Putin sanoi että se on moraaliton murha.
Mitähän se on kun putten joukot murhaa ukrainassa siviilejä. Samaa se on itse tehnyt neljä vuotta.
Kommentit (29)
Tuon nilviäisen suoltamisista ei tule uutisoida. Pzkaa.
Putin on ihan kuin joku sketsihahmo nykyään.
Putte murhasi navalnyin joten sekin oli moraaliton murha.
Onko siinä jotain yllättävää, että murhaaja puolustelee toista murhaajaa?
Vierailija kirjoitti:
Vieläkö jotkut väittää, että Trump on Putinin agentti? Totta kai, koska ovat itse niitä pellejä.
Tottakai on. Öljyn hinta nousee ja Venäjä saa taas rahaa jatkaa sotaa.
Stubb tuomitsi juuri Iranin vastarinnan "konfliktin" eskalaationa -tällaista kamaa tänään Uudessa Uljaassa DCA-Suomessa. Iran pitää ilmeisesti myös sulkea pois Isukin ensi kesän rauhan kisoista häiritsemästä pallon potkimista.
Viisuhoilaajat toki osallistuvat yhdessä Israelin kanssa, koska politiikka ei kuulu kulttuuriin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Toivoa on
Nalvany on hieno venäläinen. Nykyään tosin vankina.
Ei ole vankina. Putin mur.hasi sen myrkyttämällä.
Ai niin
Vierailija kirjoitti:
Vieläkö jotkut väittää, että Trump on Putinin agentti? Totta kai, koska ovat itse niitä pellejä.
Tämähän on puhtaasti Israelin nykyhallinnon masinoima hyökkäys.
Putin on moraalittomien murhien asiantuntija, joten toki juuri hän osaa arvioida mikä on moraaliton murha ja mikä ei.
Putin on oikeassa. Kuten kaikissa muissakin asioissa.
Vierailija kirjoitti:
Murha oli siitä huolimatta.
Jonka Israel teki.
Jos hyökkääjä olisi ollut venäjä, uutisoitaisiin että ylipappi putosi vahingossa minareetista...
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Stubb tuomitsi juuri Iranin vastarinnan "konfliktin" eskalaationa -tällaista kamaa tänään Uudessa Uljaassa DCA-Suomessa. Iran pitää ilmeisesti myös sulkea pois Isukin ensi kesän rauhan kisoista häiritsemästä pallon potkimista.
Viisuhoilaajat toki osallistuvat yhdessä Israelin kanssa, koska politiikka ei kuulu kulttuuriin.
Älä rutise ryssiäinen.
Allright Joe, millainen sää Alabamassa?
Iranissa khameni se murhasi siviilejä itse. Anoi käskyn eikä mitään tapahdu ilman että se kahmeni käskee. Koki saman kohtalon oikein sille.
Pata kattilaa soimaa. Kaikki nuo hullut samanlaisia. Ei nähdä omia tekemisiä, mutta kovasti paheksutaan muita.
Vierailija kirjoitti:
Ei luulis tolla pellellä olevan varaa selittää mitään. Toivon, että putleri hirtetään julkisesti kunhan tämä kahakka on ohi.
Liian nopea tapa.
Kokemusasiantuntija. Murhauutti mm. Navalnyin ja Prigizhinin.
Ei luulis tolla pellellä olevan varaa selittää mitään. Toivon, että putleri hirtetään julkisesti kunhan tämä kahakka on ohi.