Rydman jäi totaalisen jyrän alle tänään!
Miten hallitus voi muka jatkaa ja miksi Purra ei puolusta oman puolueensa ministeriä?
Kommentit (35)
Tää oli taas joku kokkareiden ja persujen yhteisoperaatio jonkun karmeamman päätöksen peittelemiseksi. Eli jotain on nyt päätetty salassa.
Vierailija kirjoitti:
Finnish minister Wille Rydman under fire over growing racism-related controversy
When his then-partner suggested giving their future children traditional Hebrew names, Rydman responded: "We Nazis do not really like that kind of stuff."
https://www.anews.com.tr/europe/2023/07/29/finnish-minister-wille-rydma…
Rasismistahan ne persuministerit ja -europarlamentaarikot maailmalla tunnetaan.: Purra, Rydman, Tynkkynen.
Ehkä ne 200 000 - 1000 000 palkat on ihan hyvä lopettaa julkisin verovaroin. Hyvä jos Rydman uskaltaa heittää uransa ojaan ja tehdä sen.
Vierailija kirjoitti:
Rydman on oikeassa ja Orpo väärässä. Toivottavasti Rydman on seuraavissa eurovaaleissa ehdokkaana niin pääsisin minäkin äänestämään häntä.
Jospa sitten riittäisi sinullekin pari alaikäistä sieltä taksista jahka Rydman on uudelleenvalittu.
Oikeasti respectiä Rydmannille, että yleensä uskaltaa käydä noita rahanjakamisia vastaan.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Finnish minister Wille Rydman under fire over growing racism-related controversy
When his then-partner suggested giving their future children traditional Hebrew names, Rydman responded: "We Nazis do not really like that kind of stuff."
https://www.anews.com.tr/europe/2023/07/29/finnish-minister-wille-rydma…
Rasismistahan ne persuministerit ja -europarlamentaarikot maailmalla tunnetaan.: Purra, Rydman, Tynkkynen.
Tämmönen perinteinen omaan pesään pskoja säkin olet. Turha sisäpolitiikkaa koittaa kääntää edes muulle kielelle ja vielä negatiivisesti. Meidän suomalaisten pitää siivota ensin oma pesä.
Kyllä taas persua vietiin kuin kuoriämpäriä.
Vierailija kirjoitti:
Kyllä taas persua vietiin kuin kuoriämpäriä.
Persu sitä persu tätä. Ollaan ihan normaaleja työssäkäyviä ihmisiä 47% verolla. Terveydenhuoltoa ei ole, vanhuksia ei hoideta, mitään ei saada tuolle rahalle mitä maksetaan. Ei yhtään mitään. Ei enää kiinnosta ulkomaalaisille maksaminen.
Ulkomaalaisia otetaan töihin, omat nuoret työttömänä. Olen ihan ylpeä persu tätä hulluutta vastaan. Kiitos Rydman, että edes koitit. Muut ei sitä tee.
Vierailija kirjoitti:
Kyllähän se Wille lanattiin 6-0.
Petri Raivio 20.30 uutisissa: Rydman jäi vähän voitolle.
Ei sitä vielä tiedä miten tuossa loppujen lopuksi käy. Rydman on nokkela mies selvästikin.
Vierailija kirjoitti:
Ei sitä vielä tiedä miten tuossa loppujen lopuksi käy. Rydman on nokkela mies selvästikin.
Rydman on oikeassa. Hän on vain epäsuosittu.
Vierailija kirjoitti:
Mitähän alkaa isona tekee.
Persujen seuraava puheenjohtaja.
Hallitus aloitti kriisien keskellä ja lopettaa kriisien keskellä. Tästä saadaan mukava irtautuminen ennen vaaleja. Tekemällä tehty.
#MinäOlenWilleRydman