Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Pystyykö rintsikoiden selkäpuolelle ostamaan mitään "välikappaletta", mikä pitäisi olkaimet ylhäällä?

Vierailija
23.06.2026 |

Olkaimet valuu kaikissa rintsikoissa ja on ärsyttävää nostella niitä koko ajan. Kyllä, voi olla väärä koko tai huono kroppa, mutta se ei nyt ratkaise ongelmaa ja uusia en kestä ostaa. Onko muuta ratkaisua saada olkaimet pysymään?

Eivät valitettavasti ole irroitettavat olkaimet, että ristiinkään saisi.

Kommentit (45)

Vierailija
21/45 |
24.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voihan sinne selkämykseen laittaa satiininauhalla olkaimia lähemmäs toisiaan. 

Helpointa on ostaa rintsikat, joissa olkaimet ovat takana lähellä toisiaan. Jollei löydy, voi ostaa isommalla ympärysmitalla ja omella kavennukset lähelle hakasia.

Vierailija
22/45 |
24.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksiköhän rintaliivit ovat niin huonosti suunniteltuja, että ne täytyy tuunata paremmiksi? Miehetkö niitä suunnittelee? Ainakin joku, joka ei rintaliivejä itse käytä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/45 |
24.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miehenä en rintsikoista tiedä mutta lapsena kun harrastin painia ja trikoot oli liian isot hintelälle pojalle niin olkaimet laitettiin ristiin, että pysyy trikoot ylhäällä 😅

Vierailija
24/45 |
24.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mikä likussa tai rintsikoissa on vikana, kun seisoma-asennossa rintsikoiden olkaimet ovat juuri sopivan kireät, mutta istuessa niin väljät, että valuvat hartioilta eikä minulla edes ole pullohartioita.

Huono ryhti.

Vierailija
25/45 |
24.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Irrota olkaimet takaa ja ompele ne uudelleen kiinni niin lähelle keskiselkää kuin voit. Ei valu enää. 

Terkuin toinen luisuilla olkapäillä varustettu.

Teillä on väärä ympärysmitta liiveissä.  Oikean kokoiset ei valu. Tuo "leikkaa irti" kuilostaa halpismallilta. 

Ei välttämättä. En edes halua tietää paljon ostin elämäni aikana rintaliivejä ennen rintojenpienennysleikkausta. Aina joko olkaimet valui, rintojen sivut hiertyivät tai rinnat eivät mahtuneet kuppeihin. Joku mätti kaikissa liiveissä.

Rintojenpienennysleikkauksen jälkeen tajusin että olin vain sen mallinen isoilla rinnoilla, että kaikissa liiveissä tarpeeksi iso kuppikoko tarkoitti että olkaimet alkaa tavallaan kainaloistani. Hankala selittää, mutta pieni kroppa ja isot rinnat vaan teki sen että kaikki kupit oli liian leveitä.

Vierailija
26/45 |
24.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Onhan niitä sellaisia klipsejä millä olkaimet voi yhdistää, ainakin jossain Lindexillä tms. on joskus ollut. En tosin ole kokeillut mutta itsellä sama vaiva kun kapeat pullonkaulahartiat. Yritän suosia sellaisia malleja joissa se olkain lähtisi mahdollimman "keskeltä" kuppia eikä ihan reunasta.

On niitä myytävänä. Olen ostanut vaatekaupoista ja netistä tilasin eri väreissä

Vierailija
27/45 |
24.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miksiköhän rintaliivit ovat niin huonosti suunniteltuja, että ne täytyy tuunata paremmiksi? Miehetkö niitä suunnittelee? Ainakin joku, joka ei rintaliivejä itse käytä.

Ne on suunniteltu näköjään sitä silmälläpitäen  että käyttäjä pukee  ns, antavan  puseron, jossa  rintamus on hyvin esillä. Olkain alkaa  liian sivulta

Vierailija
28/45 |
24.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Helpointa on ostaa rintsikat, joissa olkaimet ovat takana lähellä toisiaan. Jollei löydy, voi ostaa isommalla ympärysmitalla ja omella kavennukset lähelle hakasia.

No silloin ne vasta valuvatkin, edessä olkaimen kiinnitys liian lähellä kainoloa

Vierailija
29/45 |
24.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Homomiehet suunnittelee. 

Vierailija
30/45 |
24.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Taisin aiemmin vastata leveyssuunnan välikappaleesta.

Vierailija
31/45 |
24.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Suosittelen sporttiliivejä Lidlistä, myös arkikäyttöön. Toki kaikki mallit eivät ole yhtä hyviä.

Vierailija
32/45 |
24.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

No silloin ne vasta valuvatkin, edessä olkaimen kiinnitys liian lähellä kainoloa

Ei valu. Kokeile vaikka.

Vierailija
33/45 |
24.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ostan rintaliivini alan kaupasta. On hieman hintavampia, kuitenkin olkaimet pysyy paikoillaan. Väsyin aikoinani jatkuvaan olkainten valumiseen.

Vierailija
34/45 |
24.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Helponta kun irrottaa olkainten alaosat ja solmii yhteen, niin että se olkain kulkee niskan takaa. 

Seppo, älä viitsi.

Vierailija
35/45 |
24.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ryhti kuntoon ,ja paino.

Vierailija
36/45 |
24.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Helponta kun irrottaa olkainten alaosat ja solmii yhteen, niin että se olkain kulkee niskan takaa. 

Vielä helpompaa on, kun ostaa oikeankokoiset liivit. 

Ei sen kokoiset, joiden kuvittelee olevan oikeaa kokoa, vaan oikeasti oikean kokoiset. Suosittelen aloittajalle käyntiä liiveihin erikoistuneessa myymälässä. Ei sieltä ole pakko mitään ostaa, jos ei raaski kunnon liiveistä maksaa, mutta tietäisitpä sitten edes todellisen kokosi.

Vierailija
37/45 |
24.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Koska suurin osa käyttää väärän kokoisia liivejä.

Vierailija
38/45 |
24.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mä katkaisin kuminauhasta ihan pätkän ja tein lenkin solmulla olkainten ympärille, tuli ns. painijan toppi. Toimii !

Ja sitten liivit pitää pukea pään yli?

Kuinkas muutenkaan? 

Vierailija
39/45 |
24.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vielä helpompaa on, kun ostaa oikeankokoiset liivit. 

Ei sen kokoiset, joiden kuvittelee olevan oikeaa kokoa, vaan oikeasti oikean kokoiset. Suosittelen aloittajalle käyntiä liiveihin erikoistuneessa myymälässä. Ei sieltä ole pakko mitään ostaa, jos ei raaski kunnon liiveistä maksaa, mutta tietäisitpä sitten edes todellisen kokosi.

Kyllä se koko vaihtelee mallista riippuen. Olen ostanut erikoisliikkeestä ja halppisliikkeestä. Toki koko pitää olla oikea, mutta myös mallin. Ei kaikki sovi kaikille.

Vierailija
40/45 |
24.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mikä likussa tai rintsikoissa on vikana, kun seisoma-asennossa rintsikoiden olkaimet ovat juuri sopivan kireät, mutta istuessa niin väljät, että valuvat hartioilta eikä minulla edes ole pullohartioita.

Missä likussa?

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi yksi kaksi