Noin 50000€ vuodessa tienaavat tänne pinoon!
Kommentit (227)
27v, asentaja. Päivätyö ma-pe. Vuositulot n. 48t. Ylitöitä on tarjolla paljon, ja jos jaksais tehdä sais nostettua summaa helposti, perhe ja vapaa-aika menee kuitenkin tällä hetkellä edelle.
Amis, 36 v. ja perus duunari tehtaassa. Lähemmäs 60k taitaa kyllä mennä
Ikä: 30
Ammatti: sosiaaliohjaaja
Muut tulonlähteet: osakkeilla tehtävä päiväkauppa, osingot ja sosiaalisen median tuomat tulot.
Tänä vuonna tulen tienaamaan vähintään 50 000 e ja tuo on laskettu alkuvuoden treidauksen ja palkkatulojen mukaan. Tuohon ei ole vielä edes laskettu kaikkia menneitä ja tulevia osinkoja. Tammi-maaliskuussa olin tienannut jo 22 000 e.
Olen tyytyväinen 🙏
Oliko kyseessä brutto vai netto? Itsellä noin 59.000 netto/vuosi. AMK tutkinto ja asiantuntija työ.
Yrittäjä, 39v, nainen, koulutustaso lukio. Yritystoimintaa takana 18 vuotta, vuositulot sitä luokkaa että nimi keikkuu vuosittain iltapäivälehtien parhaiten tienanneiden suomalaisten joukossa. Tulot viime vuodelta jakaantuivat 60%palkkatuloa, loput 40% pääomatuloa. Toissavuonna tilanne oli tasan 50/50.
Vierailija kirjoitti:
Yrittäjä, 39v, nainen, koulutustaso lukio. Yritystoimintaa takana 18 vuotta, vuositulot sitä luokkaa että nimi keikkuu vuosittain iltapäivälehtien parhaiten tienanneiden suomalaisten joukossa. Tulot viime vuodelta jakaantuivat 60%palkkatuloa, loput 40% pääomatuloa. Toissavuonna tilanne oli tasan 50/50.
Mutta lukea et osaa? Jos tienaat ltapäivälehtien julkaisemien parhaiten tienanneiden suomalaisten joukossa, miksi vastaat ketjuun jossa kysytään 50K/v tienaavien ammattia ja ikää?
N37, YTM, päällikköhommissa suuressa firmassa. En viitsi kertoa tarkemmin kun ammattinimike paljastaisi.
Eihän tuo mikään suuria ansio ole mutta kivasti pärjätään lapsettomana pariskuntana kun miehen vuositulot on lähes 100 000 euroa. Pakko myöntää, etten viitsi edes hakea parempipalkkaista työtä vaikka sellaisen varmasti koulutuksellani saisin kun nykyiset tulomme riittävät kaikkeen mitä haluamme. Ja ei, en elä miehen tuloilla vaan tuo minun 50 k riittää kyllä oikein mainiosti.
Vierailija kirjoitti:
Oliko kyseessä brutto vai netto? Itsellä noin 59.000 netto/vuosi. AMK tutkinto ja asiantuntija työ.
Et osaa kirjoittaa edes omaa tutkintoasi etkä ammattiasi etkä tajua ettei koskaan vertailla nettotuloja? Se on AMK-tutkinto ja asiantuntijatyö, tosin kumpaakaan sinä et ole nähnytkään.
Sosionomi. Lisätulojen (some) ja sijoitusten ansiosta tienaan 55-60 t / vuosi. Olisin varmasti tienannut tänä vuonna ekaa kertaa 100 t, jos olisin tehnyt keväällä enemmän treidejä. Tän vuoden tulot näyttävät tosiaan jäävän vain n. 55 000 euroon.
Ikää mulla 30.
Onko teidän mielestänne 50 t vuodessa paljon? Onhan niitäkin, jotka tienaa helposti 120 - 200 t vuodessa. Tekemättä juuri mitään.
Vierailija kirjoitti:
Onko teidän mielestänne 50 t vuodessa paljon? Onhan niitäkin, jotka tienaa helposti 120 - 200 t vuodessa. Tekemättä juuri mitään.
Jos vertaan vuoden 2011 palkkaani, joka oli 1700 e / kk (brutto), niin kyllä toi yli 4000 e / kk on paljon 😂
Vaativa asiantuntija työ, 37v av-mamma olen ja akateeminen tietty. En viitsi kertoa tarkemmin kun naapurin Pena kuitenkin tunnistaisi ja sillä olisi ihan hirveästi väliä.
Mun mielestä jopa 30 000 e vuodessa tuntuisi kivalta. 20 000 e siihen lisää? Se olisi huippua!
29v, sähkötekniikan DI, työ ma-pe toimistoaika. Noin 50k€ siis brutto.
Vierailija kirjoitti:
40, FM, historian ja yhteiskuntaopin opettaja.
Katos, katos.
49, FM, historian ja yhteiskuntaopin opettaja.
Näköjään urakehitysta tapahtunut, kun nyt noin 65k€/v.
Vierailija kirjoitti:
Ei kai kukaan väittänyt, että se erityisen paljon olisi?
Ihan ok liksa monesta työstä.
+120k ei nyt kukaan tienaa helposti.
AMK-insinööri, asiantuntijatehtävissä, 31v, nainen.
Ahtaaja satamassa 34v
Kolmen päivän koulutus, sekä konekoulutuksia aina kun tulee jotain uutta mitä pitää tietää. Alalla 12 vuotta.
Tämä on ammattini, muuta ei ole lukion lisäksi käyty kuin peruskoulu.