Uskotko että persut keksivät vielä tiedotustilaisuudessa jonkun tavan kyykyttää Petteri Orpoa?
Kommentit (24)
Vierailija kirjoitti:
Ps tulee saamaan äänivyöryn ja Rydman erityisesti. Kansan mieltä olisi niin lämmittänyt noiden eliitin suojatyöpaikkojen lopettaminen.
Ne voidaan lopettaa muutenkin. Pätevin valitaan ei puoluekirjalla.
Ps on populistipuolue. White trash …
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mihinkäs muuhun perussuomalaisten politiikka perustuisi kuin nälvimiseen ja keskenkasvuiseen kiukutteluun.
Sinä se et taida olla luokkasi priimus ja penaalin terävin kynä. Siis nythän persut nimenomaan oli tekemässä, kun järjestörälssin nosti tikun nokkaan koko kansan ilkuttavaksi ja kohdensi leikkauksia. Se että muut aloitti itkupotkuraivarit, vollotuksen ja neliraajajarrutuksen muutosten ehkäisemiseksi, niin se on sitä mainitsemaasi kiukuttelua. Mutta en toki oletakaan, että tätä tajuaisit. Ei sulla riitä kapa. 🤣
No nyt persut varmasti puolustaa arvojaan ja hajottaa hallituksen, vai meneekö poliittinen suojatyöpaikka ja hillotolppa edelle?
No miten on persut?
Vieläkö aiot vastata itsellesi?