graeber, Bullshit jobs).
Minäkään en vastusta noiden asioiden perkaamista, mutta kyllähän Rydmanin tuettavien järjestöjen kriteerit ovat hyvin tarkoitushakuisia.
Vierailija kirjoitti:
Persujen romahdus seuraavissa vaaleissa on taattu. Ikävä ei tule.
Käy kuin maaseudun puolueelle: kaikki nauraa ja ns. ex-kansanedustajat menevät sillan alle.
On ihmisryhmiä, joiden tilanteesta ei saa antaa tietoa julkisuuteen?