Lue keskustelun säännöt.
No, mitäs päiväänne kuuluu?
22.06.2026 |
Mulla menee taas tämänkin päivä hukkaan. Ei viitsi/jaksa alkaa hakemaan uutta asuntoa, nykyiseen kun on annettu ilmoitus kylpyhuoneeseen kohdistuvasta purkutoiminnasta - ei oo mun vika vaan muista syistä. Eikä tässä kyllä silloin voi asua... Miksi ei jaksa... Rasittaa se hakemisen ajattelu ja sitten jos jonkun saa niin sen suhteen tässä alkaa rasittaa jo tavaroiden pakkaaminen,,, astiat ja muut... Kuis mahtaa käydä!
Kommentit (1)
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Minkä ihmeen takia noitten uudempien kämppien vuokrat on niin korkeita.... alle 600:n ei ole mitään tarjolla... Ei, vaikka olisivat ns. kunnallisia kämppiä. Sitä kun funtsii, että vuoden asumisen jälkeen vuokra kuiteskin nousisi, joten...