Miehet aliarvioivat kuinka paljon naiset pitävät sinkkuna olemisesta
Luulevat että uhkailu yksinäisestä tulevaisuudesta jotenkin tehoaa. Naiset oikein mielellään matkustelevat, ottavat lemmikin ja tapaavat ystäviään sinkkuina.
Kommentit (51)
Voi kunpa pysyisivätkin sinkkuna! Mutta ei kun emakoilla pitää päästä porsimaan tai myymään persettä rahapulassa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
25% alle 30-vuotiaista naisista käyttää masennuslääkkeitä. Määrä on tuplaantunut 10 vuodessa.
Alkon suurin asiakassegmentti on kaupunkilaiset sinkkunaiset, ja viinit eniten myytyjä tuotteita.
Naiset hakee laatuviinejä Alkosta, miehet raahaa keppanaa lähikaupasta. Toiset arvostaa laatua ja toiset määrää.
Aivan perinteistä alkoholistin itsepetosta. Viinissä on kolminkertainen määrä alkoholia verrattuna olueeseen.
Oluessa 5,5 ja viinissä 11.
Matikka ei ole miesten vahvuus näemma.
Keppanan alkoholipitoisuus on 4,5% eikä 5,5%.
Vierailija kirjoitti:
Voi kunpa pysyisivätkin sinkkuna! Mutta ei kun emakoilla pitää päästä porsimaan tai myymään persettä rahapulassa.
Miten ne asiat poissulkee sinkkuuden?
Itse toivoisin löytäväni miehen, mutta koska olen 56 ja lievää ylipainoa, niin mieluisaa kumppania ei löydy. Huom, vaikka minulle olisi ok esim 65 v mies, niin hekin hakevat nuorta ja yleensä toivovat, että kumppani on hoikka. Vaikkeivät itse olisi.
Vierailija kirjoitti:
Itse toivoisin löytäväni miehen, mutta koska olen 56 ja lievää ylipainoa, niin mieluisaa kumppania ei löydy. Huom, vaikka minulle olisi ok esim 65 v mies, niin hekin hakevat nuorta ja yleensä toivovat, että kumppani on hoikka. Vaikkeivät itse olisi.
Vastakkaisen sukupuolen hurmaaminen on taitolaji. Toiset osaavat, toiset eivät.
T. Toinen kyvytön
110% olen ennemmin yksin kuin huonossa parisuhteessa. Viihdyn hyvin yksin, enkä näe mitään syytä olla parisuhteessa vain siksi, että en olisi yksin.
Vierailija kirjoitti:
Itse toivoisin löytäväni miehen, mutta koska olen 56 ja lievää ylipainoa, niin mieluisaa kumppania ei löydy. Huom, vaikka minulle olisi ok esim 65 v mies, niin hekin hakevat nuorta ja yleensä toivovat, että kumppani on hoikka. Vaikkeivät itse olisi.
Please pysy incel poissa häiritsemästä miesten maisemaa.
Ja silti jokaisen tytön unelma pukeutua häämekkoon ja loisia miehen rahoilla.
Mitä sillä on väliä mitä ne arvioivat? Me tiedämme tietenkin itse paremmin ja on tosiaan hieno nähdä, miten naiset on nykyään solidaarisia toisiaan kohtaan ja puuttuu häirintään siellä missä sitä näkevät.
Kaikki miesulina tämän aiheen ja naisten ympärillä on kärpäsen surinaa korvissani. Syrjäytyjillä on vaikeaa mutta lopulta heidät hoitelee aika.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Sinkkuus on aina parempi vaihtoehto kuin huono suhde. Parisuhteen tulee parantaa elämää ei huonontaa sitä.
Siksipä miehet haluaakin naisilta vain seksiä, ei mitään muuta.
Ei kiitos.
Vierailija kirjoitti:
Ja silti jokaisen tytön unelma pukeutua häämekkoon ja loisia miehen rahoilla.
Selittää Eemi, joka vihaa naisia koska pippeliä ja egoa jomottaa.
Vierailija kirjoitti:
Hyvä että naiset jäävät yksin.
On kyllä, varsinkin kun jäävät ilman kersoja. Niin saavat elää loppuelämänsä katkeroina miesvihaajina ja demariämminä. Kokoontua rinkirunkkukerhoihinsa ja keittelemään myrkkyjään keskenään ja sitten maistella niitä irvistellen, samalla kun syyttelevät kilpaa miehiä keskenään. Välillä kissojaan rapsuttaen, ennen kuin jatkavat miesten haukkumista.
Vierailija kirjoitti:
Riippuu ihan ihmisestä. Itse olen nainen ja sinkku, ja olen niin yksinäinen ja kosketuksen kaipuinen, että olen jo melkein itsetuhoinen.
On sitä monet parisuhteessakin yksinäisiä ja kosketuksen kaipuisia.
Missä olikaan se naisten kommuuni, jossa naiset asuu keskenään ja tukee toinen toistaan eikä yhteisöön oteta miehiä asumaan ollenkaan? Joku suomalainen paikkakunta, taloyhtiö tai osuuskunta.
Lehtijuttu vilahti ohi viimeisen kuukauden aikana.
Sellaisia pitää perustaa lisää. Siinä on jokaiselle tuki ja turva jos sairastuu tai joutuu tapaturmaan tms.
Vierailija kirjoitti:
25% alle 30-vuotiaista naisista käyttää masennuslääkkeitä. Määrä on tuplaantunut 10 vuodessa.
Ja tää liittyi mihin?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Sinkkuus on aina parempi vaihtoehto kuin huono suhde. Parisuhteen tulee parantaa elämää ei huonontaa sitä.
Siksipä miehet haluaakin naisilta vain seksiä, ei mitään muuta.
Näin on! Tarvitsen naista vain 5 minuuttia iltaisin, jotta voin hoitaa hommat, ja muutoin haluan täydellisen itsenäisyyden.
Älä liioittele.
2-3 minuuttia.
Vierailija kirjoitti:
Ja silti jokaisen tytön unelma pukeutua häämekkoon ja loisia miehen rahoilla.
Jospa tulisit ulos sieltä Amerikan somekuplasta. Noin ei ole asia, eikä koskaan ollutkaan.
Itse luovuin parisuhteista miesten kanssa, koska ne ottivat enemmän kuin antoivat.
Jos haluat uskotella itsellesi että jokainen sinkku nainen on onnellinen, niin anna mennä.