Miksi Britanniassa pääministerit jatkuvasti eroavat?
"Tyytymättömyys Starmeria kohtaan on kasvanut jo kuukausia, ja työväenpuolue on pyrkinyt kääntämään Starmerin johtaman hallituksen kannatusta kasvuun.
Starmerilla on ollut vaikeuksia toteuttaa lupauksiaan talouskasvusta, julkisten palveluiden korjaamisesta sekä elinkustannusten kasvun hillitsemisestä."
Eivätkö britit tajua ettei yksikään pääministeri voi antaa heille mitä he haluavat? Kasvun aika on ohi, kaikkien elämä kurjistuu ja kallistuu. Sille ei kukaan pääministeri voi mitään, vaikka kuinka lupailisi.
Kommentit (38)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Suomessa ei pääministerit eroa, vaikka kansa olisi kuinka tyytymätöntä tahansa.
Jäätteenmäki, Sipilä ja Rinne tulee nyt ekana mieleen.
Marin ja Orpo, heidän olisi pitänyt tajuta erota myös.
Jälkimmäinen joo, Marinin hallituksella taas ei mitään vastaavaa epäonnistumista ollut.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Suomessa ei pääministerit eroa, vaikka kansa olisi kuinka tyytymätöntä tahansa.
Niin, Suomessa noudatetaan Suomen perustuslakia. Perustuslain mukaan valta Suomessa kuuluu kansalle, jota edustaa valtiopäiville kokoontunut eduskunta. Hallituksen (ja pääministerin) luottamusta mitataan eduskunnan välikysymyksillä. Eli tällä hetkellä kansa on tyytyväinen, kansan tahto on toteutunut perustuslaissa määritellyllä tavalla.
Tuolle yhdelle kirjoittajalle vastauksena, että saa Suomessakin pääministeri erota omasta aloitteestaan niin halutessaan, eikä tarvitse siihen kenenkään lupaa. Toki presidentille pitää seremoniallisesti karusti jättää eroilmoitus, johon presidentti vastaa yhtä karusti hyväksyvänsä eron, mutta toivoo hallituksen jatkavan toimitusministeriönä kunnes uusi hallitus nimetään. Toki onhan Suomessa pääministereitä eronnutkin ihan 2000-luvulla. Sanna Marinkin päätyi pääministeriksi vasta Antti Rinteen eron jälkeen, ei vaalien jälkeen.
Vierailija kirjoitti:
Petteri Suomesta varmaan yllättyi tästäkin. Miksi Petteri lapasena ei kanna vastuutaan ja älyä erota, kuten mies tekisi?
Koska hillotolppa. Koska nähtävästi suomalaiset eivät halua muutosta. Vaan antavat tämän pelleilyn jatkua,jottei tarvitse ottaa vastuuta omasta elämästään.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Lännessä tuo on tapa kantaa vastuuta.
Erotkoon, mutta kansan on turha odottaa että seuraavakaan pääministeri pystyy poistamaan kaikki heidän ongelmansa. Nyt on niukkuuden aika, kun nykyinen talousjärjestelmä alkaa yskiä.
Työväenpuolue sai viimeksi varsinaisen maanvyöryvoiton, koska konservatiivit olivat ajaneet maan umpikujaan ja britit olivat niihin täysin kyllästyneitä.
Eli vuoroin vieraissa, ad infinitum. Tuo kierre on ikuisesti jatkuvaa. Tällä hetkellä suurin viha kohdistunee Brexitin tuomaan elämän monimutkaistumiseen. Siitä on helppo yhtä miestä syyttää.
Asiaa selitetty tällä videolla:
https://www.facebook.com/BusinessToday/videos/why-does-britain-keep-cha…
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Suomessa ei pääministerit eroa, vaikka kansa olisi kuinka tyytymätöntä tahansa.
Jäätteenmäki, Sipilä ja Rinne tulee nyt ekana mieleen.
Marin ja Orpo, heidän olisi pitänyt tajuta erota myös.
Orpon äärioikeistolainen hallitus on ajanut Suomen kaaokseen ja velkahelvettiin. Marinin hallituksen velkarahoilla taloutta korjattiin ja työllisyys kasvoi. Nyt Orpon hallitus on ottanut ennätysmäärin velkaa mutta missä tulokset? Ennätystyöttömyys, konkurssit tapissa ja köyhien määrä tuplaantunut. Onpa siinä saavutusta kerrassaan. Palkintosijalle päästään Euroopan huonoiten taloutta hoitaneena maana.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Lännessä tuo on tapa kantaa vastuuta.
Erotkoon, mutta kansan on turha odottaa että seuraavakaan pääministeri pystyy poistamaan kaikki heidän ongelmansa. Nyt on niukkuuden aika, kun nykyinen talousjärjestelmä alkaa yskiä.
Työväenpuolue sai viimeksi varsinaisen maanvyöryvoiton, koska konservatiivit olivat ajaneet maan umpikujaan ja britit olivat niihin täysin kyllästyneitä.
Eli vuoroin vieraissa, ad infinitum. Tuo kierre on ikuisesti jatkuvaa. Tällä hetkellä suurin viha kohdistunee Brexitin tuomaan elämän monimutkaistumiseen. Siitä on helppo yhtä miestä syyttää.
Kuka tämän Brexitin masinoi? Äärioikeisto! Nyt tämä sama ryhmä on taas manipuloimassa kansaa ja saamassa äänivyöryn.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Suomessa ei pääministerit eroa, vaikka kansa olisi kuinka tyytymätöntä tahansa.
Niin, Suomessa noudatetaan Suomen perustuslakia. Perustuslain mukaan valta Suomessa kuuluu kansalle, jota edustaa valtiopäiville kokoontunut eduskunta. Hallituksen (ja pääministerin) luottamusta mitataan eduskunnan välikysymyksillä. Eli tällä hetkellä kansa on tyytyväinen, kansan tahto on toteutunut perustuslaissa määritellyllä tavalla.
Kyllä Suomessakin moni pm on eronnut ihan ilman välikysymystä esim. Jäätteenmäki, oma ilmoitus riittää
Jäätteenmäki olisi joutunut lähtemään kun eduskunnan luottamusta ei olisi enää löytynyt muilta hallituspuolueilta.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Suomessa ei pääministerit eroa, vaikka kansa olisi kuinka tyytymätöntä tahansa.
Jäätteenmäki, Sipilä ja Rinne tulee nyt ekana mieleen.
Marin ja Orpo, heidän olisi pitänyt tajuta erota myös.
Orpon äärioikeistolainen hallitus on ajanut Suomen kaaokseen ja velkahelvettiin. Marinin hallituksen velkarahoilla taloutta korjattiin ja työllisyys kasvoi. Nyt Orpon hallitus on ottanut ennätysmäärin velkaa mutta missä tulokset? Ennätystyöttömyys, konkurssit tapissa ja köyhien määrä tuplaantunut. Onpa siinä saavutusta kerrassaan. Palkintosijalle päästään Euroopan huonoiten taloutta hoitaneena maana.
Eiköhän se ole työttömät saatanat jotka ovat tuhonneet Suomen kansantalouden laiskottelullaan ja nostamalla Kelan rahoja miljardeittain. Voi kun nämä roistot menisivät töihin tai painuisivat hiiteen maasta. On aika leikata sosiaalitukia jotta työnteko alkaa kiinnostaa entistä enemmän.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Petteri Suomesta varmaan yllättyi tästäkin. Miksi Petteri lapasena ei kanna vastuutaan ja älyä erota, kuten mies tekisi?
Koska hillotolppa. Koska nähtävästi suomalaiset eivät halua muutosta. Vaan antavat tämän pelleilyn jatkua,jottei tarvitse ottaa vastuuta omasta elämästään.
Petteri tekee parhaansa mutta vaikea on yksin pelastaa Suomea jos kaikki eivät kannata maan pelastamista. Työn tekeminen ei tässä maassa tunnu kiinostavan kaikkia kun sossutukien varassa elää ainakin miljoona luxustukipummieliittiin kuuluvaa kuluerää. Jos nämä painuisivat hiiteen Suomesta niin maalla olisi toivoa paremmasta.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Suomessa ei pääministerit eroa, vaikka kansa olisi kuinka tyytymätöntä tahansa.
Jäätteenmäki, Sipilä ja Rinne tulee nyt ekana mieleen.
Marin ja Orpo, heidän olisi pitänyt tajuta erota myös.
Kaksikymmentä vuotta on mennyt ilman talouskasvua. Ensi vuoden vaalien jälkeen on taas odotettavissa veronkiristyksiä ja sossutukien jakamista entistä enemmän köyhälistölle. Ei toivoakaan että talous voisi lähteä kasvuun tulevina vuosina kun pääministeri on SAK:n talutusnuorassa.
Ammattiliitot puolustavat oikeuksiaan lakkoilemalla niin kauan että oma työpaikka menee nurin. Sellaista on yhteisten asioiden hoito tässä minä-keskeisessä kommmunistimaassa. Kannattaa vaan lopettaa työt ja heittäytyä elämään sosiaaltukien varassa lopun ikäänsä kun veronmaksajat elättävät.
Järkevät ihmiset jättävät oleskeluyhteiskunnan kun työtä tekemällä elätät itsesi lisäksi noin 1,67 kansalaista ruokapöydässäsi ja veroja maksat puolet palkastasi.
Suomessa saatu talous kasvuun ensimmäistä kertaa 20 vuoteen ja vasemmisto tästä hurjistuneena vaatii pääministerin eroa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Suomessa ei pääministerit eroa, vaikka kansa olisi kuinka tyytymätöntä tahansa.
Niin, Suomessa noudatetaan Suomen perustuslakia. Perustuslain mukaan valta Suomessa kuuluu kansalle, jota edustaa valtiopäiville kokoontunut eduskunta. Hallituksen (ja pääministerin) luottamusta mitataan eduskunnan välikysymyksillä. Eli tällä hetkellä kansa on tyytyväinen, kansan tahto on toteutunut perustuslaissa määritellyllä tavalla.
Kyllä Suomessakin moni pm on eronnut ihan ilman välikysymystä esim. Jäätteenmäki, oma ilmoitus riittää
Jätteenmäki erosi, koska valehteli eduskunnassa ja jäi siitä kiinni.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Suomessa ei pääministerit eroa, vaikka kansa olisi kuinka tyytymätöntä tahansa.
Jäätteenmäki, Sipilä ja Rinne tulee nyt ekana mieleen.
Marin ja Orpo, heidän olisi pitänyt tajuta erota myös.
Orpon äärioikeistolainen hallitus on ajanut Suomen kaaokseen ja velkahelvettiin. Marinin hallituksen velkarahoilla taloutta korjattiin ja työllisyys kasvoi. Nyt Orpon hallitus on ottanut ennätysmäärin velkaa mutta missä tulokset? Ennätystyöttömyys, konkurssit tapissa ja köyhien määrä tuplaantunut. Onpa siinä saavutusta kerrassaan. Palkintosijalle päästään Euroopan huonoiten taloutta hoitaneena maana.
Eiköhän se ole työttömät saatanat jotka ovat tuhonneet Suomen kansantalouden laiskottelullaan ja nostamalla Kelan rahoja miljardeittain. Voi kun nämä roistot menisivät töihin tai painuisivat hiiteen maasta. On aika leikata sosiaalitukia jotta työnteko alkaa kiinnostaa entistä enemmän.
Etkö ole saanut mustan miehen munaa?
Vierailija kirjoitti:
Brexitin myötä koko Iso-Britannia on epäonnistunut kaikessa
Liioittelua, mutta siitähän tuo lähti.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Brexitin myötä koko Iso-Britannia on epäonnistunut kaikessa
Liioittelua, mutta siitähän tuo lähti.
Tärkein syy Brexitiin oli maahan tulevien eurooppalaisten siirtolaisten määrä. Vuosikymmen myöhemmin EU-maista tulleet muuttavat pois ja tilalle on tullut moninkertainen määrä muista maista tulleita eli lähinnä Iso-Britannian entisistä siirtomaista kuten Intiasta ja Pakistanista. Sitä varmaan odotettin ja toivottiin.
Mitäpä tällä on vaikutusta mihinkään kun samasta puolueesta kaiketi tulossa lähestulkoon saman näköinen korvaaja tilalle joka ajaa samoja asioita. Paitsi että hän on kuulemma "pidetympi", vähän kuin siis resetoidaan homma että voidaan taas toivon mukaan jatkaa samalla linjalla, pitävät kansaa idiootteina.
Samoin Sipilä