Suomen Yrittäjät täräyttää: Sunnuntain tuplapalkka pois, lomat lyhyemmiksi ja työterveysjärjestelmä roskiin
Seuraavat työelämän heikennykset tulossa. T. Kokoomus
Kommentit (46)
Kuka ne työt sitten tekee sunnuntaina ja lauantaina? Taasko tarvitaan maahanmamuja
Vierailija kirjoitti:
Satonenkin halusi Amerikan joutavat työmarkkinat. Osalla työntekijöistä ei ole edes lomaa.
Eikö löydy mitään omaa mallia kehittää työmarkkinoita?
Onko se läßki vielä voimissaan?
Mitä enemmän palkansaajilta leikataan, niin sitä vähemmän heillä on rahaa ostaa yritysten palveluita. Tämä EK:n laatima hallitusohjelma johtikin ennätykselliseen konkurssien määrään. Silti samat ”talousosaajat” ovat äänessä edelleen.
Vierailija kirjoitti:
Mitä enemmän palkansaajilta leikataan, niin sitä vähemmän heillä on rahaa ostaa yritysten palveluita. Tämä EK:n laatima hallitusohjelma johtikin ennätykselliseen konkurssien määrään. Silti samat ”talousosaajat” ovat äänessä edelleen.
Tämä. Lisäksi monet palkansaajat ovatkin ulkoistaneet hankinnat ulkomaille, kun kotimaasta ei ole järkevää ostaa mitään.
Ja tämäkö on nyt se kristillinen tasajako??? Ei taida enää löytyä miestä joka ruokkii tuhatpäisen joukon viidellä leivällä ja kahdella kalalla vai oliko toisinpäin. Tarkoitushan on tietenkin että että joku saisi enemmän enemmän enemmän ja muut eläkööt pyhällä hengellä
Työterveys pelleilyn saakin lopettaa. Kuspäät Anna ku päivän kerralla vaikka olis käsi poikki, siellä saa ku rutiseva rasvaa