Rydman jäi totaalisen jyrän alle tänään!
Miten hallitus voi muka jatkaa ja miksi Purra ei puolusta oman puolueensa ministeriä?
Kommentit (35)
Hallitus päättää jakokriteereistä yhdessä. Ei Juusokaan ole yksin päättänyt tämän vuoden jakokriteereistä. Miksi Wille keulii asiassa, joka on päivänselvä kaikille?
se on noilla metri-heikeillä ongelmia itsetunnon kanssa...laittaa tekemään kaikenlaista outoa kuten ahdistelemaan pikkutyttöjä...
Rydmanille ei mikään riitä ja luuloja riittää senkin edestä, mutta Suomi ei ole onneksi valmis hänenlaiseen veijariin.
Vierailija kirjoitti:
Rydmanille ei mikään riitä ja luuloja riittää senkin edestä, mutta Suomi ei ole onneksi valmis hänenlaiseen veijariin.
Vaikka Rydmanin ura loppuisi nyt, on hän saavuttanut paljon enemmän kuin palstalaiset yhteensä.
Rydman oli aika vaikeana uutisissa äsken.
Pakko yrittää päteä tässä, kun muuten 'mies' on täysi nolla.
Vierailija kirjoitti:
Hallitus päättää jakokriteereistä yhdessä. Ei Juusokaan ole yksin päättänyt tämän vuoden jakokriteereistä. Miksi Wille keulii asiassa, joka on päivänselvä kaikille?
Ei , vaan nimen omaan vastuuministeri päättää jakokriteereistä mutta nyt päättääkin joku muu porukka Willen puolesta, joka on ennenkuulumatonta.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Rydmanille ei mikään riitä ja luuloja riittää senkin edestä, mutta Suomi ei ole onneksi valmis hänenlaiseen veijariin.
Vaikka Rydmanin ura loppuisi nyt, on hän saavuttanut paljon enemmän kuin palstalaiset yhteensä.
Totta - alaikäisten groomaamiseen ei ole vielä ryhdytty.
Rydman änkeää johtajaksi porvarien suojatyö keskus Business Finlandiin.
Pienellä miehellä on kovin vaikeaa. 😂
Vierailija kirjoitti:
Rydman on oikeassa ja Orpo väärässä. Toivottavasti Rydman on seuraavissa eurovaaleissa ehdokkaana niin pääsisin minäkin äänestämään häntä.
Ai, sun mielestä politiikassa on oikein, että sooloilee muiden ohi? Tekee omia päätöksiä ilman muiden hyväksyntää oman navan tuntemuksen mukaan?
Finnish minister Wille Rydman under fire over growing racism-related controversy
When his then-partner suggested giving their future children traditional Hebrew names, Rydman responded: "We Nazis do not really like that kind of stuff."
https://www.anews.com.tr/europe/2023/07/29/finnish-minister-wille-rydma…
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Rydman on oikeassa ja Orpo väärässä. Toivottavasti Rydman on seuraavissa eurovaaleissa ehdokkaana niin pääsisin minäkin äänestämään häntä.
Ai, sun mielestä politiikassa on oikein, että sooloilee muiden ohi? Tekee omia päätöksiä ilman muiden hyväksyntää oman navan tuntemuksen mukaan?
Ei hän mitään ole sooloillut, Orpo ja Aldercroiz tässä ovat sooloilleet jos jotkut!
Vierailija kirjoitti:
Petteri pyyhki Rydmaniin jalat.
Niin ja jakaa rahaa rkp:n kanssa vain rikkaille, sekä leikkaa vanhaan malliin vain vähäosaisilta. Kok ja rkp ei hyväksy että varakkaiden yhteisöjen hillotolppia ravistetaan.
Vierailija kirjoitti:
Hallitus päättää jakokriteereistä yhdessä. Ei Juusokaan ole yksin päättänyt tämän vuoden jakokriteereistä. Miksi Wille keulii asiassa, joka on päivänselvä kaikille?
Juuso päätti yksin tämän vuoden jakokriteerit. Yhdessä ministeriönsä kanssa.
En ymmärrä vasemmiston iloa tästä asiasta. Eikö siellä ollakaan heikoimman puolella? Rydmanin kriteerit pitivät tukien keskiössä kohtaavan asiakastyön. Nyt siitä joudutaan leikkaamaan, jotta suomenruotsalaiset miljoonaomaisuuden säätiöt ja Kokoomuksen hillotolppa-asiantuntijalausunto järjestöt saa jatkossakin tukea. Ihan sama tykkääkö persuista vai ei, niin jos jättää huomioimatta kuka tässä on mitäkin mieltä, niin kyllä nuo Rydmanin kriteerit olisivat osuneet 95% oikeustajuun paremmin, mutta koska on Rydman niin pitää periaatteesta olla eri mieltä?
Rydman on oikeassa ja Orpo väärässä. Toivottavasti Rydman on seuraavissa eurovaaleissa ehdokkaana niin pääsisin minäkin äänestämään häntä.