Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Perustelkaa insesti syytöksenne ja että olisin ollut laitoksessa

24.06.2026 |

Että mistä olette saaneet päähänne tämmöstä

😱🍗🚀🍻🔪💥🍆🍺📣🎊🌇🌴😻💟🐽🍙📢🌄🌈😍🎄🎉🍑🍼🎅🌅💋🌵🌚🔥

Kommentit (1)

Vierailija
1/1 |
24.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tässä sen nyt näette kun vastaatte tälle vajakille niin heti alkaa tulla uutta aloitusta ! Pelkkä ilmianto riittää 

Vierailija
2/1 |
24.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihan itse olet kertonut laitoksessa olosta. Kuusankoskella, etkö enää muista itse? Kerroit yksityiskohtaisesti, miten hoitaja pakotti uimaan ja jumppaan etkä tykännyt.

Itsehän täällä jatkuvasti solvaat toisia sisäsiittoisiksi, mistä sellainen ajatus mieleesi edes tuli?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/1 |
24.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tässä sen nyt näette kun vastaatte tälle vajakille niin heti alkaa tulla uutta aloitusta ! Pelkkä ilmianto riittää 

Se spämmää joka tapauksessa, vastaili sille tai ei.

4/1 |
24.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ihan itse olet kertonut laitoksessa olosta. Kuusankoskella, etkö enää muista itse? Kerroit yksityiskohtaisesti, miten hoitaja pakotti uimaan ja jumppaan etkä tykännyt.

Itsehän täällä jatkuvasti solvaat toisia sisäsiittoisiksi, mistä sellainen ajatus mieleesi edes tuli?

Mutta te sen aloititte

 

Ja mä pyysin perusteluja

😱🍗🚀🍻🔪💥🍆🍺📣🎊🌇🌴😻💟🐽🍙📢🌄🌈😍🎄🎉🍑🍼🎅🌅💋🌵🌚🔥

Vierailija
5/1 |
24.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kun itse kerrot olleesi laitoksessa, niin on luonnollista että toiset keskustelijat kommentoivat asiaa. Se on normaalia keskustelua, mutta ilmeisesti sinä et sellaiseen pysty, ainoastaan spämmäämään törkyä.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän kolme seitsemän