Perustelkaa insesti syytöksenne ja että olisin ollut laitoksessa
Että mistä olette saaneet päähänne tämmöstä
😱🍗🚀🍻🔪💥🍆🍺📣🎊🌇🌴😻💟🐽🍙📢🌄🌈😍🎄🎉🍑🍼🎅🌅💋🌵🌚🔥
Kommentit (1)
Ihan itse olet kertonut laitoksessa olosta. Kuusankoskella, etkö enää muista itse? Kerroit yksityiskohtaisesti, miten hoitaja pakotti uimaan ja jumppaan etkä tykännyt.
Itsehän täällä jatkuvasti solvaat toisia sisäsiittoisiksi, mistä sellainen ajatus mieleesi edes tuli?
Vierailija kirjoitti:
Tässä sen nyt näette kun vastaatte tälle vajakille niin heti alkaa tulla uutta aloitusta ! Pelkkä ilmianto riittää
Se spämmää joka tapauksessa, vastaili sille tai ei.
Vierailija kirjoitti:
Ihan itse olet kertonut laitoksessa olosta. Kuusankoskella, etkö enää muista itse? Kerroit yksityiskohtaisesti, miten hoitaja pakotti uimaan ja jumppaan etkä tykännyt.
Itsehän täällä jatkuvasti solvaat toisia sisäsiittoisiksi, mistä sellainen ajatus mieleesi edes tuli?
Mutta te sen aloititte
Ja mä pyysin perusteluja
😱🍗🚀🍻🔪💥🍆🍺📣🎊🌇🌴😻💟🐽🍙📢🌄🌈😍🎄🎉🍑🍼🎅🌅💋🌵🌚🔥
Kun itse kerrot olleesi laitoksessa, niin on luonnollista että toiset keskustelijat kommentoivat asiaa. Se on normaalia keskustelua, mutta ilmeisesti sinä et sellaiseen pysty, ainoastaan spämmäämään törkyä.
Tässä sen nyt näette kun vastaatte tälle vajakille niin heti alkaa tulla uutta aloitusta ! Pelkkä ilmianto riittää