Mitä lomalaiset teette tänään?
Lomani juuri alkoi ja tuumaillut, että "vain olisin", auvoisa joutilaisuus. Ulkona sateista, ehkä käyn muutaman km lenkillä päivällä, ehkä en.
Löhöilyä, Netflixiä tms, brunssityyppinen ateriointi parin tunnin päästä, ehkä pyykinpesua, lukemista sohvalla tai terassilla mahd sadetta kuunnellen, jäätelöä. Ehkä laitan saunan lämpenemään, päivällä tai viimeistään illalla.
Ihanaa 😍😍
Kommentit (164)
Nyt on hyvä mieli: leikkasin nurmikon ja puhdistin saunan huopakaton sammalkasvustosta. Ehdin tehdä hommat ennen reipasta sadekuuroa ja sateen tultua kävin lounastamassa kylän pienessä kahvilassa. Ihailen vehreää maisemaa, ja hetken päästä iltauinnille ja hyvän kirjan lukemista. Oikein onnistunut päivä.
Olen mökillä! Sataa vähän väliä, mutta ei haittaa. Kävin metsäkävelyllä, saunasta uimassa. Olen lukenut, hemmotellut lemmikkieläintä ja kohta otan iltatorkut terassin sohvalla, jotta jaksaisin valvoa illasta pidempääm, koska nautin kesäöistä.
Vietän viddu päiviä palmun varjossa ole rikas eläkeläinen Alatölviöstä.
Omapa on päänsärkysi.
Itse totesin ett humalat ja krapulat on niin nähtyjä ett laitoin alkoholijuomat viime vuonna tauolle. Helpottaa kun ei tarvi aamuisin tiirailla kelloa ja miettiä montako annosta ja mihin aikaan viimeiset otti eli milloin on taas ajokuntoinen.