Rydman jäi totaalisen jyrän alle tänään!
Miten hallitus voi muka jatkaa ja miksi Purra ei puolusta oman puolueensa ministeriä?
Kommentit (45)
Vierailija kirjoitti:
Adlercreutz haluaa säilyttää hillotolppajohtajien kovat palkat.
Että mua naurattaa ja samaan aikaan vähän säälittääkin nää hillotolpan ja järjestörälssin hokijat. Hyvin on perusjen huutelut omaksuttu. Rahan säästömäärästä on päätetty yhdessä jo aiemmin, nyt päätetään siitä mihin säästöt kohdennetaan. Eli ei tämä mikään persujen hieno säästöhanke ole. Todellakin hallituksen täytyy puuttua asiaan, jos ministeri räiskii säästöjä sinne tänne ihan oman mielihalunsa perusteella.
Täytyyhän jokaisen ymmärtää, että järjestöjä ei ihan pelkkien vapaaehtoisten voimilla pyöritetä, vaan siellä on pakko olla myös niitä, jotka organisoi ja suunnittelee. Itse sotejärjestöissä työskennelleenä voin sanoa, että palkat eivät ole kummoiset. Toiminnan rahoitus haetaan aina perusteellisen selvityksen avulla ja niitä myönnetään vain, jos kriteerit täyttyvät. Samoin toiminnasta tehdään aina vuosiraportti ja toimintakertomukset ja jos rahat onkin käytetty muuhun, kuin mihin ne on anottu, ne voidaan periä takaisin.
Vierailija kirjoitti:
Ulkomaalaisia otetaan töihin, omat nuoret työttömänä. Olen ihan ylpeä persu tätä hulluutta vastaan. Kiitos Rydman, että edes koitit. Muut ei sitä tee.
Ja millähän tavalla tämä liittyi siihen? Ei yhtään millään, mutta kun öyh öyh öyh.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kyllä taas persua vietiin kuin kuoriämpäriä.
Persu sitä persu tätä. Ollaan ihan normaaleja työssäkäyviä ihmisiä 47% verolla. Terveydenhuoltoa ei ole, vanhuksia ei hoideta, mitään ei saada tuolle rahalle mitä maksetaan. Ei yhtään mitään. Ei enää kiinnosta ulkomaalaisille maksaminen.
Persut petti lupauksensa siksi näin kävi.
- se ei meille käy-
Vierailija kirjoitti:
Ulkomaalaisia otetaan töihin, omat nuoret työttömänä. Olen ihan ylpeä persu tätä hulluutta vastaan. Kiitos Rydman, että edes koitit. Muut ei sitä tee.
Persut ovat nyt hallituksessa, mutta mitä tapahtuu??? Köyhät köyhtyy ja rikkaat rikastuu.
Älä saatana linkitä paskaa pt-mediaa, mikä ei ole mikään "media", vaan äärioikeistolaisen mielipidekirjoituksia.