Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Rydman jäi totaalisen jyrän alle tänään!

Vierailija
23.06.2026 |

Miten hallitus voi muka jatkaa ja miksi Purra ei puolusta oman puolueensa ministeriä?

Kommentit (35)

Vierailija
1/35 |
23.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Rydman on oikeassa ja Orpo väärässä. Toivottavasti Rydman on seuraavissa eurovaaleissa ehdokkaana niin pääsisin minäkin äänestämään häntä.

Vierailija
2/35 |
23.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hallitus päättää jakokriteereistä yhdessä. Ei Juusokaan ole yksin päättänyt tämän vuoden jakokriteereistä. Miksi Wille keulii asiassa, joka on päivänselvä kaikille?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/35 |
23.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

se on noilla metri-heikeillä ongelmia itsetunnon kanssa...laittaa tekemään kaikenlaista outoa kuten ahdistelemaan pikkutyttöjä...

Vierailija
4/35 |
23.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitähän alkaa isona tekee.

Vierailija
5/35 |
23.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Rydmanille ei mikään riitä ja luuloja riittää senkin edestä, mutta Suomi ei ole onneksi valmis hänenlaiseen veijariin.

Vierailija
6/35 |
23.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllähän se Wille lanattiin 6-0.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
7/35 |
23.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Petteri pyyhki Rydmaniin jalat.

Vierailija
8/35 |
23.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Rydmanille ei mikään riitä ja luuloja riittää senkin edestä, mutta Suomi ei ole onneksi valmis hänenlaiseen veijariin.

Vaikka Rydmanin ura loppuisi nyt, on hän saavuttanut paljon enemmän kuin palstalaiset yhteensä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
9/35 |
23.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Rydman oli aika vaikeana uutisissa äsken. 

Vierailija
10/35 |
23.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pakko yrittää päteä tässä, kun muuten 'mies' on täysi nolla.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
11/35 |
23.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Hallitus päättää jakokriteereistä yhdessä. Ei Juusokaan ole yksin päättänyt tämän vuoden jakokriteereistä. Miksi Wille keulii asiassa, joka on päivänselvä kaikille?

Ei , vaan nimen omaan vastuuministeri päättää jakokriteereistä mutta nyt päättääkin joku muu porukka Willen puolesta, joka on ennenkuulumatonta.

Vierailija
12/35 |
23.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Rydmanille ei mikään riitä ja luuloja riittää senkin edestä, mutta Suomi ei ole onneksi valmis hänenlaiseen veijariin.

Vaikka Rydmanin ura loppuisi nyt, on hän saavuttanut paljon enemmän kuin palstalaiset yhteensä.

Totta - alaikäisten groomaamiseen ei ole vielä ryhdytty.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
13/35 |
23.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Rydman änkeää johtajaksi porvarien suojatyö keskus Business Finlandiin.

Vierailija
14/35 |
23.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pienellä miehellä on kovin vaikeaa. 😂

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
15/35 |
23.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Rydman on oikeassa ja Orpo väärässä. Toivottavasti Rydman on seuraavissa eurovaaleissa ehdokkaana niin pääsisin minäkin äänestämään häntä.

Ai, sun mielestä politiikassa on oikein, että sooloilee muiden ohi? Tekee omia päätöksiä ilman muiden hyväksyntää oman navan tuntemuksen mukaan?

Vierailija
16/35 |
23.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Finnish minister Wille Rydman under fire over growing racism-related controversy

 

When his then-partner suggested giving their future children traditional Hebrew names, Rydman responded: "We Nazis do not really like that kind of stuff."

https://www.anews.com.tr/europe/2023/07/29/finnish-minister-wille-rydma…

Vierailija
17/35 |
23.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Rydman on oikeassa ja Orpo väärässä. Toivottavasti Rydman on seuraavissa eurovaaleissa ehdokkaana niin pääsisin minäkin äänestämään häntä.

Ai, sun mielestä politiikassa on oikein, että sooloilee muiden ohi? Tekee omia päätöksiä ilman muiden hyväksyntää oman navan tuntemuksen mukaan?

Ei hän mitään ole sooloillut, Orpo ja Aldercroiz tässä ovat sooloilleet jos jotkut!

Vierailija
18/35 |
23.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Petteri pyyhki Rydmaniin jalat.

Niin ja jakaa rahaa rkp:n kanssa vain rikkaille, sekä leikkaa vanhaan malliin vain vähäosaisilta. Kok ja rkp ei hyväksy että varakkaiden yhteisöjen hillotolppia ravistetaan.

Vierailija
19/35 |
23.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Hallitus päättää jakokriteereistä yhdessä. Ei Juusokaan ole yksin päättänyt tämän vuoden jakokriteereistä. Miksi Wille keulii asiassa, joka on päivänselvä kaikille?

Juuso päätti yksin tämän vuoden jakokriteerit. Yhdessä ministeriönsä kanssa.

Vierailija
20/35 |
23.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ymmärrä vasemmiston iloa tästä asiasta. Eikö siellä ollakaan heikoimman puolella? Rydmanin kriteerit pitivät tukien keskiössä kohtaavan asiakastyön. Nyt siitä joudutaan leikkaamaan, jotta suomenruotsalaiset miljoonaomaisuuden säätiöt ja Kokoomuksen hillotolppa-asiantuntijalausunto järjestöt saa jatkossakin tukea. Ihan sama tykkääkö persuista vai ei, niin jos jättää huomioimatta kuka tässä on mitäkin mieltä, niin kyllä nuo Rydmanin kriteerit olisivat osuneet 95% oikeustajuun paremmin, mutta koska on Rydman niin pitää periaatteesta olla eri mieltä?