Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Suurin osa ihmisistä ei ole oikeasti ns masentuneita, niiden elämäntavat ja valinnat on vaan älyttömän huonoja

Vierailija
23.06.2026 |

Siihen tulee se uhrimentaliteetti aina mukaan että kaikki vaan tulee jostain, oli se sitte sairaus tai massennus tai ihan mikä vaan negatiivinen, siin ei osata ollenkaa miettii omii valintoja ja ottaa sitä vastuuta että minä itse aiheutan oman kärsimykseni, se ei kuulu toisille ihmisille eikä se ole niiden asia hoitaa sitä. Elämähän voi olla todella vaikeaa mutta silti siinä on tajuttava se että minä en voi sylkeä omaa tuskaani muiden harteille ja tehdä itse kokoajan kaikista huonoimmat valinnat ja olettaa että jostain vaan tulee joku ja laittaa minut kuntoon ja hoitaa minun asiani. Se lähtee ihan pienistä asioista. Sä voit olla masentunu ja työtön, silti sä voit pitää omassa arjessa rutiineja yllä, ei se ole mikään tekosyy heittää omaa terveyttä ja hyvinvointia hukkaan jos on kotona. 

Kommentit (1)

Vierailija
1/1 |
23.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minua kyllä ihmetyttää ihan joidenkin ammattilaistenkin tapa mieltää mielenterveyden häiriöt joksikin ulkoiseksi entiteetiksi joka "saa tekemään" asioita ja "syöttää ajatuksia". Ihan täysin kaikista psykologian lainalaisuuksista irrallaan oleva käsitys.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan yksi yhdeksän