Lue keskustelun säännöt.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Alue: Aihe vapaa
Sille yhdelle joka kommentoi
23.06.2026 |
Vähemmmistö johon kuulun on ajatteleva ihminen, jolla ei ole ääntä? Sinun kaltaiset ihmiset älähtävät, ja koska olet homo se painaa jotain enemmän? Olen partiolainen, vaeltaja, sotilas ja minun seksuaalisuus ei kuulu sinulle. Ja minäkin olen lopen kyllästynyt sinunkaltaisiin ihmisiin, seksuaalisuudella tai sukupuolella ei pitäisi olla mitään merkitystä? Ja sinä julistat itsesi paremmaksi kun olet homoseksuaali? Ryömi omassa yksinäisyydessäsi, varsinkin jos minun tuki ei kelpaa.
Kommentit (0)
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Alue: Aihe vapaa