Rydmanin linja kirkastuu
https://www.iltalehti.fi/politiikka/a/57787510-5abb-4e16-9d30-d250a314c…
Mitä tämä kertoo, yhdessä järjestöleikkauskriteeriensä kanssa?
Kommentit (32)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Rydman tekee vahvoja päätöksiä.
Rydmanin poliittiset vastustajat ovat taanneet Rydmanin vaalivyöryn.
Hän on myös tunnettu lasten groomaaja, rasisti jne.
Ei ole. Sinä syyllistyt mustamaalaukseen.
Kukaan ei enää usko nettikommunistien mustamaalaukseen kun tietää mihin he itse pyrkivät: kaiken tuntemamme tuhoamiseen ja mitätöimiseen. Siis ellei ole itse yhtä sekaisin.
Järjestöissä työskentelee noin 100000 ihmistä. Jos rahoituksesta leikataan kolmannes, se on jollain matematiikalla 33000 työtöntä lisää. Heidän työttömyyskorvauksiinsa menee 1 kuukaudessa 26milj. euroa, siihen päälle mahdolliset asumistuet ja toimeentulotuet. Leikkausten säästöt on syöty pelkästään tällä tavalla aika nopeassa aikataulussa, varsinkin jos mukana on paljon 50+ vaikeasti työllistyviä. Lisäksi järjestöjen tekemän työn loppumisen vaikutuksia on vielä mahdoton arvioida.
Rydman voisi seuraavaksi kiinnittää huomiota siihen miten saadaan sotejärjestelmän pomojen pikkupomot karsittua ja toiminta kustannustehokkaaksi.
Vierailija kirjoitti:
Järjestöissä työskentelee noin 100000 ihmistä. Jos rahoituksesta leikataan kolmannes, se on jollain matematiikalla 33000 työtöntä lisää. Heidän työttömyyskorvauksiinsa menee 1 kuukaudessa 26milj. euroa, siihen päälle mahdolliset asumistuet ja toimeentulotuet. Leikkausten säästöt on syöty pelkästään tällä tavalla aika nopeassa aikataulussa, varsinkin jos mukana on paljon 50+ vaikeasti työllistyviä. Lisäksi järjestöjen tekemän työn loppumisen vaikutuksia on vielä mahdoton arvioida.
Näinpä. On tuo kokonaisarviointi ollut pikkuisen heikkoa tällä bisneshallituksella. Tosi pitkäjänteistä ja muutenkin hyvin suunniteltua toimintaa. Mutta hei: nousu on jo ihan nurkan takana, vai miten pm meillä on toistellut jo kolmatta vuotta. Hieno mies.
Vierailija kirjoitti:
Järjestöissä työskentelee noin 100000 ihmistä. Jos rahoituksesta leikataan kolmannes, se on jollain matematiikalla 33000 työtöntä lisää. Heidän työttömyyskorvauksiinsa menee 1 kuukaudessa 26milj. euroa, siihen päälle mahdolliset asumistuet ja toimeentulotuet. Leikkausten säästöt on syöty pelkästään tällä tavalla aika nopeassa aikataulussa, varsinkin jos mukana on paljon 50+ vaikeasti työllistyviä. Lisäksi järjestöjen tekemän työn loppumisen vaikutuksia on vielä mahdoton arvioida.
20% järjestöihmisistä vie 80% palkoista. Rydmanin kriteereillä ne kovapalkkaisimmat paikat karsitaan ja ruohonjuuritason työt saa säädä.
Vierailija kirjoitti:
Järjestöissä työskentelee noin 100000 ihmistä. Jos rahoituksesta leikataan kolmannes, se on jollain matematiikalla 33000 työtöntä lisää. Heidän työttömyyskorvauksiinsa menee 1 kuukaudessa 26milj. euroa, siihen päälle mahdolliset asumistuet ja toimeentulotuet. Leikkausten säästöt on syöty pelkästään tällä tavalla aika nopeassa aikataulussa, varsinkin jos mukana on paljon 50+ vaikeasti työllistyviä. Lisäksi järjestöjen tekemän työn loppumisen vaikutuksia on vielä mahdoton arvioida.
Noilla leikkauksilla mahdollistetaan leikkausten kohteena suoraan t. epäsuoraan oleville kuoleman todennäköisyyden kasvu.
'Säästöjä'.
Miksei leikata tukia 100 %? Vassariloiset kuolisivat nälkään 👌
Vierailija kirjoitti:
Miksei leikata tukia 100 %? Vassariloiset kuolisivat nälkään 👌
Vaan ketä te sitten syyttelisitte, kun paska osuu tuulettimeen...ja niitä vassariloisia ei enää ole?
Pistätte ilmaantuneiden ongelmien syyt edesmenneiden kontolle?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Järjestöissä työskentelee noin 100000 ihmistä. Jos rahoituksesta leikataan kolmannes, se on jollain matematiikalla 33000 työtöntä lisää. Heidän työttömyyskorvauksiinsa menee 1 kuukaudessa 26milj. euroa, siihen päälle mahdolliset asumistuet ja toimeentulotuet. Leikkausten säästöt on syöty pelkästään tällä tavalla aika nopeassa aikataulussa, varsinkin jos mukana on paljon 50+ vaikeasti työllistyviä. Lisäksi järjestöjen tekemän työn loppumisen vaikutuksia on vielä mahdoton arvioida.
20% järjestöihmisistä vie 80% palkoista. Rydmanin kriteereillä ne kovapalkkaisimmat paikat karsitaan ja ruohonjuuritason työt saa säädä.
Ihan hauskaa että Orpo on paniikissa kun hyvätuloisille on tiedossa potkuja. On varmaan saanut muutamankin tekstarin että laitappa se Ryydmanin poika kuriin.
Lähenee Hitleriä. Puuttuu vielä viikset.
Rydmanilla on pienen miehen syndrooma.
Olisi ihanaa jos tästä tulisi hallituskriisi ja ennenaikaiset vaalit. Hyvä Wille gogo älä anna periksi
Hyvinhän niillä tulee menemään: viisi uutta edustajaa, saksikäsi-Rixu, fixu-Gadorew, autoilija pohjanmaalta, puhemies-Jussi ja takametsän Jorma pääsevät jatkossa pitämään lippua yllä. Muut pääsevät tutustumaan sote-palveluihin ja työvoimahallinnon iloihin.