Ruokakerman käyttö kanapastassa.
Mikä on mielestänne paras ajankohta, kun kerma lisätään?
Itse lisään viimeisenä aineena kun pasta vielä kiehuu, ja nostan pois liedeltä.
Tulisiko kerma lisätä vasta kun kanapasta on hieman viilentynyt, tai kuinka olette itse kokeneet tämän asian?
Kommentit (39)
Ruoanlaitossa käytetään vain kuohukermaa.
Jätä se ruokakerma kauppaan ja osta kuohukermaa.
Mä teen ensin sen kastikkeen ja annan sen kerman saostua sen aikaa kun pasta kiehuu. Sitruunaa lorautan lopussa enkä kiuhauta enää, ettei kastike leikkaannu.
Vierailija kirjoitti:
Kyyl meil käytetään kookoskermaa
Tosiaan. Jos se on Santa Marian tuote niin pitää vaan katsoa ettei ota sitä light-versiota, se on aivan k***a.
Mitä ruokakermaa sulla on? Mun lemppari on Valion kolme juustoa.
Vierailija kirjoitti:
Ruoanlaitossa käytetään vain kuohukermaa.
Liian rasvaista makuuni.
eri
Vierailija kirjoitti:
Ruoanlaitossa käytetään vain kuohukermaa.
Itse käytän arki-ruokakermaa, koska se on paljon halvempaa. Onko se kuohukerma oikesti parempaa sitte? Käytän epäilyttäviä määriä valkosipulia sekä chiliä, joten huomaako sitä edes?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ruoanlaitossa käytetään vain kuohukermaa.
Liian rasvaista makuuni.
eri
Voit jatkaa sitä vedellä, sitten siitä tulee kuin ruokakermaa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ruoanlaitossa käytetään vain kuohukermaa.
Itse käytän arki-ruokakermaa, koska se on paljon halvempaa. Onko se kuohukerma oikesti parempaa sitte? Käytän epäilyttäviä määriä valkosipulia sekä chiliä, joten huomaako sitä edes?
Ei se ole halvempaa, kun jatkat kuohukermaa vedellä, niin se on sama asia kuin ruokakerma.
Kerman täytyy kiehahtaa. Muuten alkaa ruoka pilaantua.
Vierailija kirjoitti:
Ruoanlaitossa käytetään vain kuohukermaa.
Missä niin määrätään?
Vierailija kirjoitti:
Ruoanlaitossa käytetään vain kuohukermaa.
Juuri näin, ruokakerma on lisäaineilla paksunnettu.
Ruokakerma on vain vedellä jatkettua kuohukermaa, mitä järkeä maksaa vedellä laimennetusta kermasta?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ruoanlaitossa käytetään vain kuohukermaa.
Juuri näin, ruokakerma on lisäaineilla paksunnettu.
KVG, älä alapeukuta kun et tiedä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ruoanlaitossa käytetään vain kuohukermaa.
Juuri näin, ruokakerma on lisäaineilla paksunnettu.
No eikä ole. Guargumi on guarkasvin (Cyamopsis tetragonoloba) siemenistä uutettava luonnollinen kuitu.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ruoanlaitossa käytetään vain kuohukermaa.
Juuri näin, ruokakerma on lisäaineilla paksunnettu.
KVG, älä alapeukuta kun et tiedä.
Kuule kun alapeukutin sitä, että sakeuttamisaineet ruokakermassa aiheuttaisi sen, että ruoanlaitossa saisi ja pitäisi käyttää vain kuohukermaa.
Vierailija kirjoitti:
Ruokakerma on vain vedellä jatkettua kuohukermaa, mitä järkeä maksaa vedellä laimennetusta kermasta?
Ei ole, kun ruokakermassa on (useimmiten) sakeuttamisaineita. Kuohukerma ja vesi olisi litkua.
Vierailija kirjoitti:
Kyyl meil käytetään kookoskermaa
Hyi olkoon, pilaat koko ruoan. Lisäksi erittäin epäekologista.
Saa olla sen aikaa,et ei ole vetistä vaan sakeaa.