Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Ihanaa kun yö alkaa pidentyä

Vierailija
23.06.2026 |

Kohta saa taas nukuttua kunnolla.

Kommentit (24)

Vierailija
21/24 |
23.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ettekö te osaa käyttää sälekaihtimia ja pimennysverhoja?

Sälekaihtimet on yhtä tyhjän kanssa. Päästävät ihan liikaa valoa läpi.

Vierailija
22/24 |
23.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mä luulin et yöt on aina saman pituisia.

Yritätkö olla vitsikäs?

No miten se yö nyt pitenee? Selitä se.

Muijien logiikkaa. Niiden mielestä esim 7-15 työpäivä on paljon lyhyempi kuin 9-17 🤣😆

No onhan se. 7+15 on 22 ja 9+15 on 24

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/24 |
23.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Onneksi meillä yötön yö jatkuu heinäkuun loppuun saakka!

Terveiset pohjoiseen Lappiin täältä ihan vähän etelämmästä  :) 

Vierailija
24/24 |
23.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joskus (nuorena) olin tädin ja miehensä mökillä. Oli loppu-/syyskesää. Pe:na saunottiin ja otettiin kunnolla kuppia. La:na saunottiin, muttei enää niin paljon kuppia :)

Siinä terassilla jäähdyteltiin, kuunneltiin lintujen ääniä. Mulle outo lintu ja kysyin, et mikäs lintu tuo on? Täti vastasi: uuttukyyhkyn kujerrukselta tuo vaikuttaa. "Kylmän ilman lintu" oli sanonut hänen anoppi. Niinpä se sitten oli, kohta jo piti siirtyä sisälle (jos alkoa olisi ollut enemmän, niin oishan siinä voinut istua, mutta kun mulla ma-aamuna kotiinlähtö, niin ei huvittanut hommata krapulaa .... bussissa istuessa). 

Niin se kesä sitten loppui. 

Yksi niistä hienoimmista kokemuksista koskaan.

....

Seuratkaapa, jos teillä on mökki tai muuten olette veden äärellä (eipä kumpikaan vanhempi ollut koskaan kuullut, kysyin).