Orpon pitää erota. Heti!
Ei nauti kansan luottamusta ja olis parempi jos vaikka Jani Mäkelä tai Halla-aho ottaisi homman hoidettavaksi molemmat kun on erityisen päteviä.
Kommentit (25)
Vierailija kirjoitti:
Jos hallitus kaatuu, eduskunta voi äänestää hallituksenmuodostajaksi jonkun muunkin kuin Petterin. Hänellähän ei juuri ole näyttöjä osaamisesta siinä hommassa.
Mutta ei tosiaankaan tuomittua rikollista, sen estää laki. Eikä iljettävää pientä puu-ukkoa myöskään.
Kysymys ei ole hallituksen luottamuksesta vaan Rydmanin. Hallitus ei kaadu Rydmanin epäluottamukseen vaan uusi tomppeli laitetaan tilalle.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jos hallitus kaatuu, eduskunta voi äänestää hallituksenmuodostajaksi jonkun muunkin kuin Petterin. Hänellähän ei juuri ole näyttöjä osaamisesta siinä hommassa.
Mutta ei tosiaankaan tuomittua rikollista, sen estää laki. Eikä iljettävää pientä puu-ukkoa myöskään.
Kysymys ei ole hallituksen luottamuksesta vaan Rydmanin. Hallitus ei kaadu Rydmanin epäluottamukseen vaan uusi tomppeli laitetaan tilalle.
Voi se kaatua jos persut marssii ulos vastalauseeksi. Purra joko nöyrtyy vaihtamasn ministerin tai ei.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jos hallitus kaatuu, eduskunta voi äänestää hallituksenmuodostajaksi jonkun muunkin kuin Petterin. Hänellähän ei juuri ole näyttöjä osaamisesta siinä hommassa.
Mutta ei tosiaankaan tuomittua rikollista, sen estää laki. Eikä iljettävää pientä puu-ukkoa myöskään.
Kysymys ei ole hallituksen luottamuksesta vaan Rydmanin. Hallitus ei kaadu Rydmanin epäluottamukseen vaan uusi tomppeli laitetaan tilalle.
Voi se kaatua jos persut marssii ulos vastalauseeksi. Purra joko nöyrtyy vaihtamasn ministerin tai ei.
Ei persut älyä kaataa hallitusta. Siellä on hillotolppalaiset viimeiseen killinkiin asti.
Maapallolla on muutama armeija ja nukkehallituksia on eri maissa. Ei väliä mitä äänestät, se on aina uudelleen.
Sun kädet varmaan on koko ajan taskussa ja biljardipallot kolisee. Ihan kiva että tulit perustelemaan, miksi faistijärjestöt pitää kaikki lakkauttaa lainsäädännöllä.