APUA!!! Sormuksen irrotus vinkkejä...vihkisormus väärässä paikassa..
Lakkailin kynsiä ja ajattelin kokeilla et miltä sormus näyttäisi. Ei siinä mitään, mut otin vihkisormuksen ja laitoin sen varpaaseeni! Nyt en saa sitä millään pois, rasvat ja kylmän veden olen koittanut, ei onnistu. Mies on raivon partaalla, sormus oli hirveän kallis. Auttaako tässä muu kuin katkaista se ja miten sekään onnistuu kun on todellakin jämähtänyt tiukasti..
Kommentit (8)
vaikka yön yli, kyllä se sieltä irtoaa. Oot varmaan jo niin paljon sormusta kiskonut, et varpaasi on ihan turvoksissa. Yritä huomenna fairyllä ja mielellään niin, ettei miehesi ole vieressä hermostuttamassa sinua =)
Tuntuu vaan niin ahdistavalta ja varmaan tosta turvotuksesta johtuu, että tuntuu että varpaassa ei kierrä veri. Punoittaa pahasti :(
Ap
mutta en usko sua, koska kukaan mies ei olisi niin hiilenä yhden sormuksen takia. Kertomuksesi ontuu.
Pitäskö nostaa jalka ylös, et veri kiertäs paremmin vai mitä tässä pitäs tehdä. Mun mies on tosi tarkka kaikesta ja uutta sormusta se ei ala ostaan jos tää pitää irrottaa katkasemalla :`( mut ei kait se katkaisu edes voi onnistua, pitääkö mennä jonnekki kultasepänliikkeeseen vai mitä mä teen?! Ap
Mutta siltä varalta että oot, kannattaa varmaan pitää kiirettä irrottamisen kanssa - voi kohta varvas irrota.
Laita jalka kylmään veteen, se vähentää turvotusta. lankajuttu menee niin, että kierrät ompelulankaa tai muuta ohutta sormuksen yläpuolelle niin, että varvas kapenee siitä - langasta tulee siis eräänlainen korsetti, joka pitää turvotuksen kurissa ja sormus liukuu pois.
Jos turvotusta on paljon, voi olla ettei enää auta.
MUTTA faktaa on se, että jos olet sen sormuksen saanut siihen varpaaseen, niin kyllä se siit' poiskin tulee. En tajua miten se voi olla varpaassa jumissa, kun ei siinä samanlaista sellasita nivelkohtaa ole.
Kuitenkin kyllä se siitä irtoaa kun odottelet etkä revi kokoajan.
Ei mulla ainakaan vihkisormus mahtuisi isovarpaaseen, ja muissa varpaissa taas ei pysyisi, kun olisi niin löysä.
Enkä kyllä oikeasti jaksa oikein uskoa, että kukaan mies olisi noin hiilenä, jos toisella on ihan oikeasti hätä ja sormus tosissaan jumissa. Ja saa kai sen uudestaan liitettyä yhteen katkaisukohdasta, jos siihen pitää ryhtyä.
Miten se langanpujotus juttu vois toimii, oon joskus kuullut sellasesta?! Ap