HS: Miesten syrjintä on lisääntynyt!
Kommentit (22)
Vierailija kirjoitti:
Olen huomannut tämän ilmiön. Ennen miehet saivat työ paikkoja helposti, mutta nykyään on kaiken maailman muun suku puolisten kiintiöt, niin miehen on lähes mahdotonta saada töitä!
Mene töihin! t. riikka
Aina puhutaan, että naisia syrjitään, mutta nykyisessä feministisessä yhteis kunnassa tuntuu välillä että on väärin olla mies!!
Vierailija kirjoitti:
Aina puhutaan, että naisia syrjitään, mutta nykyisessä feministisessä yhteis kunnassa tuntuu välillä että on väärin olla mies!!
Sehän on. Väärin. Olla mies.
-mies (kun en tiennyt että se on rikos)
Jutusta: Suomen Ekonomit ja Tekniikan Akateemiset kertovat miesten yhteydenottojen lisääntyneen selvästi vuoden 2022 perhevapaauudistuksen jälkeen.
Mitenköhän tämä nyt taas ei yllätä sitten yhtään.
Tämä on epä tasa arvoa! Naiset saavat niin paljon seksiä kuin haluavat, mutta jos mies haluaa seksiä, niin hän on heti ahdistelija! Jos esim. On aatteellinen PS kannattaja, niin kukaan nainen ei ikinä halua antaa seksiä. Suomalainen yhteis kunta on vielä kaukana tasa arvosta!
Hallitusta ei kiinnosta tämäkään ongelma. Vain jos ongelma on EK:n, se toimii.
Vierailija kirjoitti:
Tämä on epä tasa arvoa! Naiset saavat niin paljon seksiä kuin haluavat, mutta jos mies haluaa seksiä, niin hän on heti ahdistelija! Jos esim. On aatteellinen PS kannattaja, niin kukaan nainen ei ikinä halua antaa seksiä. Suomalainen yhteis kunta on vielä kaukana tasa arvosta!
Voin kyllä kuvitella, että harvassa on naiset, jotka haluavat antaa seksiä aatteellisille persujen kannattajille, mutta kyseessä on peiliin katsomisen paikka eikä mikään tasa-arvo-ongelma.
Vierailija kirjoitti:
Olen huomannut tämän ilmiön. Ennen miehet saivat työ paikkoja helposti, mutta nykyään on kaiken maailman muun suku puolisten kiintiöt, niin miehen on lähes mahdotonta saada töitä!
Älä jaksa. Uutinen koski perhevapaita ja mitään muunsukupuolisten kiintiöitä ei ole missään. Työttömyys nyt on tällä hetkellä kaikkien ongelma.
Vierailija kirjoitti:
Ap edustaa sitä perverttijoukkoa, joka muna pystyssä lukee ja alleviivaa kaikki raiskausuutiset, joissa tekijän ihonväri vastaa hänen fetissiään.
MIelenvikaiseksi minä hänet luokittelen ja hyvin vastenmieliseksi ihmiseksi.
Kuten raiskaajat, hän on sosiaalisesti estynyt, ihmisiä pelkäävä ja naisia vihaava luuseri, joka kuvittelee olevansa oikeutettu naisten ruumiiden hyväksikäyttöön. Hänellä on valta- ja kontrolliharhoja, vaikkei kontrolli riitä edes oman elämän saattamiseen raiteille.
Poliisi ja oikeuspsykiatrit tunnistavat tyypin. Yksinäinen, työtön, matalasti koulutettu, harhaisuuteen taipuvainen.
Tässä luonnollinen femistinen reaktio miesten kokemiin ongelmiin.
Uli uli. Molempia syrjitään ja molemmille vittuillaa. Naisia ja miehiä.
Vierailija kirjoitti:
"Lisääntynyt". Isejä syrjittiin ennen vanhempainvapaan määrässä. Nyt sentään saa pitää enemmän, mutta tilalle tullut syrjintä työpaikoilla.
Edelleenhän tämä syrjintä hankaloittaa miehiä käyttämästä heille kuuluvia vapaita täysimääräisesti.
Naisia syrjitään silti huomattavasti enemmän.
Toesin, että perhevapaauudistus johtaa myös miesten syrjimiseen ja ongelmiin työsuhteissa. Nyt kukaan ei tunnu olevan oikean ikäinen.
Vierailija kirjoitti:
Naisia syrjitään silti huomattavasti enemmän.
Syrjitään. Kuitenkin oleellista olisi, ettei ketään syrjittäisi perhevapaiden takia.
Vierailija kirjoitti:
Aina puhutaan, että naisia syrjitään, mutta nykyisessä feministisessä yhteis kunnassa tuntuu välillä että on väärin olla mies!!
On väärin olla biologinen valkoinen heteromies. On ok olla ei-biologinen mies, musta mies tai homo.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Aina puhutaan, että naisia syrjitään, mutta nykyisessä feministisessä yhteis kunnassa tuntuu välillä että on väärin olla mies!!
On väärin olla biologinen valkoinen heteromies. On ok olla ei-biologinen mies, musta mies tai homo.
On sulla kuvitelmat et vissiin juttele ihmisille kovin paljon? Tai et ainakaan kuuntele mitä ne sanoo. :D ahahahahahhaaha suosittelisin terapiaa tuossa tilassa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ap edustaa sitä perverttijoukkoa, joka muna pystyssä lukee ja alleviivaa kaikki raiskausuutiset, joissa tekijän ihonväri vastaa hänen fetissiään.
MIelenvikaiseksi minä hänet luokittelen ja hyvin vastenmieliseksi ihmiseksi.
Kuten raiskaajat, hän on sosiaalisesti estynyt, ihmisiä pelkäävä ja naisia vihaava luuseri, joka kuvittelee olevansa oikeutettu naisten ruumiiden hyväksikäyttöön. Hänellä on valta- ja kontrolliharhoja, vaikkei kontrolli riitä edes oman elämän saattamiseen raiteille.
Poliisi ja oikeuspsykiatrit tunnistavat tyypin. Yksinäinen, työtön, matalasti koulutettu, harhaisuuteen taipuvainen.
Tässä luonnollinen femistinen reaktio miesten kokemiin ongelmiin.
Huomaa feministin sairas ajatusmaailma. Feministi kannattaa pikkutyttöjen raìskausten lisäämistä.
Vierailija kirjoitti:
Olen huomannut tämän ilmiön. Ennen miehet saivat työ paikkoja helposti, mutta nykyään on kaiken maailman muun suku puolisten kiintiöt, niin miehen on lähes mahdotonta saada töitä!
Niin, ennen syrjittiin pelkästään naisia ja muun sukupuolisia. Nyt miehet pääsevät mukaan samaan joukkoon.
Ai se on nyt ongelma kun miehet kokee sitä? Nuoria naisia edelleen kartetaan kuin ruttoa, hehän voivat jäädä äitiysvapaille!
Olen huomannut tämän ilmiön. Ennen miehet saivat työ paikkoja helposti, mutta nykyään on kaiken maailman muun suku puolisten kiintiöt, niin miehen on lähes mahdotonta saada töitä!