Fuengirola on maailman napa. Kaikki haluaa sinne!
Fuengirola on maailman napa. Kaikki haluaa sinne! :D
Kommentit (28)
Olin aktiivinen kävijä kymmenisen vuotta sitten. Minusta se tosiaan oli place to be. Perustelin asiaa juuri sopivalla ilmastolla, kauniilla rannoilla ja upeilla auringonlaskuilla. Ja ihmiset, niin rentoja ja ystävällisiä, ilman minkäänlaista tiukkapipoista niuhottamista ja typeriä sääntöjä. Siellä oli ihmisen hyvä olla.
Kuusi vuotta sitten raitistuin, ja sen jälkeen olenkin nähnyt enemmän kauneutta ja upeutta lähes kaikkialla muualla. Nyt näen, että siellä oli nimenomaan alkoholiongelmaisen hyvä olla. Ei sittenkään ihmisen noin ylipäätään.
Jos joku absolutisti siellä viihtyy niin okei, ihmiset ovat erilaisia. Hieman silti ehkä rohkenen ihmetellä, miksi juuri siellä. Se taas, että joku selittää kyllä juovansakin lasillisen silloin tällöin, mutta viihtyvänsä Fugessa iiihan muista syistä, totean että jep jep. Niinhän sanoin minäkin.
Tuli kyllä juotua useampi pullo viiniä, kun olin siellä viikon.
Onko kaikki Fugen suomalaiset varakkaita?
Vierailija kirjoitti:
Onko kaikki Fugen suomalaiset varakkaita?
Siis tarkoitat varmaan että ovatko he kaikki persaukisia? Eivät varmaan ihan kaikki, mutta pääosin kyllä.
Vierailija kirjoitti:
Onko kaikki Fugen suomalaiset varakkaita?
Varakkaat ei asu Fugessa vaan Marbellassa.
Olen käynyt siellä. Lonkero 3.50 kun suomessa maksaa yli 10 euroa. Jetin baarissa käytiin ja join 6 lonkeroo. Ruoka halvempaa. Ei sinne kannata muuttaa kun yksiöiden hinnat yli 1000 euron vuokraa.
Vierailija kirjoitti:
Jeti Kebabissa syömässä ehdottomasti
Miksi mennä Espanjaan syömään kebabia, kun siellä on niin paljon herkullista paikallista ruokaa? Tapas, merenelävät, paellat ja kaikki muut jutut kuuluu siihen koko matkakokemukseen, eikö olisi kiinnostavmpaa maistella sitä mitä siellä oikeasti syödään, eikä jotain mitä saa täältäkin?
Siellä nuo äskettäin kaikki oli Iippadaa, Rauno77, Roosteeni, Bigwintero, Perkonmäki...