Hauskin osuus Tynkkysen "rasismi" kohussa.
On se kun kukaan ei ole tähänkään minuutti asti kertonut mitä se rasismi oli.
Kommentit (28)
Vastaukseksi tullut lähinnä vttua ja persupersua. Vieläkin on epäselvää se, että mitä se harjoitettu rassismi oli
Vierailija kirjoitti:
Vastaukseksi tullut lähinnä vttua ja persupersua. Vieläkin on epäselvää se, että mitä se harjoitettu rassismi oli
Vassarit ei muuta osaa.
Vierailija kirjoitti:
Syökö Tynkkynen hormoneja raskautuakseen vai miksi on niin turvonnut ja pöhöttynyt?
Sehän on mainiota, että rassistit tunnistaa noin kätevästi ulkonäöstä! Vai mitä tarkoitat?
Vastaan äänestivät vihreiden ja vasemmiston mepit. On hyvä tietää että vihreillä ja vasemmistolla on yhteinen arvopohja.
Vierailija kirjoitti:
Vastaukseksi tullut lähinnä vttua ja persupersua. Vieläkin on epäselvää se, että mitä se harjoitettu rassismi oli
Ei edelleenkään vastausta. Mikä siinä on ettei voi sanoa ainuttakaan perustelua????
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vastaukseksi tullut lähinnä vttua ja persupersua. Vieläkin on epäselvää se, että mitä se harjoitettu rassismi oli
Ei edelleenkään vastausta. Mikä siinä on ettei voi sanoa ainuttakaan perustelua????
Sanotaan, että on rasismia, mutta ei kerrota mikä siinä oli sitä. Jankataan samaa jatkuvasti ilman mitään argumenttia. Ainoat vastaukset joko persu sitä ja tätä tai joku muu jankkaus. Tiedetään itsekkin ettei ole rasismia, mutta pakko öyhöttää sen muodin vuoksi.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vastaukseksi tullut lähinnä vttua ja persupersua. Vieläkin on epäselvää se, että mitä se harjoitettu rassismi oli
Ei edelleenkään vastausta. Mikä siinä on ettei voi sanoa ainuttakaan perustelua????
Tietävät, ettei ole mitään jankuttaa takaisin. Kerrankin vasen puoli otti päin näköä ja kunnolla.
Jaa, että nytkö se oli jonkun kravatinkuvan sijaan jotain ulkonäössä. Vassari ei ikinä petä.