Lue keskustelun säännöt.
Asuntojen hintojen lasku on hyvä asia!
24.06.2026 |
Ymmärrän sen että jos on ostanut asunnon 2000-luvun alussa tai ennen sitä hinnanousu on hyvä asia. Mutta jos suunnittelet asunnon vaihtoa, ensimmäisen asunnon ostoa tai pelkästään asumisen kustannuksia niin edulliset asunnot on hyvä juttu! Matalat asunnot ovat myös kansantaloudelle ja suomalaisille yleensä hyvä asia! Jos vaikka varallisuus kertyisi myös muualle kuin asuntovarallisuuden joka loppupeleissä tuottaa vain negatiivista kassavirtaa. Ps olen itsekin asunnon omistaja
Kommentit (0)
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla