Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Hauskin osuus Tynkkysen "rasismi" kohussa.

Vierailija
22.06.2026 |

On se kun kukaan ei ole tähänkään minuutti asti kertonut mitä se rasismi oli. 

Kommentit (28)

Vierailija
1/28 |
22.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Idiootille sen kertominen olisi lähinnä ajanhukkaa.

Vierailija
2/28 |
22.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Idiootille sen kertominen olisi lähinnä ajanhukkaa.

No kerro mikä siinä oli sitä rasismia. Katsotaan tuleeko kunnon selitys vai joku säälittävä selitys. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/28 |
22.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niin mitä se on kenenkin mielestä? Hän kuitenkin jakaa sänkynsäkin melkoisen tumman miehen kanssa. 

Sillä sanalla ei ole enää mitään merkitystä. Suunsoittoa vain. 

Vierailija
4/28 |
22.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Idiootille sen kertominen olisi lähinnä ajanhukkaa.

No kerro mikä siinä oli sitä rasismia. Katsotaan tuleeko kunnon selitys vai joku säälittävä selitys. 

Persuääliön mielestä mikään ei ole rasismia, joten en vaivaudu.

Oletko itse tavallinen vai tavaton ääliö?

Vierailija
5/28 |
22.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Idiootille sen kertominen olisi lähinnä ajanhukkaa.

No kerro mikä siinä oli sitä rasismia. Katsotaan tuleeko kunnon selitys vai joku säälittävä selitys. 

Kaikki on rasismia, oletpa tosiaan idiootti jos et jo tajua. Käyttökelpoisempi ase kuin mikään pommi.  

Vierailija
6/28 |
22.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Hauskin osuus on että tällainen pelle on eu:ssa hommissa. Kansalaiset maksavat.

Pelle vai?! Asiallinen mies, jolla on sana hallussa ja ajaa järjen ja suomalaisten etua. Mitä nämä muut suomen mepit tekee? Nostavat vain palkkaa. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
7/28 |
22.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mielestäni on kyseinalaista vastustaa palautuskeskuksia. Miksi kukaan kannattaisi laitonta maaahanmuuuttoa?

Kysy vasurilta. Ai niin eihän ne perustele koskaan. 

Vierailija
8/28 |
22.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei ainuttakaan kertomusta tähänkään asti 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
9/28 |
22.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mielestäni on kyseinalaista vastustaa palautuskeskuksia. Miksi kukaan kannattaisi laitonta maaahanmuuuttoa?

Kysy vasurilta. Ai niin eihän ne perustele koskaan. 

Ei niiden suusta tule ulos mitään muuta kuin "rasistifasistipersu!". 

Vierailija
10/28 |
22.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vieläkin odotellaan perusteluja ilman tulosta. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
11/28 |
22.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mielestäni on kyseinalaista vastustaa palautuskeskuksia. Miksi kukaan kannattaisi laitonta maaahanmuuuttoa?

Kysy vasurilta. Ai niin eihän ne perustele koskaan. 

Ei niiden suusta tule ulos mitään muuta kuin "rasistifasistipersu!". 

Tynkkynen ehdotti kaikkien ma-mu-jen palauttamista palautuskeskuksiin, säästämättä syyttömiä pikkulapsia ja lähes kansalaisuuden saaneita aina töitä paiskineita vihervassareiden äänestäjiä.

Vierailija
12/28 |
22.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vieläkin odotellaan perusteluja ilman tulosta. 

Ja taidetaan saada odotella vielä pitkään.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
13/28 |
22.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Syökö Tynkkynen hormoneja raskautuakseen vai miksi on niin turvonnut ja pöhöttynyt?

Vierailija
14/28 |
22.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vieläkin odotellaan perusteluja ilman tulosta. 

Ja taidetaan saada odotella vielä pitkään.

Kysytään huomenna taas uudestaan. Ainoat vastaukset mitä on tullut on Persutsitäjatätäwäkäwäkä

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
15/28 |
22.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Idiootille sen kertominen olisi lähinnä ajanhukkaa.

No kerro mikä siinä oli sitä rasismia. Katsotaan tuleeko kunnon selitys vai joku säälittävä selitys. 

Katsotaan mitä läski-jynkkyselle käy. Se vaikuttaa olevan kovasti raskaana vai mitä?

Vierailija
16/28 |
22.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mielestäni on kyseinalaista vastustaa palautuskeskuksia. Miksi kukaan kannattaisi laitonta maaahanmuuuttoa?

Kysy vasurilta. Ai niin eihän ne perustele koskaan. 

Ei niiden suusta tule ulos mitään muuta kuin "rasistifasistipersu!". 

Tynkkynen ehdotti kaikkien ma-mu-jen palauttamista palautuskeskuksiin, säästämättä syyttömiä pikkulapsia ja lähes kansalaisuuden saaneita aina töitä paiskineita vihervassareiden äänestäjiä.

Ja menisikö oma Alan samaan uun... korjaan pesuveden mukana?

Vierailija
17/28 |
22.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jo toinen lähinnä olueen ja sikailuun keskittyvä tollopersu Europarlamentissa. Edellinen lusmuili Etelä-Amerikassa ja tää lusmuilee kaljakuppiloissa homoja iskemässä.

Vierailija
18/28 |
23.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joko se vastaus tulee? Mitä rasismia siinä oli? 

Vierailija
19/28 |
23.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Idiootille sen kertominen olisi lähinnä ajanhukkaa.

Ajanhukkaa olisi siis naurattaa ihmisiä taas jollain kravatin kuvalla. Oliko siinä siili? 

Vierailija
20/28 |
23.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tynkkynen on puolueensa suosituimpia poliitikkoja. Toivottavasti puolue laittaa hänet seuraavissa eduskuntavaleissa ehdolle, niin hän keräisi puolueelle ääniä.