Lue keskustelun säännöt.
Suomalainen, tiesitkö jo, että tässäkään ei tod. ajeta tämän maan etua?
22.06.2026 |
Senhän sanoo mies itsekin. Ajetaan vieraan vallan ja kulttuurin etua. Ei suinkaan suomalaisen yhteiskunnan. Onko se muka vaikea asia tajuta?
Ovat olevinaan huolissaan kulttuurista kun rahaa jaetaan ja muuten vaihtavat mielellään vaikka koko väestön ja ne ei suinkaan vaali silloin suomalaista kulttuuria. Niin paljon omaa kansaa ja kulttuuriaan arvostavat. Ei johtajat, jotka johtaa kansansa ja kulttuurinsa tuhoon ole historian oikealta puolelta. Kutsutaan myös naisiksi.
https://x.com/Aatteleppaitte/status/2037909164152742170
Kommentit (0)
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla