Lue keskustelun säännöt.
Täti-ihminen, miten on kesä lähtenyt käyntiin?
Kommentit (23)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kiitos, mainiosti. Liikuntaa melkein päivittäin, hengailua 7-20 vuotta nuorempien ystävien kanssa ja muutamat treffit pari vuotta nuoremman komistuksen kanssa: tuntee itsekin nuortuvansa. Loma odottaa elokuussa.
Ihan turha sepittää tuollaista.
Kotisohvalta heräsit tunti sitten.
Kyllä sullekin maistuisi pienet ettonet, jos olisit viettänyt yhtä vauhdikkaan juhannuksen.
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Tässähän tämä - vaihdoin juuri työpaikkaa ja palkka nousi. Saliharrastus jatkuu. Lapset kasvavat, mies vanhenee.
Kiitos, eläkkeellä ollaan jo. Mökkeilyä ja retkeilyä kotimaassa kun kesä ihanimmillaan. Sää suosinut ja uintikausi täysillä käynnissä.