Hauskin osuus Tynkkysen "rasismi" kohussa.
On se kun kukaan ei ole tähänkään minuutti asti kertonut mitä se rasismi oli.
Kommentit (28)
Vierailija kirjoitti:
Idiootille sen kertominen olisi lähinnä ajanhukkaa.
No kerro mikä siinä oli sitä rasismia. Katsotaan tuleeko kunnon selitys vai joku säälittävä selitys.
Niin mitä se on kenenkin mielestä? Hän kuitenkin jakaa sänkynsäkin melkoisen tumman miehen kanssa.
Sillä sanalla ei ole enää mitään merkitystä. Suunsoittoa vain.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Idiootille sen kertominen olisi lähinnä ajanhukkaa.
No kerro mikä siinä oli sitä rasismia. Katsotaan tuleeko kunnon selitys vai joku säälittävä selitys.
Persuääliön mielestä mikään ei ole rasismia, joten en vaivaudu.
Oletko itse tavallinen vai tavaton ääliö?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Idiootille sen kertominen olisi lähinnä ajanhukkaa.
No kerro mikä siinä oli sitä rasismia. Katsotaan tuleeko kunnon selitys vai joku säälittävä selitys.
Kaikki on rasismia, oletpa tosiaan idiootti jos et jo tajua. Käyttökelpoisempi ase kuin mikään pommi.
Vierailija kirjoitti:
Hauskin osuus on että tällainen pelle on eu:ssa hommissa. Kansalaiset maksavat.
Pelle vai?! Asiallinen mies, jolla on sana hallussa ja ajaa järjen ja suomalaisten etua. Mitä nämä muut suomen mepit tekee? Nostavat vain palkkaa.
Vierailija kirjoitti:
Mielestäni on kyseinalaista vastustaa palautuskeskuksia. Miksi kukaan kannattaisi laitonta maaahanmuuuttoa?
Kysy vasurilta. Ai niin eihän ne perustele koskaan.
Ei ainuttakaan kertomusta tähänkään asti
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mielestäni on kyseinalaista vastustaa palautuskeskuksia. Miksi kukaan kannattaisi laitonta maaahanmuuuttoa?
Kysy vasurilta. Ai niin eihän ne perustele koskaan.
Ei niiden suusta tule ulos mitään muuta kuin "rasistifasistipersu!".
Vieläkin odotellaan perusteluja ilman tulosta.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mielestäni on kyseinalaista vastustaa palautuskeskuksia. Miksi kukaan kannattaisi laitonta maaahanmuuuttoa?
Kysy vasurilta. Ai niin eihän ne perustele koskaan.
Ei niiden suusta tule ulos mitään muuta kuin "rasistifasistipersu!".
Tynkkynen ehdotti kaikkien ma-mu-jen palauttamista palautuskeskuksiin, säästämättä syyttömiä pikkulapsia ja lähes kansalaisuuden saaneita aina töitä paiskineita vihervassareiden äänestäjiä.
Vierailija kirjoitti:
Vieläkin odotellaan perusteluja ilman tulosta.
Ja taidetaan saada odotella vielä pitkään.
Syökö Tynkkynen hormoneja raskautuakseen vai miksi on niin turvonnut ja pöhöttynyt?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vieläkin odotellaan perusteluja ilman tulosta.
Ja taidetaan saada odotella vielä pitkään.
Kysytään huomenna taas uudestaan. Ainoat vastaukset mitä on tullut on Persutsitäjatätäwäkäwäkä
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Idiootille sen kertominen olisi lähinnä ajanhukkaa.
No kerro mikä siinä oli sitä rasismia. Katsotaan tuleeko kunnon selitys vai joku säälittävä selitys.
Katsotaan mitä läski-jynkkyselle käy. Se vaikuttaa olevan kovasti raskaana vai mitä?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mielestäni on kyseinalaista vastustaa palautuskeskuksia. Miksi kukaan kannattaisi laitonta maaahanmuuuttoa?
Kysy vasurilta. Ai niin eihän ne perustele koskaan.
Ei niiden suusta tule ulos mitään muuta kuin "rasistifasistipersu!".
Tynkkynen ehdotti kaikkien ma-mu-jen palauttamista palautuskeskuksiin, säästämättä syyttömiä pikkulapsia ja lähes kansalaisuuden saaneita aina töitä paiskineita vihervassareiden äänestäjiä.
Ja menisikö oma Alan samaan uun... korjaan pesuveden mukana?
Jo toinen lähinnä olueen ja sikailuun keskittyvä tollopersu Europarlamentissa. Edellinen lusmuili Etelä-Amerikassa ja tää lusmuilee kaljakuppiloissa homoja iskemässä.
Joko se vastaus tulee? Mitä rasismia siinä oli?
Vierailija kirjoitti:
Idiootille sen kertominen olisi lähinnä ajanhukkaa.
Ajanhukkaa olisi siis naurattaa ihmisiä taas jollain kravatin kuvalla. Oliko siinä siili?
Tynkkynen on puolueensa suosituimpia poliitikkoja. Toivottavasti puolue laittaa hänet seuraavissa eduskuntavaleissa ehdolle, niin hän keräisi puolueelle ääniä.
Idiootille sen kertominen olisi lähinnä ajanhukkaa.