Mitä lomalaiset teette tänään?
Lomani juuri alkoi ja tuumaillut, että "vain olisin", auvoisa joutilaisuus. Ulkona sateista, ehkä käyn muutaman km lenkillä päivällä, ehkä en.
Löhöilyä, Netflixiä tms, brunssityyppinen ateriointi parin tunnin päästä, ehkä pyykinpesua, lukemista sohvalla tai terassilla mahd sadetta kuunnellen, jäätelöä. Ehkä laitan saunan lämpenemään, päivällä tai viimeistään illalla.
Ihanaa 😍😍
Kommentit (282)
Nukuin pitkään, kirjoitin päivän tieteellistä artikkelia ja kävin illalla parilla kaljalla. Sama huomenna.
Onko loman ohjelma jotenkin sama kuin muutkin illat ja viikonloput?
Minä voin kertoa mitä minä en tee lomalla. En matkusta lentäen ulkomaille enkä muuallekaan. Minulla täysi työ selvitä kahdesta tapaamisesta ihanien tuttujen kanssa. Väsähdän runsaaseen keskusteluun. Minulla energia purkautuu ihan kauheana puhetulvana ja tuttujen juttuja kuunnellen.
Tänään kävin kierrätyksessä ja pesin koneellisen pyykkiä ja ja paistoin mustamakkaraa ja lakasin pihaa. Lämmitin takan ja nyt on liian kuuma. No hyvin tämä sujuu.
Teen hanttihommia ja tienaan. Talvella ehtii sitten nukkua.
Seuraan oikeudenkäyntiä netissä. Siinä pieni poika on joutunut uhriksi. Miten ihmeessä kykenevät kuuntelemaan puhelut ja koko viestinnän tämän mahdollisen syyllisen kohdalla. Kaikki lähiystävien viestitykset on myös kaivettu vuoden ajalta oikeudessa käsiteltäviksi. Todistajina koko lähi naapurusto.
Vierailija kirjoitti:
Teen hanttihommia ja tienaan. Talvella ehtii sitten nukkua.
Oikein. Ja nyt on valoisaa ja illat pitkiä. Talvella pimeää jo varhain.
Puhdistin vaihdepyörän ketjuja ja rattaita. Ja pedin muutenkin maastopyörää ja ilmat renkaisiin. Sitten lepäilen ja chillaan. Illalla sauna. Ainii vois pikku pyörälenkin ottaa ja kaupasta olutta. Ihan tarpeeksi hommaa yhteen päivään.
Lusmuilen päivästä toiseen, kuten koko lomani ajan!
Tinder-treffit näpsäkän puolalaisen mimmin kanssa. Ajattelin päättää illan panemiseen.
Olen enimmäkseen runkkaillut hitaasti ja pitkän kaavan kautta, kuten eilenkin. Vielä en ole lauennut, vaan pitkitän hommaa. Laukaisu on huomenna aikaisintaan ja sitten lentääkin pitkälle.
Iltasella voisi suihkun yhteydessä jumpata imukuppidildon kanssa.
M55
Haen kohta jääkaapista uuden oluen.
Osallistun gang stalking rinkiin. Ei mulla muuta tekemistä ole. Olen kuulunut siihen jo vuosia. Siinö mennään maalittamasn jotain tyyppiä kauppoihin ja kaduille. Ihan kivaa ajanvietettä.
Vierailija kirjoitti:
Kävin aamusta kuntoportaissa, puolisen tuntia jaksoin. Nyt kotona pitäisi alkaa siivoamaan muttei huvita ollenkaan. Olen vaan rötvännyt tässä sohvalla. Sataa.
hyvä, nyt saatkin hyvä ystävä levähtää
Tylsää on. Kävin kävelyllä ja teen ruokaa, sitten katson Netflixiä. En lue kirjaa kun lukeminen alkaa vaan väsyttää ja nukahdan.
Ap taitaa olla pikkumainen v-pää joka ei voi sietää että mielestään toisen luokan kansalaiset kuten työttömät vastailevat hänen vauva-palstan aloitukseen 🙈
Itsellä samanlainen päivä menossa ja nyt jo kyllästyttää...
Nukuin pitkään, kävin uimassa, söin puuroa.
Kohta lähden kauppaan ja ostan jotain grilliin, sekä iltapalaa, käyn Alkosta pari pulloa valkkaria.