Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mitä tässä enää pitäs oikein tehdä

Vierailija
23.06.2026 |

Ihan yksinasuva ei mitään lapsia. Työkkäri kiukuttelee, olen hakenut töitä vaikka ja mistä tunkenut haastatteluihin, on korkeakoulututkintoja. On kaiken maailman sairaalamaksuja yms. jotka on vain pakko maksaa. Hyvä että vuokra on varaa maksaa kun noissa papereiden. Kyllä on toimeentulotuki haussa. Mitä tässä enää pitäis tehdä? Alkaa masentaa jo pelkästään tää kuukaudesta toiseen kittuuttelu.

Kommentit (9)

Vierailija
1/9 |
23.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Annat kaiken mennä ulosottoon. Ei vaivaa enää sairaalamaksutkaan. Itseasiassa silloin tt-tuki kuittaisi ne kokonaan.

 

UO ei voi ulosmitata mitään viimesijaisista etuuksista. Odottelet että vanheevat. Maksat aina vuokran täsmälleen ajallaan, sähkölaskun laitat Kelaan ja muu ulosottoon.

 

Nautit pienistä arjen asioista kuten hyvän ruuan kokkaaminen. Päihteet pois jotta jää rahaa maukkaaseen ruokaan ja satunnaisiin ostoksiin esim. talvikengät tai housut.

Vierailija
2/9 |
23.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaikki vain ulosotton , niin porvari haluaa

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/9 |
23.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä tutkintoja?

Vierailija
4/9 |
23.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Et ole ainoa. En minäkään ole tuta-inssinä saanut mitään töitä 2024 jälkeen. En pääse edes siivoamaan ym. 'hanttihommiin' enää kun hakijoita alkaa olla satojen sijasta tuhansia per avautuva paikka. Mitää muuta vastausta ei hakemuksiin tule kuin valittelua hakijoiden suuresta määrästä.


Kulutan aikaa kotona elokuvien, lenkkeilyn, nukkumisen, kehonpainoharjoitteiden ym. parissa. Luen kirjoja. En tiedä muuttuuko tämä taloussuhdanne ikinä, jos ei muutu niin aina voi vaikka ottaa yliannostuksen unipillereitä jos siltä tuntuu. Minulle on vapauttavaa tietää ettei tällä paskapallolla ole pakko roikkua. Roikunpa silti kun vielä saan siitä pieniä ilon rippeitä irti.

Vierailija
5/9 |
23.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko hiukset ja kynnet hyvin? 

Vierailija
6/9 |
23.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Annat kaiken mennä ulosottoon. Ei vaivaa enää sairaalamaksutkaan. Itseasiassa silloin tt-tuki kuittaisi ne kokonaan.

 

UO ei voi ulosmitata mitään viimesijaisista etuuksista. Odottelet että vanheevat. Maksat aina vuokran täsmälleen ajallaan, sähkölaskun laitat Kelaan ja muu ulosottoon.

 

Nautit pienistä arjen asioista kuten hyvän ruuan kokkaaminen. Päihteet pois jotta jää rahaa maukkaaseen ruokaan ja satunnaisiin ostoksiin esim. talvikengät tai housut.

Lokkeilun maisterikoulutuksen orientoivat opinnot heti ekassa viestissä. Vau!

AV ei pettänyt taaskaan...

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
7/9 |
23.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kun rahat loppuvat, loppuu elämä.

Vierailija
8/9 |
23.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itsellä sama tilanne ja olisin muuten tehnyt koronan alussa itsarin, mutta kun sain lukea netistä miten paljon kokkareet, perussuomalaiset ym. oikein toivovat että minunkaltaiset hyppäävät junan alle, tein periaatepäätöksen olla täällä piikkinä niiden lihassa niin kauan kuin mahdollista.

 

Mitä kauemmin elän, sitä enemmän se ottaa oikeistolaista pannuun.

Olin muuten töissä yhtäjaksoisesti 1991-2019.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
9/9 |
23.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Annat kaiken mennä ulosottoon. Ei vaivaa enää sairaalamaksutkaan. Itseasiassa silloin tt-tuki kuittaisi ne kokonaan.

 

UO ei voi ulosmitata mitään viimesijaisista etuuksista. Odottelet että vanheevat. Maksat aina vuokran täsmälleen ajallaan, sähkölaskun laitat Kelaan ja muu ulosottoon.

 

Nautit pienistä arjen asioista kuten hyvän ruuan kokkaaminen. Päihteet pois jotta jää rahaa maukkaaseen ruokaan ja satunnaisiin ostoksiin esim. talvikengät tai housut.

Lokkeilun maisterikoulutuksen orientoivat opinnot heti ekassa viestissä. Vau!

AV ei pettänyt taaskaan...

Ääliö. Tilanteessa jossa laskuista ei voi enää selviytyä ilman että se veisi vuokrarahoja tai ruokarahat on kaikista loogisinta päästää velat ulosottoon.

Tietty prosenttiosuus luottotappioita on jo muutenkin leivottu sisään eri luottojen hintastruktuuriin. Ei se heitä kiinnosta kun heillä on satoja tuhansia muitakin lainoja.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi kaksi kaksi