Fuengirola on maailman napa. Kaikki haluaa sinne!
Fuengirola on maailman napa. Kaikki haluaa sinne! :D
Kommentit (28)
Vierailija kirjoitti:
Mitä nähtävää siellä on? Halpaa kaljaako? Aurinkoa? Kyllä noita löytyy muualtakin ja ilman muita suomalaisia.
Edulliset päihteet ja "hyvä sää". Ei kai suomalainen muuta tarvitse ollakseen onnellinen?
Vierailija kirjoitti:
Mitä nähtävää siellä on? Halpaa kaljaako? Aurinkoa? Kyllä noita löytyy muualtakin ja ilman muita suomalaisia.
Noh. Ei Fugessakaan ole pakko olla suomalaisten seurassa, eikä ole pakko mennä suomiravintolaan. Olen käynyt Fuengirolassa yhden kerran. En törmännnyt suomalaisiin.
Siellä on upea ranta. Aurinkoa ja lämpöä. Kaupungin palvelut. Saako saman muualtakin? Kyllä. Onko siinä jotain vikaa, että joku tykkää juuri Fugesta? Ei.
Onko se nimenomaan janoisille, kielitaidottomille suomalaisille paras paikka ?
Fuengirolassa on hyvät rannat ja ilmasto, ja perinteisenä turistikohteena sinne on rakentunut ajan myötä myös paljon palveluita. Ei siellä sen kummempaa nähtävää ole, mutta ei kaikki sitä nähtävää joka päivä kaipaa. Monelle riittää kun käy esim. Gibraltarilla ja Malagan Picasso-museossa kerran elämänsä aikana. Ja onhan siellä lähialueilla muutakin nähtävää, jos ottaa auton ja lähtee retkeilemään.
Aurinkoa ja halpaa kaljaa tosiaan löytyy muualtakin. Jotkut matkustavat myös golfin takia, ja jotkut siksi, että siellä ei tarvitse osata vieraita kieliä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mitä nähtävää siellä on? Halpaa kaljaako? Aurinkoa? Kyllä noita löytyy muualtakin ja ilman muita suomalaisia.
Noh. Ei Fugessakaan ole pakko olla suomalaisten seurassa, eikä ole pakko mennä suomiravintolaan. Olen käynyt Fuengirolassa yhden kerran. En törmännnyt suomalaisiin.
Siellä on upea ranta. Aurinkoa ja lämpöä. Kaupungin palvelut. Saako saman muualtakin? Kyllä. Onko siinä jotain vikaa, että joku tykkää juuri Fugesta? Ei.
Fugessa nyt on aika vaikea olla törmäämättä suomalaisiin. Mutta joo, jos pysyttelee omassa resortissaan ja esim. golfailee, niin onhan se mahdollista. Palvelut siellä on tosiaan hyvät, mikä on usein monen turistikohteen etu. Jos lähtee kohti tuntemattomia paratiisisaaria ja neitseellisiä rantoja, niin ei siellä sitten eurooppalaiseen makuun suunnattuja palvelujakaan ole.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mitä nähtävää siellä on? Halpaa kaljaako? Aurinkoa? Kyllä noita löytyy muualtakin ja ilman muita suomalaisia.
Noh. Ei Fugessakaan ole pakko olla suomalaisten seurassa, eikä ole pakko mennä suomiravintolaan. Olen käynyt Fuengirolassa yhden kerran. En törmännnyt suomalaisiin.
Siellä on upea ranta. Aurinkoa ja lämpöä. Kaupungin palvelut. Saako saman muualtakin? Kyllä. Onko siinä jotain vikaa, että joku tykkää juuri Fugesta? Ei.
Fugessa nyt on aika vaikea olla törmäämättä suomalaisiin. Mutta joo, jos pysyttelee omassa resortissaan ja esim. golfailee, niin onhan se mahdollista. Palvelut siellä on tosiaan hyvät, mikä on usein monen turistikohteen etu. Jos lähtee kohti tuntemattomia paratiisisaaria ja neitseellisiä rantoja, niin ei siellä sitten eurooppalaiseen makuun suunnattuja palvelujakaan ole.
Me majoituttiin Malagassa ja oltiin Fugessa päiväreissulla. Oltiin rannalla, käytiin niissä rantakadun putiikeissa, syömässä ja vuokrattiin auto, jolla ajettiin Mijas Puebloon. Ei nähty suomalaisia. Että ei se nyt aivan mahdotonta ole.
Kaikki silmäätekevät haluaa Marbellaan
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mitä nähtävää siellä on? Halpaa kaljaako? Aurinkoa? Kyllä noita löytyy muualtakin ja ilman muita suomalaisia.
Noh. Ei Fugessakaan ole pakko olla suomalaisten seurassa, eikä ole pakko mennä suomiravintolaan. Olen käynyt Fuengirolassa yhden kerran. En törmännnyt suomalaisiin.
Siellä on upea ranta. Aurinkoa ja lämpöä. Kaupungin palvelut. Saako saman muualtakin? Kyllä. Onko siinä jotain vikaa, että joku tykkää juuri Fugesta? Ei.
Fugessa nyt on aika vaikea olla törmäämättä suomalaisiin. Mutta joo, jos pysyttelee omassa resortissaan ja esim. golfailee, niin onhan se mahdollista. Palvelut siellä on tosiaan hyvät, mikä on usein monen turistikohteen etu. Jos lähtee kohti tuntemattomia paratiisisaaria ja neitseellisiä rantoja, niin ei siellä sitten eurooppalaiseen makuun suunnattuja palvelujakaan ole.
Me majoituttiin Malagassa ja oltiin Fugessa päiväreissulla. Oltiin rannalla, käytiin niissä rantakadun putiikeissa, syömässä ja vuokrattiin auto, jolla ajettiin Mijas Puebloon. Ei nähty suomalaisia. Että ei se nyt aivan mahdotonta ole.
Kaverilla on Benalmadenassa kämppä, joskus siellä kyläillyt ja en ainakaan kiinnittänyt huomiota hirveään suomalaislössiin kertakäynnillä siellä Fugessakaan. Kaveri puhuu espanjaa niin on helppo mennä paikallisväen tapahtumiin ja joukkoon.
Jeti Kebabissa syömässä ehdottomasti
Costa del Crime, Euroopan persläpi.
Vierailija kirjoitti:
Jeti Kebabissa syömässä ehdottomasti
Tallinnassa oli Jetin kebab, aikä surkeat sapuskat.
Kyllä se maailman napa on edelleen Kuopion torilla. Sen tietää siitäkin, että mitä kauemmaksi siitä paikasta etääntyy, sitä voimakkaammin keskipakovoima alkaa vaikuttaa ja maailma pyörii. Viimeksi kun olin Fuengirolassa, niin maailma pyöri kovasti ja tuli ihan paha olo. Sama tapahtui muuten Teneriffalla ja Phuketissakin.
Espanjassa on kymmenittäin parempia rantakohteita kuin Fuge esim. Barcelona, Ibiza, Marbella, San Sebastian ja Mallorca.
Itse juon kohta kahveet Fuengirola muksita, joka tarttui matkamuistoliikkeestä mukaan. On todella hieno.
Vierailija kirjoitti:
Itse juon kohta kahveet Fuengirola muksita, joka tarttui matkamuistoliikkeestä mukaan. On todella hieno.
mukista
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mitä nähtävää siellä on? Halpaa kaljaako? Aurinkoa? Kyllä noita löytyy muualtakin ja ilman muita suomalaisia.
Noh. Ei Fugessakaan ole pakko olla suomalaisten seurassa, eikä ole pakko mennä suomiravintolaan. Olen käynyt Fuengirolassa yhden kerran. En törmännnyt suomalaisiin.
Siellä on upea ranta. Aurinkoa ja lämpöä. Kaupungin palvelut. Saako saman muualtakin? Kyllä. Onko siinä jotain vikaa, että joku tykkää juuri Fugesta? Ei.
Et törmännyt suomalaisiin, xd. Anna mun nauraa. Suomea kuulee ihan kun vaan kävelee kadulla.
Vierailija kirjoitti:
Jeti Kebabissa syömässä ehdottomasti
Oli hyvää! Saa myös tilattua kämpille.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jeti Kebabissa syömässä ehdottomasti
Tallinnassa oli Jetin kebab, aikä surkeat sapuskat.
Ehkä siellä on sitten eri kokki.
Mitä nähtävää siellä on? Halpaa kaljaako? Aurinkoa? Kyllä noita löytyy muualtakin ja ilman muita suomalaisia.