Idols Jani Wickholm on kuollut
Jani Wickholm kuoli tänään tiistaina. Hän oli kuollessaan 48-vuotias
Kommentit (208)
Vierailija kirjoitti:
Oliko juhannus se viimeinen niitti juomiselle? Mua on aina inhottanut suomalainen juhannuksen viettotapa, mennään jonnekin skutsiin ja ryypätään itsensä tajuttomiksi. Olen varmaan sisimmiltäni ruotsalainen juhannuksenviettäjä, tanssisin mielelläni kukkaseppele päässä ihanassa sukujuhlassa.
Suomessa on perinteisesti ryypätty juhannuksena runsain mitoin, koska sen on uskottu parantavan perunasadon suuruutta syksyllä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Surullista, mutta hänellähän oli ongelmia terveytensä kanssa.
Alkoholismin kanssa ongelmia. Tuli kalliiksi yhteiskunnalle kun oli yli 2 vuotta osastohoidossa.
Ainoastaan psykopaatti miettii ensimmäisenä rahaa, kun puhutaan ihmisen terveydestä
hyvä vaan että juopotKIN kuolee, turhaan kuluttavat happea ja arvokkaita luonnonvaroja. jokainen selkärangaton nahjus vähemmän on voitto maapallolle.
Vierailija kirjoitti:
Eipä kerennyt olemaan Alkon uusista aukioloajoista hänelle mitään iloa. 🙁
Valitettavasti...
Vierailija kirjoitti:
Psykiatrian osastollako kuoli? Mitähän tapahtunut? Itse kun olin osastolla, yksi kuoli, yhtä elvytettiin. Itse sain sydänoireita, niistä ei välitetty.
Sanottiin että sydänoireet ovat vain mt-ongelmani ja minun tulee olla hiljaa "ettei muut potilaat kuule" tai siirretään jonnekin pahempaan paikkaan. Se yksi bb-kisaajahan kuoli noin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Surullista, mutta hänellähän oli ongelmia terveytensä kanssa.
Alkoholismin kanssa ongelmia. Tuli kalliiksi yhteiskunnalle kun oli yli 2 vuotta osastohoidossa.
Ainoastaan psykopaatti miettii ensimmäisenä rahaa, kun puhutaan ihmisen terveydestä
Niin, no lehdet on päivät pääksytysten täynnä artikkeleita siitä miten lihavien hoito on kallista yhteiskunnalle. Niin on alkoholismikin kallista. Psykoppaattisuutta on se, että ei mieti miten paljon omalla juomisellaan aiheuttaa harmia kaikille. Läheisille ja yhteiskunnalle.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Oliko juhannus se viimeinen niitti juomiselle? Mua on aina inhottanut suomalainen juhannuksen viettotapa, mennään jonnekin skutsiin ja ryypätään itsensä tajuttomiksi. Olen varmaan sisimmiltäni ruotsalainen juhannuksenviettäjä, tanssisin mielelläni kukkaseppele päässä ihanassa sukujuhlassa.
jäkä jäkä jäkä
Tää oli vain mun oma mielipide juhannuksesta. Mutta jos mä jäkättäisin oikeasti sulle, olisit säkin luuseri osastohoidon tarpeessa oikeasti ainakin sen 2 vuotta, niin paljon inhoan viinaa ja juoppoja.
Vierailija kirjoitti:
Kaulakiikku?!
Siitä vaan, ihan vapaasti. =)
RIP Jani.
Muistan herkän nuoren Idols-tähden.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Oliko juhannus se viimeinen niitti juomiselle? Mua on aina inhottanut suomalainen juhannuksen viettotapa, mennään jonnekin skutsiin ja ryypätään itsensä tajuttomiksi. Olen varmaan sisimmiltäni ruotsalainen juhannuksenviettäjä, tanssisin mielelläni kukkaseppele päässä ihanassa sukujuhlassa.
Suomessa on perinteisesti ryypätty juhannuksena runsain mitoin, koska sen on uskottu parantavan perunasadon suuruutta syksyllä.
Janin perunamaalta tulee sukulaisille ja ystäville hyvä sato syksyllä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Surullista, mutta hänellähän oli ongelmia terveytensä kanssa.
Alkoholismin kanssa ongelmia. Tuli kalliiksi yhteiskunnalle kun oli yli 2 vuotta osastohoidossa.
Ainoastaan psykopaatti miettii ensimmäisenä rahaa, kun puhutaan ihmisen terveydestä
Niin, no lehdet on päivät pääksytysten täynnä artikkeleita siitä miten lihavien hoito on kallista yhteiskunnalle. Niin on alkoholismikin kallista. Psykoppaattisuutta on se, että ei mieti miten paljon omalla juomisellaan aiheuttaa harmia kaikille. Läheisille ja yhteiskunnalle.
Aika moni juoppo on myös tosi lihava, kun niitä kaloreita tulee liikaa sekä ruuasta että juomasta. Eivätkä pidä itseään rapajuoppoina, kun eivät asu kadulla. Vaikka muut kriteerit täyttäisivätkin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miksi laitat koko ajan näitä avauksia?
Tämä on totta.
Niin on mutta ei silti tarvitse jankuttaa.
Toivottavasti tästä edes yksi ihminen ottaa onkeensa ja raitistuu.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kaulakiikku?!
Siitä vaan, ihan vapaasti. =)
Siitä vaan, sen sanoi Tsaikovski aikanaan.
Vierailija kirjoitti:
Psyyke ei vaan kestänyt julkisuuden pyöritystä ja vuoristorataa. Siitä sitten seurasi muut ongelmat kaikesta päätellen. Turhan nuorena kuoli hän. Harmi.
Seliseli. Se on viina joka vie ja käyttäjä vikisee.
Vierailija kirjoitti:
Toivottavasti tästä edes yksi ihminen ottaa onkeensa ja raitistuu.
Petteri Orpo lukee Jani uutisia silmä kovana.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Psykiatrian osastollako kuoli? Mitähän tapahtunut? Itse kun olin osastolla, yksi kuoli, yhtä elvytettiin. Itse sain sydänoireita, niistä ei välitetty.
Sanottiin että sydänoireet ovat vain mt-ongelmani ja minun tulee olla hiljaa "ettei muut potilaat kuule" tai siirretään jonnekin pahempaan paikkaan. Se yksi bb-kisaajahan kuoli noin.
Raffia 😔
Sairasti perinnöllistä maksakirroosia, isänsä kuollut nuorena jutun mukaan. Hyvää matkaa Jani!
Kevyet tuhkat!