Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Siirsin omalta tililtäni toiselle 200 euroa ja raha katosi, pankki Nordea

Vierailija
23.06.2026 |

Tästä on nyt 5 päivää eli tapahtui torstaina 18.6. Olen laittanut viestiä Nordeaan kolmesti, olen chattiinkin jonottanut ja sanoivat että asia hoituu. 

Ei näy vielä rahaa tilillä. 

Onko ideoita toimintavarmasta pankista? Aika lailla nyt kypsä Nordeaan

Kommentit (76)

Vierailija
21/76 |
24.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

No eipä ole ainakaan tuollaista vielä op:ssa tapahtunut.

Op ollut itsellä 27 vuotta. Aina ollut tyytyväinen.

Vierailija
22/76 |
24.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pankeilta pitää vaatia hyvityksiä. Ainakin palvelumaksut voi jättää perimättä niiltä kuukausilta, joihin osuu ongelmia. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/76 |
24.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Eikös tuolla ylempänä ole, että 2 viikkoa oli kestänyt rahan siirtyminen. Eiköhän ne roposesi joku päivä löydy

Tämä ärsyttää minua aivan äärettömästi . Olen seniorihenkilö ja todella  tarkka ollut raha-asioissani aina. Tiedän sentilleen jokaisen tilini saldon. 

Kaupassa tarkistan jokaisen saamani kuitin. Että ovat hinnat oikein ja alennukset huomioitu. Jollen tarkistaisi, joka kuussa vetäisisi Lidl tai K-ryhmän kauppa muutaman euron väärällä kassatoiminnalla esimerkiksi unohtamalla alennukset.

Tämä siis ärsyttää ihan todella. Ehkä jatkossa hyvästit Nordealle.

ap 

synnynnäinen kirjanpitäjä ja auringontarkka

Vierailija
24/76 |
24.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Eikös tuolla ylempänä ole, että 2 viikkoa oli kestänyt rahan siirtyminen. Eiköhän ne roposesi joku päivä löydy

Tämä ärsyttää minua aivan äärettömästi . Olen seniorihenkilö ja todella  tarkka ollut raha-asioissani aina. Tiedän sentilleen jokaisen tilini saldon. 

Kaupassa tarkistan jokaisen saamani kuitin. Että ovat hinnat oikein ja alennukset huomioitu. Jollen tarkistaisi, joka kuussa vetäisisi Lidl tai K-ryhmän kauppa muutaman euron väärällä kassatoiminnalla esimerkiksi unohtamalla alennukset.

ap 

Kuulostat tarkkuudessasi perin rasittavalta. Ota henkäys happea ja yritä elää. Vaikka hetki. Pari saturaista sinne tai tänne.

Vierailija
25/76 |
24.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

ap 

Kuulostat tarkkuudessasi perin rasittavalta. Ota henkäys happea ja yritä elää. Vaikka hetki. Pari saturaista sinne tai tänne.

Periaatekysymys . Ja myös  ihan rikosoikeudellinen näkökulma tässä. 

Soitan sinne huomenna, katotaan tuleeko raha tilille vai eikö.

Jollei, sitten rikosilmoitus

ap

Vierailija
26/76 |
24.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mieheni laittoi toissa päivänä minulle rahaa tilille, sanoi ettei näy hänellä ettäkö olisi laittanut, kuitenkin minulla näkyi heti ja seuraavana päivänä miehellä myös näkyi tilillään. Häikkää siis nordealla mutta kyllä sen rahan tulee näkyä vastaanottajalla piakkoin.

Se laittoi mulle rahaa eilen.

Yleensä tiistaisin.

Vierailija
27/76 |
24.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ap, onko molemmilla tileilläsi omat nimesi yhtäläiset?

Vierailija
28/76 |
24.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mistä tiedät, että ongelma on nimenomaan Nordeassa, jos siirsit rahaa S-Pankkiin? Eikö ongelma voi yhtä hyvin olla toisessa päässä? Toki Nordean häiriö juuri maksupäivänä viittaa lähtöpään ongelmaan, mutta voitko olla varma? 

Onneksi nykyisin rahat siirtyvät arkipäivinä pankista toiseen yleensä saman päivän aikana, joten ei ole pikasiirtoa tullut käytettyä. 

Vierailija
29/76 |
24.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nordealla on vuosia ollut sellainenkin ongelma että käyttötililtä kun siirtää etutilille rahaa, rahat katoavat ja näkyvät vasta seuraavana päivänä tilillä.  Ja molemmat tilit siis Nordeassa ja saman henkilön tilejä. Eli omien tilien välisissä siirrossa rahat ovat vuorokauden hukassa. En luota pankkiin enkä mihinkään muuhunkaan laitokseen joka rahoja käyttää ja siksi otan säännöllisesti kuvakaappauksen tilitiedoistani.

Vierailija
30/76 |
24.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

ap 

Pari saturaista EI ole mitään " sinne tänne.". Se on rahaa eikä mitään sitä ja tätä.

Vierailija
31/76 |
24.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nordeassa on aina ongelmia. Minulta katosi 30 000 ja koko tili. Sen jälkeen en ole Nordean pankkipalveluita enää käyttänyt, ihan mikä muu pankki hyvänsä. 

Vierailija
32/76 |
24.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olethan AP tarkistanut, ettei S-Pankki ole kanittanut rahojasi? 

Pankeillahan on nykyään velvollisuus pysäyttää epäselviä tilisiirtoja, ja medioissahan on ollut kaikenlaisia juttuja, miten rahat ovat pysähtyneet pankkien välille naurettavistakin syistä. 

Joku oli tainnut kirjoittaa tilisiirron viestikenttään tyyliin "Hyvää syntymäpäivää tyttärelleni! T. Isis", ja vastaanottava pankki oli takavarikoinut tilisiirron kun oli luullut rahaa olevan tulossa tärröristiorganisaatiolta :D

Vierailija
33/76 |
24.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Nordeassa on aina ongelmia. Minulta katosi 30 000 ja koko tili. Sen jälkeen en ole Nordean pankkipalveluita enää käyttänyt, ihan mikä muu pankki hyvänsä. 

Etkö saanut rahojasi koskaan takaisin? Kuka ne vei? Kai teit rikosilmoituksen?

Vierailija
34/76 |
24.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

No ei siellä mikään toimi

Vierailija
35/76 |
24.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Etkö saanut rahojasi koskaan takaisin? Kuka ne vei? Kai teit rikosilmoituksen?

Jatkan vielä.

Minä soitin jotain ihan muuta asiaa Nordeaan kerran ja kun selitin pitkää asiaa niin aspa keskeytti ja sanoi "teillä on aika monta käyttämätöntä tiliä, voinko poistaa näitä?". Siis mitä vttua?!!!! Ei kuunnellut ollenkaan vaan tutki tilejäni sillä aikaa!!! Sain korottaa ääntäni oikein reilusti että YHTÄÄN TILIÄ ET SIELTÄ POISTA!!! KESKITY ASIAANI! No ei se ymmärtänyt eikä osannut vastata mihinkään.

Vierailija
36/76 |
24.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mene spermapankkiin. Paitsi, että eihän sinulla edes seiso.

Vierailija
37/76 |
24.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Pankeillahan on nykyään velvollisuus pysäyttää epäselviä tilisiirtoja, ja medioissahan on ollut kaikenlaisia juttuja, miten rahat ovat pysähtyneet pankkien välille naurettavistakin syistä. 

Joku oli tainnut kirjoittaa tilisiirron viestikenttään tyyliin "Hyvää syntymäpäivää tyttärelleni! T. Isis", ja vastaanottava pankki oli takavarikoinut tilisiirron kun oli luullut rahaa olevan tulossa tärröristiorganisaatiolta :D

Mulla Nordea pysäytti tilisiirtoni kun laitoin tutulleni viisi euroa ja viestikohtaan että hakuri. Tuttuni osti mulle siis ruokaa kaupasta ja maksoin hakurin hänen tililleen siitä. Tuli viesti nordealta että mitä tarkoittaa tuo hakuri :D

Vierailija
38/76 |
24.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei se mihinkään ole kadonnut. Löytyy kyllä. Jaksaa, jaksaa, jaksaa.

Vierailija
39/76 |
24.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vaikka se raha olisi vain kymppi tai vitonen, niin tuollaista ei saa tapahtua.  Kyse ei ole nyt siitä summasta, vaan siitä, että pankki on kadottanut asiakkaansa rahaa.  

Pankin on selvitettävä asia.

Ilman muuta pitää soittaa sinne pankkiin ( siitäkin huolimatta, että saat ensin painella näppäimiä ohjeitten mukaan ja sitten kuunnella huonoa musiikkia puoli tuntia ja ylikin ennen kuin saat asiakaspalvelijan langan päähän.

Itse painan aina sitä ykköstä, jota ohjataan painamaan, jos "olet seniori ja kaipaat neuvoa siihen tai tuohon" koska olen huomannut että siihen vastataan nopeammin.

Olen aina saanut Nordeasta hyvää palvelua puhelimitse.   Jouduin erään tapauksen takia olemaan paljon yhteydessä Nordeaan pari vuotta sitten ja aina oli todella ystävällinen ja hyvä asiakaspalvelija siellä.

Vierailija
40/76 |
24.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mulla Nordea pysäytti tilisiirtoni kun laitoin tutulleni viisi euroa ja viestikohtaan että hakuri. Tuttuni osti mulle siis ruokaa kaupasta ja maksoin hakurin hänen tililleen siitä. Tuli viesti nordealta että mitä tarkoittaa tuo hakuri :D

Keksitty juttu, selkeästi