Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Onko tää joku ikään liittyvä juttu, että KAIKKI ihmiset on alkanu ärsyttää?

Vierailija
16.03.2024 |

Onko teillä samaa?

Kommentit (30)

Vierailija
1/30 |
16.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sulla on masennus tai vaihdevuodet tai molemmat.

Vierailija
2/30 |
16.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mikä sun ikä on? 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/30 |
16.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mikä sun ikä on? 

43.

Ap

Vierailija
4/30 |
16.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mikä sun ikä on? 

No mikä sun ikä on? Tyhmä.

Vierailija
5/30 |
16.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

On. sillä tavalla että se on ikäänkuin oman pään sisällä. Ja niin ikään oma mieli sen tekee 

Vierailija
6/30 |
16.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Johtuukohan siitä että ihmisiä ja ärsykkeitä on ihan liikaa. 😂

Vierailija
7/30 |
16.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei johdu iästä, koska nykyisin suhtaudun ihmisiin lempeämmin ja ymmärtävämmin kuin nuorempana. Olen 72-vuotias.

Vierailija
8/30 |
16.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei siinä mitään kummallista ole, ihmisiin väsyy.

Vierailija
9/30 |
16.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaikki on nähty ja kuultu. Tekee mieli olla rauhassa tai saada jotain ihan uutta. 

Vierailija
10/30 |
16.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei johdu iästä, koska nykyisin suhtaudun ihmisiin lempeämmin ja ymmärtävämmin kuin nuorempana. Olen 72-vuotias.

Olet varmasti päässyt tuon kehitysvaiheen yli.

Vierailija
11/30 |
16.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

niin sama. ennen avasin aamuradion,nyt menee viikko kaks etten kuuntele. juontajienkin jutu väsyttää. en halua juurikaan ketään nähdä. nautin talossa kun ei mitään ääntä. lepään näköalaikkunan ääressä katsoen maisemaa yläilmoista. rajaan asioinnit. kampaamon meno olisi 3kk väliajoin, se ottaa aivoon, kolme tuntia miltei se hälini ja kampaajan pälätys,utsiminen omiaan eikerro tivaa kaikkea, olen rättiväsy kuin lingon kautta kun sieltä pääsee vek. kaupan kassala on vielä ihan jes kohtaamiset jopa mukavaa jutun vaihtoa, sopivassa määrin.ehkä tämä nykymaailman tulva alkaa väsyttää ihmistä. makuutilassa aivot ei lepää, on tv jalkopäässä, puh, läppäriä jne, sinistä valoa. itse herään herätyskelloon, ei puh jne saa olla makuuhuoneessa,uni syvempää, samoin alasti nukkuminen auttaa, viileä pimeä huone, siitä saa apua

Vierailija
12/30 |
16.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mikä sun ikä on? 

No mikä sun ikä on? Tyhmä.

No minä dorka olen 45 ja aikalailla vitutus alko pari vuotta sitten niinkun ap:llä.

Vierailija
13/30 |
16.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Olet varmasti päässyt tuon kehitysvaiheen yli.

Olen 72-vuotias, en ole päässyt tuon vaiheen yli.

Vierailija
14/30 |
16.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voi olla ikä, voi olla joku elämänvaihe tai mitä tahansa.

Olin nuorena paljon sosiaalisempi ja energisempi. Nettimaailmakin oli vasta tuloillaan. Nykypäivänä kaikki tuntuvat ottavan nokkiinsa ja suuttuvan pienestä. Itsekin olen nykyään paljon enemmän erakoitunut kuin parikymppisenä. Ja kyllä - ihmiset ovat alkaneet ärsyttää siinä määrin että en viitsi käydä missään. Viihdyn omissa oloissani. Muut ihmiset vain sotkevat, porsastelevat ja tekevät kaiken hankalaksi.

En ole masentunut, mutta alkaneilla vaihdevuosilla saattaa olla vähän osuutta tähän omaan tilanteeseen.

N48

Vierailija
15/30 |
16.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen aloittajaa pari vuotta nuorempi. En sanoisi, että kaikki ihmiset ovat alkaneet ärsyttää mutta en ole enää kovin innokas tutustumaan ihmisiin vain jotain seuraa saadakseni tai pitämään muodon vuoksi yhteyttä vanhoihin kavereihin. Jaksan nykyään aika heikosti päivittelyä, ainaista valittamista, muiden ihmisten asioiden puimista ja sitä, että toinen selittää omista jutuistaan ummet ja lammet mutta ei oikein reagoi minun kuulumisiini millään lailla. Jotkut vaikuttavat myös kyllästyneen omaan elämäänsä ja yrittävät saada siihen sisältöä sekaantumalla kavereiden elämään ja valintoihin. Mielestäni tämä ei kuulu normaaliin ystävyyteen vaan aikuisen pitäisi ymmärtää, että ystävä on oma yksilönsä. Ei muutenkaan ole toisten ihmisten vastuulla korjata jonkun sisällöttömäksi kokemaansa elämää.

Luulen tämän olevan varsin yleistä, koska nuorempana monelle tulee kiintiö täyteen epäsopivista ja huonoista ihmissuhteista. Nuorena on ehkä avoimempi ja ennakkoluulottomampi tutustumaan uusiin ihmisiin. Toisaalta myös sosiaalinen paine kavereiden ja parisuhdekumppanien hankkimiseen on siinä iässä melko kova. Vanhempana tuntee itsensä paremmin ja on toisaalta mahdollisesti kyynistyneempi. Ihmissuhteet sinänsä eivät enää merkitse kovin paljoa vaan niiden pitää olla ennen kaikkia hyviä ihmissuhteita. Ei vain jotain täytettä elämään.

Vierailija
16/30 |
16.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä! Olen 44v nainen. En kohta pysty käymään edes kaupassa, kun ihmiset ärsyttävät niin paljon. Huonokäytöksiset, mitään tapoja ei ole, pukeudutaan huonosti. Ja olen oikeasti aika lempeä ja ystävällinen ihminen. Onkohan kohta erakoituminen ajankohtainen?

Vierailija
17/30 |
16.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

No joo

Vierailija
18/30 |
16.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen 41 ja riitelen kaikkien kanssa. Omaa miestäni onneksi jaksan useimmiten.

19/30 |
16.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei ainakaan vielä oo tullu tuollaista vaihetta 

Vierailija
20/30 |
16.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuli jo kauan sitten se tunne, että kaikki ihmistyypit on nyt nähty. Ja melkein kaikki niistä on paskoja.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä kuusi kaksi