Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Matkailusta, kaupunkilomista ym tietävät, nyt apuun!! :)

Vierailija
18.05.2007 |

Mistä saisi edullisimmin matkan eurooppaan kaupunkilomalle? Mitä tulee huomioida jos ottaa matkan tyyliin lennot&hotelli, eli mitä ei kuulu sitten hintaan? Tarviin kaikkea apuja, olen suunnittelemassa yllätysmatkaa miehelleni ja minulle.

ehdottakaa hyviä paikkoja jonne kannattaisi mennä viettämään 3 päivän lomaa.

Kommentit (9)

Vierailija
1/9 |
18.05.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Suosittelen pakettimatkaa, pääset helpommalla!

Vierailija
2/9 |
18.05.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä olen tykännyt Pariisista, Lontoosta en lainkaan.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/9 |
18.05.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

sitten varaat hotellin netistä ja siinä se. Passit mukaan.

Vierailija
4/9 |
18.05.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

sinne me mennään aina uudestaan ja uudestaan. Lentoja saa usein kesäisin edullisesti (huomioi, että mainosten alkaen hinnat ei useinkaan sisällä veroja!). Hotelleita löydät netistä sadoittain. Joka makuun ja hintahaitariin löytyy varmasti. Netistä hotellin varaaminen on meillä toiminut aina.

Omatoimimatka oikeasti kannattaa. Pienellä vaivannäöllä säästää paljon, ja se, mitä menettää on se opaskylttiä pitelevä tyttö lentokentällä vastassa . Jos osaatte itse ottaa bussi-/ junakyydin hotellinne, pärjäätte mainiosti.

Vierailija
5/9 |
18.05.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulla on vain hyviä kokemuksia kaupunkilomista, yli muiden menee kylllä juuri tuo Rooma ja Barcelona. (Tosin kolme päivää on aika lyhyt aika niissä.)

Vierailija
6/9 |
18.05.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja ne on myös aivan ihania. En muista nyt, mitä saksalaisia lentoyhtiöitä Helsingistä lensikään, mutta halpoja hinnat oli. Katso samoin Blue1:n lentoja Helsingistä. Löytyy vaikka minne. Verot vain tulee lisäksi. Samoin Rayanairilla pääsee Tampereelta halvalle moneen paikkaan.

Vierailija
7/9 |
18.05.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kehui kaupunkia kovasti. Kuulema aivan kuin mikä tahansa muu eurooppalainen kaupunki. Ja lennot oli mielettömän halvat.

Vierailija
8/9 |
18.05.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Dublin myös. Dubliniin pääsee RyanAirilla halvalla, ja kenttä lähellä keskustaa.

Vierailija
9/9 |
18.05.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

kiinnittäisin matkaa varatessa huomion seuraaviin asioihin:

Lento on lyhyt ja suora ja kaupunki ei ole liian suuri.

Harkitsisin Riikaa, Krakovaa ja Prahaa. Niihin kaikkiin saa kesällä tosi halpoja lentoja. Tsekkaat lennot vaikka ebookersin sivuilta. Hotelleja voit hakea myös erilaisilla hakukoneilla laittamalla googleen esim. hotels in prague. Niissä on myös hyviä tarjouksia.

Kuljetukset lentokentältä joutuu myös itse järjestämään eli kannattaa ennen matkaa lukea vähän eri opaskirjoja kohteista, niissä on usein hyviä neuvoja siihen, että miten lentokentältä pääsee kätevimmin keskustaan. Taksi ei aina ole paras vaihtoehto eikä varsinkaan edullisin.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan seitsemän viisi