Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miehet aliarvioivat kuinka paljon naiset pitävät sinkkuna olemisesta

Vierailija
23.06.2026 |

Luulevat että uhkailu yksinäisestä tulevaisuudesta jotenkin tehoaa. Naiset oikein mielellään matkustelevat, ottavat lemmikin ja tapaavat ystäviään sinkkuina. 

Kommentit (51)

Vierailija
41/51 |
23.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ja silti jokaisen tytön unelma pukeutua häämekkoon ja loisia miehen rahoilla.

Ei kai nyt ihan jokaisen.

Vierailija
42/51 |
23.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Missä olikaan se naisten kommuuni, jossa naiset asuu keskenään ja tukee toinen toistaan eikä yhteisöön oteta miehiä asumaan ollenkaan? Joku suomalainen paikkakunta, taloyhtiö tai osuuskunta.

Lehtijuttu vilahti ohi viimeisen kuukauden aikana.

Sellaisia pitää perustaa lisää. Siinä on jokaiselle tuki ja turva jos sairastuu tai joutuu tapaturmaan tms.

Tää ei ole se mitä etsin, mutta yksi käytännön esimerkki. Ystäväni asui tällä tavoin jo kasarilla ja veljentytär juuri nyt Tampereella. 

https://www.hs.fi/pkseutu/art-2000010128316.html

Intellektuellit nuoret naiset loivat kommuunin ryhmävuokrataloon Helsingin Kruunuvuorenrannassa

Uudenlaisessa kimppakämpässä asukkaat jakavat keittiöt ja kylpyhuoneet, mutta kyse ei ole opiskelijasolusta tai vanhoista kavereista.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/51 |
23.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Riippuu ihan ihmisestä. Itse olen nainen ja sinkku, ja olen niin yksinäinen ja kosketuksen kaipuinen, että olen jo melkein itsetuhoinen. 

Ok Petteri.

Jos haluat uskotella itsellesi että jokainen sinkku nainen on onnellinen, niin anna mennä. 

Ei tässä ole siitä kyse, urpo, vaan siitä, että huono suhde tekisi heidät vielä monin verroin onnettomammiksi. 

Vierailija
44/51 |
23.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Itse luovuin parisuhteista miesten kanssa, koska ne ottivat enemmän kuin antoivat.

Tämä. 

Vierailija
45/51 |
23.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nainen ei voi elää ilman miehen peniksen saantia

Vierailija
46/51 |
23.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Riippuu ihan ihmisestä. Itse olen nainen ja sinkku, ja olen niin yksinäinen ja kosketuksen kaipuinen, että olen jo melkein itsetuhoinen. 

Jep. Minä puolestani yksinasuva ikisinkkumies ja minut saisi ennemmin astumaan teloituskompanjan eteen kuin alttarille. Yksilölliset on tarpeet ja silleen.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
47/51 |
23.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

110% olen ennemmin yksin kuin huonossa parisuhteessa. Viihdyn hyvin yksin, enkä näe mitään syytä olla parisuhteessa vain siksi, että en olisi yksin.

Minäkin olen mieluummin yksin, kuin huonossa suhteessa. Mutta olisin paljon mieluummin hyvässä suhteessa, kuin yksin.

Vierailija
48/51 |
23.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

25% alle 30-vuotiaista naisista käyttää masennuslääkkeitä. Määrä on tuplaantunut 10 vuodessa. 

Ja tää liittyi mihin?

Jos sinkkuna olo lisää naisen onnellisuutta, ja sinkkunaisia on enemmän kuin koskaan Suomessa, niin miksi naiset käyttävät masennuslääkkeitä nykyään enemmän kuin koskaan? 

 

Jokin ei nyt täsmää....

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
49/51 |
23.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Sinkkuus on aina parempi vaihtoehto kuin huono suhde. Parisuhteen tulee parantaa elämää ei huonontaa sitä.

Siksipä miehet haluaakin naisilta vain seksiä, ei mitään muuta.

Näin on! Tarvitsen naista vain 5 minuuttia iltaisin, jotta voin hoitaa hommat, ja muutoin haluan täydellisen itsenäisyyden.

Älä liioittele. 

2-3 minuuttia.

No, 2 min räplätään tietenkin nännejä ennen yhdyntää. Duh!

Vierailija
50/51 |
23.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Riippuu ihan ihmisestä. Itse olen nainen ja sinkku, ja olen niin yksinäinen ja kosketuksen kaipuinen, että olen jo melkein itsetuhoinen. 

Ok Petteri.

Jos haluat uskotella itsellesi että jokainen sinkku nainen on onnellinen, niin anna mennä. 

Ei tässä ole siitä kyse, urpo, vaan siitä, että huono suhde tekisi heidät vielä monin verroin onnettomammiksi. 

Jos ihminen on onneton ja yksinäinen sinkkuna, niin ei se poista hänen yksinäisyyttään, että hänelle sanotaan: "sinä olisit vielä onnettomampi huonossa suhteessa". 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
51/51 |
23.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

25% alle 30-vuotiaista naisista käyttää masennuslääkkeitä. Määrä on tuplaantunut 10 vuodessa. 

Sentään haetaan apua, miehet useimmiten valitsevat alkoholin "lääkkeeksi".

Tai maksetun pllun. Jää kaikki turhat naisen lieveilmiötkin pois.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi neljä viisi