Idols Jani Wickholm on kuollut
Jani Wickholm kuoli tänään tiistaina. Hän oli kuollessaan 48-vuotias
Kommentit (208)
Vierailija kirjoitti:
Miksi laitat koko ajan näitä avauksia?
Kansan on saatava tietää.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miksi laitat koko ajan näitä avauksia?
Kansan on saatava tietää.
Kansa osaa lukea ip-lehtiä
Oliko juhannus se viimeinen niitti juomiselle? Mua on aina inhottanut suomalainen juhannuksen viettotapa, mennään jonnekin skutsiin ja ryypätään itsensä tajuttomiksi. Olen varmaan sisimmiltäni ruotsalainen juhannuksenviettäjä, tanssisin mielelläni kukkaseppele päässä ihanassa sukujuhlassa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Maksakirroosi vai minä vei?
"Wickholm on puhunut julkisuudessa avoimesti terveyteensä ja elämänhallintaansa liittyvistä ongelmistaan. Hän on kärsinyt muun muassa loppuunpalamisesta, kilpirauhasen vajaatoiminnasta sekä alkoholismista.
Keväällä 2024 hän kertoi sairastaneensa maksakirroosia seitsemän vuoden ajan".
https://www.voice.fi/viihde/osastolla-2-vuotta-jani-wickholm-julkaisi-i…
Kilpirauhanen on varmaan reistaillut siksi, ettei maksa ole toiminut.
Vierailija kirjoitti:
Oliko juhannus se viimeinen niitti juomiselle? Mua on aina inhottanut suomalainen juhannuksen viettotapa, mennään jonnekin skutsiin ja ryypätään itsensä tajuttomiksi. Olen varmaan sisimmiltäni ruotsalainen juhannuksenviettäjä, tanssisin mielelläni kukkaseppele päässä ihanassa sukujuhlassa.
jäkä jäkä jäkä
Vierailija kirjoitti:
Oliko juhannus se viimeinen niitti juomiselle? Mua on aina inhottanut suomalainen juhannuksen viettotapa, mennään jonnekin skutsiin ja ryypätään itsensä tajuttomiksi. Olen varmaan sisimmiltäni ruotsalainen juhannuksenviettäjä, tanssisin mielelläni kukkaseppele päässä ihanassa sukujuhlassa.
En tajua kans sitä kännisekoilua josta ei muista mitään. Junttia.
Vierailija kirjoitti:
Surullista, mutta hänellähän oli ongelmia terveytensä kanssa.
Alkoholismin kanssa ongelmia. Tuli kalliiksi yhteiskunnalle kun oli yli 2 vuotta osastohoidossa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Surullista, mutta hänellähän oli ongelmia terveytensä kanssa.
Alkoholismin kanssa ongelmia. Tuli kalliiksi yhteiskunnalle kun oli yli 2 vuotta osastohoidossa.
Ainoastaan psykopaatti miettii ensimmäisenä rahaa, kun puhutaan ihmisen terveydestä
STEA:lta saadun palautteen perusteella Setan toiminta on tarpeellista ja tuloksellista.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ryyppäsi itsensä hengiltä??
Monisairas myös.
Monisairas alkoholin takia.
Eipä kerennyt olemaan Alkon uusista aukioloajoista hänelle mitään iloa. 🙁
Psykiatrian osastollako kuoli? Mitähän tapahtunut? Itse kun olin osastolla, yksi kuoli, yhtä elvytettiin. Itse sain sydänoireita, niistä ei välitetty.
Vierailija kirjoitti:
Surullista, mutta hänellähän oli ongelmia terveytensä kanssa.
Alkoholismi.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ryyppäsi itsensä hengiltä??
Monisairas myös.
Ryyppäämisen vuoksi.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miksi laitat koko ajan näitä avauksia?
Kansan on saatava tietää.
Kyllä kansa tietää! (rosvot kiinni)
"Wickholm on puhunut julkisuudessa avoimesti terveyteensä ja elämänhallintaansa liittyvistä ongelmistaan. Hän on kärsinyt muun muassa loppuunpalamisesta, kilpirauhasen vajaatoiminnasta sekä alkoholismista.
Keväällä 2024 hän kertoi sairastaneensa maksakirroosia seitsemän vuoden ajan".
https://www.voice.fi/viihde/osastolla-2-vuotta-jani-wickholm-julkaisi-i…