Täti-ihminen, miten on kesä lähtenyt käyntiin?
Kommentit (23)
Ensimmäiset 3 viikkoa takana, muutettu autoon ja sairastettu pirunmoinen korona. Täällä ollaan Jäämerellä, kotiin elokuun lopussa. Nyt kun aletaan päästä setäihmisen kanssa taas tolpilleen, kyllä tästä taas hyvä tulee.
No en kyllä näytä yhtään tädiltä, mutta ikä täsmää. Nautin pitkistä päivistä, mutta en auringon poltteesta. Meinasin tänään ostaa trikoomekon kaupasta, mutta tulin järkiini.
Vierailija kirjoitti:
No en kyllä näytä yhtään tädiltä, mutta ikä täsmää. Nautin pitkistä päivistä, mutta en auringon poltteesta. Meinasin tänään ostaa trikoomekon kaupasta, mutta tulin järkiini.
Ei kysytty miltä näyttää.
Pätkätyöläisenä ei tänä kesänä ole lomaa.
Eipä se haittaa. Ei töissäkään ole enää ketään. :)
Ensimmäinen ns lomapvä illassa ja sauna lämpenemässä, otan pakkasesta juoman mukaan lauteille ja mehustelen ajatuksella ettei aamulla ole kello herättämässä eikä ole mikään "pakko" tehdä yhtikäs mitään, jos ei siltä tunnu😍
Ps, vastasin vaikken täti olekaan.
Kiitos, mainiosti. Liikuntaa melkein päivittäin, hengailua 7-20 vuotta nuorempien ystävien kanssa ja muutamat treffit pari vuotta nuoremman komistuksen kanssa: tuntee itsekin nuortuvansa. Loma odottaa elokuussa.
Vierailija kirjoitti:
Pätkätyöläisenä ei tänä kesänä ole lomaa.
Eipä se haittaa. Ei töissäkään ole enää ketään. :)
Jaa, pätkätyöläisenä pidän pitkän kesäloman. Kyllä talvella kelpaa pätkiä tehdä. Nyt löhötään lähes kolme kuukautta.
Vierailija kirjoitti:
setä ihmisen kanssa mökillä...
Hardcore
Eipä tuo paljon ole muuttunut tämä elämä. Melkein samoja tehdään kuin tyttönäkin.
Kiitos kysymästä ihan kivasti. Töissä kolme viikkoa meni ihan kivasti ja sitten kaupunkijuhannus. Säät helli.
Tänään töissä aivan hiljaista. Tätä se on sitten lomaan saakka, kunnes elokuun koittaa. Sitten ihmiset ihmettelee, miksi mä pidän aina elokuussa lomani. Koska mä nautin!
Vierailija kirjoitti:
Kiitos, mainiosti. Liikuntaa melkein päivittäin, hengailua 7-20 vuotta nuorempien ystävien kanssa ja muutamat treffit pari vuotta nuoremman komistuksen kanssa: tuntee itsekin nuortuvansa. Loma odottaa elokuussa.
Ihan turha sepittää tuollaista.
Kotisohvalta heräsit tunti sitten.
Puolet kesälomaa mennyt ja loppuviikosta reissuun. Ensimmäinen loma, jolloin stressi ei väisty sitten millään, jatkuva pingottunut olo vatsassa, jonka koko voi vaihdella päivän aikana yhden rantapallon koon verran. Ja huomaan jatkuvasti kiristeleväni alitajuisesti hampaitani. Joten tämä täti-ihminen ei ehkä ole töihin palatessa täysin levännyt ja iloinen.
No töissähän se kesä on mennyt. Nyt mulla on elämäni ensimmäinen palkallinen kesäloma. Ei valtavan pitkä, mutta kuitenkin. Vielä tämä viikko pitää jaksaa. Pieni reissu on suunniteltuna ystäväperheen kanssa.
Kiitos hyvin. Ystävien tapaamista, tapahtunia, yövieraita, mökkeilyö sukukohtaamisia, puutarhanhoitoa ja kaupunkiloma.
VJa velä pitkå loma edesså, koska vaihdoin lomarahat vapaisiin mm.saaristoreissu vielä tulossa.
Täti ja setä-ihminen yhdessä nauttii kesästä. Vähän mökkiremonttia, terasseilla on käyty syömässä ja juomassa hyvin, vieraita kylässä, pientä reissua pukkaa ystävien ja sukulaisten luo. Seuraavaksi laivalle miniristeily. Helteitä odotellessa.
Hyvin lähtenyt kesä käyntiin. Just söin ekat kurkut leivän päällä, omasta kasvihuoneesta. Ja lisää on koko kesän tulossa. En tiedä miten kimalaiset pölyttää,pölytän myös itse kukat varmuudeksi. Just kävin siellä kyykkimässä ja otin vielä kolme kurkkua. Loma alkaa ensi viikonloppuna.
7 lisää, että tätä ihanuutta on edessä 6vkoa, ai että mä nautin 😍🥳🌞, nyt saunaan.
-7-
Vasta elokuussa lomille..Töitä paiskitaan!