IS: Alkoholilaki äänestettiin läpi
No niin, deekut voi nyt tilata pullot puistoon, eikä ryyppyputkea tarvitse katkaista sunnuntainakaan: Alkosta voi tilata viinaa aina 80 prosentin vahvuuteen asti.
Kohta tulee ruumiita.
Kommentit (34)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Samaa asiaa olette itkeneet kasarilta saakka, kun keskikalja tuli ruokakauppoihin. Ja kuinkas kävikään... Alkoholin käyttö on vähentynyt.
Mutta päihteiden käyttö on lisääntynyt. Alakoululaiset kiskovat höyrystimistään pilveä koulun vessassa.
Miten tämä liittyy alkoholiholhouksen purkamiseen?
Vierailija kirjoitti:
Jaa että viinaa saa tilata kotiin ja vaikka puistoon. Kansanterveyden näkökulmasta tämä tarkoittaa, että alkoholin suurkuluttajien määrä kasvaa ja kaikenlaiset alkoholiin liittyvät kielteiset lieveilmiöt lisääntyvät.
Sitä on koko ajan saanut tilata kotiin ulkomailta. Verotulot on vaan jäänyt valtiolta saamatta.
Alkoholin suurkuluttajien määrä tuskin kasvaa yhtään mihinkään.
Vierailija kirjoitti:
Välittävä Suomi. Alkoholia välittävä Suomi.
Mielummin Suomi, kuin Viro tai Latvia.
Nonni, kiitti vidusti taas vaan kaikille! Nyt alkaa nuoriso kännäämään jo heti syntymästä kun äippä ja ispä vähän tilaavat lavakaupalla kossua synnärille!
HAISTAKAA KAIKKI PSKA!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jaa että viinaa saa tilata kotiin ja vaikka puistoon. Kansanterveyden näkökulmasta tämä tarkoittaa, että alkoholin suurkuluttajien määrä kasvaa ja kaikenlaiset alkoholiin liittyvät kielteiset lieveilmiöt lisääntyvät.
Sitä on koko ajan saanut tilata kotiin ulkomailta. Verotulot on vaan jäänyt valtiolta saamatta.
Alkoholin suurkuluttajien määrä tuskin kasvaa yhtään mihinkään.
Ulkomailta tilattua viinaa pitää odotella päiväkausia. Saman kaupungin marketista viinaa tuodaan kymmenessä minuutissa. Alkoholistille tämä tietysti on ratkaiseva ero.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jaa että viinaa saa tilata kotiin ja vaikka puistoon. Kansanterveyden näkökulmasta tämä tarkoittaa, että alkoholin suurkuluttajien määrä kasvaa ja kaikenlaiset alkoholiin liittyvät kielteiset lieveilmiöt lisääntyvät.
Sitä on koko ajan saanut tilata kotiin ulkomailta. Verotulot on vaan jäänyt valtiolta saamatta.
Alkoholin suurkuluttajien määrä tuskin kasvaa yhtään mihinkään.
Ulkomailta tilattua viinaa pitää odotella päiväkausia. Saman kaupungin marketista viinaa tuodaan kymmenessä minuutissa. Alkoholistille tämä tietysti on ratkaiseva ero.
Tämä luultavasti vähentää varastoon ostamista.
Vierailija kirjoitti:
Puistoon ei voi tilata, sorry
Lehtiuutisoinnin mukaan voi.
Perskokkareet haluaa lyhentää suomalaisten keski-ikää.
Kätevää. Juopoista päästään nyt helposti eroon.
Siinä mielessä hyvä, kun tuo korttinsa menettänyt naapuri vinkui jatkuvasti kyytiä Alkoon. Nyt voi olla rauhassa häneltä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jaa että viinaa saa tilata kotiin ja vaikka puistoon. Kansanterveyden näkökulmasta tämä tarkoittaa, että alkoholin suurkuluttajien määrä kasvaa ja kaikenlaiset alkoholiin liittyvät kielteiset lieveilmiöt lisääntyvät.
Sitä on koko ajan saanut tilata kotiin ulkomailta. Verotulot on vaan jäänyt valtiolta saamatta.
Alkoholin suurkuluttajien määrä tuskin kasvaa yhtään mihinkään.
Ulkomailta tilattua viinaa pitää odotella päiväkausia. Saman kaupungin marketista viinaa tuodaan kymmenessä minuutissa. Alkoholistille tämä tietysti on ratkaiseva ero.
Ymmärsin, että suunnittelevat tilauksen ja toimituksen välille viivettä.
Juujuu, kaikkien piti kuolla, kun vahvempi lonkero ja lantratut viinit saatiin Alkosta markettimyyntiin. Mut ei me kuoltukaan. No nyt me sit kuollaan taas, koska tulee lailliseksi tilata viinat ulkomailta KUTEN TÄHÄNKIN ASTI, mutta nyt myyjä saa tarjota niille myös kuljetusta, eikä sitä tarvitse itse erikseen sopia jonkun rahtiliikkeen kanssa.
Kotimaassa viinaa saa jos sitä haluaa. On saanut aina eikä alkoholin kotiinkuljetus muuta mitään muuta, kuin että ostopaikka voi pimeän pontikanmyyjän tai viro-/latviaviinan trokarin sijaan olla asiallisesti veronsa maksava ja turvallisia tuotteita myyvä kauppaketju.