Lue keskustelun säännöt.
Täällä Kirkkonummella on valtavasti tuollaisia 18000 euron mopoautoja
23.06.2026 |
Kaikki tuollaisia tummia lavamalleja. Eräskin on laittanut takaikkunaan tarran Pappa betalar.
Kommentit (2)
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Pitäähän Eemin saada kahdeksi vuodeksi oma mauto!