Lue keskustelun säännöt.
Perussuomalaiset ja muut äärioikeistolaiset marssii itsenäisyyspäivänä, demarit ja muut vasemmistolaiset pride-kuukautena ja vappuna
Kommentit (2)
No ei marssi äärioikeisto vaan äärivasemmisto koittaa väkivallalla saada kansan häpeämään itsenäisyyttä ja siitä ylpeänä olemista. Ja media osallistuu tuohonkin ilmiselvään venäjän hybridioperaatioon vuodesta toiseen koska ei nuo suomettuneet typerykset hesarissa ja ylessä opi.
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vasemmisto rakastaa fasismia. Fasismi nousee aina vasemmalta.