Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Ymmärsin tuosta laivaramppiketjusta, että autokoulut ovat nykyisin susia. Tampere?

Vierailija
23.06.2026 |

Mites Tampere? Ilmianna sieltä osaava autokoulu, tyttären pitäisi ajaa noin vuoden päästä kortti!

Itseopetus ei tule olemaan vaihtoehto.

moittivat siis tuossa ketjussa, ettei nuoria edes opeteta kunnolla hanskaamaan mäkilähtöä.

Kommentit (3)

Vierailija
1/3 |
23.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joutuu kyllä autokoulun päälle opettelemaan ajoa. Tuskin riittää pelkkä lyhyt autokoulu. Tai lisätunteja. Refleksit. 

Vierailija
2/3 |
23.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voi joutua ottamaan pari lisätuntia. Ei se ole koulusta kiinni että joidenkin taitojen haltuunotto vie aikaa tai haluaa lisätoistoa jossain.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/3 |
23.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Autokouluja on niin monia. Ei ole yhtä ainutta autokoulua, vaan niitä voi olla todella ammattitaitoisia tai sitten niitä täysiä susia. 

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä kahdeksan viisi