Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Uskotko, että olet nykyisessä työpaikassasi eläkeikään asti?

Vierailija
24.06.2026 |

Itse uskon, että olen. Olen ollut samassa työpaikassa jo yli 20 vuotta. Osaaminen ja kokemus juuri tähän työhön vankka. Uudet työntekijät alkaa aina tehdä jotain uusia juttuja, mutta näitä vanhojen hommien ylläpitoa ei kukaan nuorempi edes huolisi. 10 vuotta eläkeikään ja aikomus jäädä itse hiukan aikaisemmin pois. On jo hyvin säästöjä ja sijoituksia.

Kommentit (0)

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi yksi kuusi